- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Birde ben Charımın resmini koyayım :)
· 10 Yanıt · 1.5K görüntüleme 0 okuyor
10 Yanıt
S
Seal Of Love
⭐ 17y
hmm güzeLmiş 😄
PS : Grant Name Cok Cici
PS : Grant Name Cok Cici
teşekkürler 😄
T
TillDoomsDAY
⭐ 17y
Kafalık çok kötü görünüyo bence onun yerine başka bir kafalık takarsan daha süper olacak..Tabiki bu benim görüşüm..Chesti ve kılıç GÜzel.
staf vs hepsi mavi olsun dedim yoksa o sivri kafalık banada iyi gelmedi
T
TillDoomsDAY
⭐ 17y
staf vs hepsi mavi olsun dedim yoksa o sivri kafalık banada iyi gelmedi
İyi düşünmüşsün aslında bak bu kafalıkla bana göre daha güzel oluyo :)Elbisenin üst kısmı tırtıklı ya kafalıkda tırtıklı daha iyi gibi geldi 😊

Ps:Char benim değil aylık Plvl yaptığım charlardan biri.
staf vs hepsi mavi olsun dedim yoksa o sivri kafalık banada iyi gelmedi
İyi düşünmüşsün aslında bak bu kafalıkla bana göre daha güzel oluyo :)Elbisenin üst kısmı tırtıklı ya kafalıkda tırtıklı daha iyi gibi geldi 😊
Ps:Char benim değil aylık Plvl yaptığım charlardan biri.
bence orjinali daha iyi o kafalık bide mavi olcak işte o zmn snn dress yakar 😄
L
LadySunBurN_
⭐ 18y
sekil olmus
Nicki beğenmedim açıkcası 🙄 ama çar güzele benziyor
hep böyle bir char hayal ediyorum
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap