kartla alınan türk borsası duymadım ben hiç, havale ile alınıyor hala.
BTCTurk den ben kart ile almıştım mayısta
kartla alınan türk borsası duymadım ben hiç, havale ile alınıyor hala.

ne kart var sende? enparayla hiçbir şey alınmıyor.
hangi coin bu arada?
ben 0.02$ iken music kazmıştım biraz, uzun süre öyle gitti, 0.05 olmuş şimdi. 6000 kadar vardı.
389dan da dogecoin almıştım 500tllik, 450 olmuş o da, 140tl kadar kâr ediyorum ondan da. Bunları satmalı mıyım beklemeli miyim sizce 🤔
kripto için güzel bir dönem çok kar potansiyeli var ama çok engel var içim içimi yiyor :(
1 bct 77 bin tl iken aldım şuanda 57 bin tl 1100 tl lik almıştım 291 tl zarardayım :(

Ripple summer5:
[F 197, 28)]vsroeditor.com | [/COLOR][F Developer & PK2 Editör | Sunucu, Guard, Event Bot, Kurulum, Eğitim vb.Şimdi bu BTC 77Bin TL ya, diyelim benim 300 liram var, 300 liralık alabiliyormuyum?
Defalarca sordum, bidaha sorayım: Önereceğiniz, satın alabileceğim bir site varmı? Para yatırma ve çekmesi kolay olan?
Şimdi bu BTC 77Bin TL ya, diyelim benim 300 liram var, 300 liralık alabiliyormuyum?
Defalarca sordum, bidaha sorayım: Önereceğiniz, satın alabileceğim bir site varmı? Para yatırma ve çekmesi kolay olan?
[F 197, 28)]vsroeditor.com | [/COLOR][F Developer & PK2 Editör | Sunucu, Guard, Event Bot, Kurulum, Eğitim vb.Paribu'da sadece BTC mi var? Diğer coinler yok sanırım yada üye olmadan tüm içeriği göstermiyor.
[F 197, 28)]vsroeditor.com | [/COLOR][F Developer & PK2 Editör | Sunucu, Guard, Event Bot, Kurulum, Eğitim vb.
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.
Special thx to Flexi
[F 197, 28)]vsroeditor.com | [/COLOR][F Developer & PK2 Editör | Sunucu, Guard, Event Bot, Kurulum, Eğitim vb.ay başında alıyoruz parayı cart curt para yok.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap