hafızamdaki tüm kötü anıları silerdim
//Bir silgi olsaydın neyi silerdin//
· 28 Yanıt · 4.4K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Kendimi silerdim en kolay çözüm bu cünkü yoksa işin içinden çıkılmaz her şeyi silerim ben. 😁
üstteki üyenin online yazısını silerdim tarihe karışsın diye zuhaha
P
Poker Face
⭐ 19y
tüm okulları silerdim 😈 😈
M
Mc Enjoy B
⭐ 19y
Şuı Dünyaya Zararlı Olan Kendimi
Kendimi silerdim
Ben Bütün Evreni Silerdim 😄
İlk önce silmem gereken 1-2 insanı Sonra kendimi...
Acaba diyorumda '' Keşke gelmeseydim Şu dünyaya Hiç doğmasaydım '' diye Düşünmeyen Varmı
Acaba diyorumda '' Keşke gelmeseydim Şu dünyaya Hiç doğmasaydım '' diye Düşünmeyen Varmı
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap