
Pluto DesertioN

efsane yeniden başlıyor :P
efsane yeniden başlıyor :P
yani hacı 😜
ps : Drop değildir. Satın aldım!
İtem güzel immo 5 👍
İlk Nova'nı almışsın hayırlısı olsun darısı dagger ve xbow'a 😁
Hayırlı olsun emice 😜
ps: bunlar beni tatmin etmez daggerı düşürünce haber ver 😈 😈 😈
Mutlu SON olmuş bu makara:
İtem güzel immo 5 👍
vay be erdi'ye bak sen rouge'yede dönmüşsün 😊
ps : hayırlısı olsun bro.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap