Icerige atla
Extraloob

//Bir silgi olsaydın neyi silerdin//

· 28 Yanıt · 4.4K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
S
saladin34 ⭐ 19y
#21
hafızamdaki tüm kötü anıları silerdim
B
bannedddd ⭐ 19y
#22
Kendimi silerdim en kolay çözüm bu cünkü yoksa işin içinden çıkılmaz her şeyi silerim ben. 😁
R
Rhea ⭐ 19y
#23
üstteki üyenin online yazısını silerdim tarihe karışsın diye zuhaha
P
Poker Face ⭐ 19y
#24
tüm okulları silerdim 😈 😈
M
Mc Enjoy B ⭐ 19y
#25
Şuı Dünyaya Zararlı Olan Kendimi
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#26
Kendimi silerdim
T
texas851 ⭐ 18y
#27
Ben Bütün Evreni Silerdim 😄
L
Leet1 ⭐ 19y
#28
İlk önce silmem gereken 1-2 insanı Sonra kendimi...

Acaba diyorumda '' Keşke gelmeseydim Şu dünyaya Hiç doğmasaydım '' diye Düşünmeyen Varmı

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: