Icerige atla
Extraloob

Bir varmış bir yokmuş ^^

· 17 Yanıt · 1.3K görüntüleme
C
cLonny OP ⭐ 18y
#1
evet. Sonunda ilk 11D nova itemimizi aldık! Arkası gelecektir !!!!


Pluto DesertioN
17 Yanıt
T
#2
efsane yeniden başlıyor 😜
C
cLonny OP ⭐ 18y
#3
efsane yeniden başlıyor :P

yani hacı 😜
ps : Drop değildir. Satın aldım!
T
#4
efsane yeniden başlıyor :P

yani hacı 😜
ps : Drop değildir. Satın aldım!


parayı veren düdügü çalar her daim 😆
I
#5
Ne kadara aldın
D
DeadlyHunt ⭐ 17y
#6
İtem güzel immo 5 👍
C
cLonny OP ⭐ 18y
#7
İtem güzel immo 5 👍

ty 🕵️ 😜
H
#8
İlk Nova'nı almışsın hayırlısı olsun darısı dagger ve xbow'a 😁
C
cLonny OP ⭐ 18y
#9
İlk Nova'nı almışsın hayırlısı olsun darısı dagger ve xbow'a 😁

hepsi gelecek yakında XD
ps : teşekkür:P
T
Tengrİ ⭐ 19y
#10
Hayırlı olsun emice 😜

ps: bunlar beni tatmin etmez daggerı düşürünce haber ver 😈 😈 😈
C
cLonny OP ⭐ 18y
#11
Hayırlı olsun emice 😜

ps: bunlar beni tatmin etmez daggerı düşürünce haber ver 😈 😈 😈

sagol yegen darısı senin başına xd
ok 😁
A
Autumn ⭐ 17y
#12
Mutlu SON olmuş bu makara:
C
cLonny OP ⭐ 18y
#13
Mutlu SON olmuş bu makara:

mutlu son a gelemedik daha:P ilk adımı attık sayılır 😁
V
volaris ⭐ 18y
#14
İtem güzel immo 5 👍
C
chipshajen ⭐ 17y
#15
vay be erdi'ye bak sen rouge'yede dönmüşsün 😊

ps : hayırlısı olsun bro.
C
cLonny OP ⭐ 18y
#16
vay be erdi'ye bak sen rouge'yede dönmüşsün 😊

ps : hayırlısı olsun bro.

yea ^^ ty
B
#17
1 sene önceki gibi serverı alt üst etmeye geliyorsun sanırım - hayırlı olsun

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: