Icerige atla
Extraloob

Birde ben Charımın resmini koyayım :)

· 10 Yanıt · 1.5K görüntüleme
A
altanyunus OP ⭐ 19y
#1
- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.
10 Yanıt
S
#2
hmm güzeLmiş 😄

PS : Grant Name Cok Cici
A
altanyunus OP ⭐ 19y
#3
teşekkürler 😄
T
#4
Kafalık çok kötü görünüyo bence onun yerine başka bir kafalık takarsan daha süper olacak..Tabiki bu benim görüşüm..Chesti ve kılıç GÜzel.
A
altanyunus OP ⭐ 19y
#5
staf vs hepsi mavi olsun dedim yoksa o sivri kafalık banada iyi gelmedi
T
#6
staf vs hepsi mavi olsun dedim yoksa o sivri kafalık banada iyi gelmedi


İyi düşünmüşsün aslında bak bu kafalıkla bana göre daha güzel oluyo :)Elbisenin üst kısmı tırtıklı ya kafalıkda tırtıklı daha iyi gibi geldi 😊


Ps:Char benim değil aylık Plvl yaptığım charlardan biri.
E
exotic ⭐ 18y
#7
staf vs hepsi mavi olsun dedim yoksa o sivri kafalık banada iyi gelmedi


İyi düşünmüşsün aslında bak bu kafalıkla bana göre daha güzel oluyo :)Elbisenin üst kısmı tırtıklı ya kafalıkda tırtıklı daha iyi gibi geldi 😊


Ps:Char benim değil aylık Plvl yaptığım charlardan biri.

bence orjinali daha iyi o kafalık bide mavi olcak işte o zmn snn dress yakar 😄
L
#8
sekil olmus
S
SoGood ⭐ 17y
#9
Nicki beğenmedim açıkcası 🙄 ama çar güzele benziyor
S
Sye ⭐ 17y
#10
hep böyle bir char hayal ediyorum

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: