süper,o dönmenin o özelliğini cok seviyorum 😆
Bir Wizard Kaşınırsa Ne Olur?
· 53 Yanıt · 3.6K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
sweetCHIEF
⭐ 17y
Uww Wizardlara büyük hakaret ama Bu dmg ge Göre Sni baya snrlendirmişler 😆 😆 😆
U
Unforgiven
⭐ 17y
resme hiç bakmadan cevap vereyim.
bi strciden çok piis damage yer 😎
haha doğruymuş 😁
bi strciden çok piis damage yer 😎
haha doğruymuş 😁
Wizard kaşınırsa kaşınılır 😄 🤘
D
desTibaa `
⭐ 17y
yanlız bi wizard kaşırsa ne olur sence ?
Dmg crittir.Daha önceki glavie charimla benim yaptigim gibi allta crittical yazmiyor ama zerkle birlikde crit yazmadigi halde crit vuruyorsun glavierlere has bi özellik bow veya blade charinda bunu göremedim ama glavie de cok oldu,hem moba hemde pvpde karsimdakine vuruslarimda.Ayrica mantikende düsünmek lazim 100 lv full farm bowcuyum +5 set ve +4 bow la 81-89 arasi wizardlara zerkde 80k-100k arasi sabit dmg atiyorum.Ceken arkadasin gözünden kactigini var sayiyorum iyi forumlar 😉
Kritte değil çok cici dmg olms xD
Spoiler
fena olr xD
D
desTibaa `
⭐ 17y
o zmn söyle dusunun 95 levelde bu arkadas gibi seti arkadas gibi silahı olup zerk basıp ignore cakarsa ben bu arkadasn charını delete edicegini dusunuorum kendım öle yapardım diyip geciorum.
İyi forumlar.
İyi forumlar.
159 k criticalsiz mükemmel bir damage.
159 k ile kaşırlar xDD
Postlari okumadan crit degil diyenlere sadece gülüyorum...
😁 😆
LA_GİT_TR bu daha güzel : D:D
😁 😁 Hehe gercekten cok komik 💃
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap