Şimdi bn 3-4 tane charı acıyorum sonra 6. yı accamda yhada yenı charları accağımda error verıyor
Mesela Aşşadakı SS de qoruyorsunuz Bı yerde yeşil diğer yeri Kırmızı
sizce sorun nerdedir=?
- Resim Silinmiş.
Bir sorunum Olucaktı
· 3 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
Bu senin kaç tane bot veya kaç tane karakter soktuğunla alakalı birşey değil. Login hatası çoğunlukla internet bağlantısı yavaşladığı zamanlarda yapıyor. Sanırım o sırada seninde internetinde problem veya TTNET den kaynaklanan çalışmalar olabilir 😉 Sorun bot ile ilgili değil yani..
Ps:bende bazen 1 tane bot bile login olmuyor 😄 Ama fark ettimki o zamanlarda Google'ye girmem bile güç 😉
Ps:bende bazen 1 tane bot bile login olmuyor 😄 Ama fark ettimki o zamanlarda Google'ye girmem bile güç 😉
Tmm Tesekurler 😊
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap