merhaba beyler ben sro ya yeni başlayanlardanım biriniz bana nasıl bir char acacağım actığım charda str int i nasıl basıcağım ve charın sp sini neye göre vereceğim konusunda yardım edebilirmi Rolling Eyes Rolling Eyes
bir kişi yardım edebilirmi
· 8 Yanıt · 2.9K görüntüleme 0 okuyor
8 Yanıt
Bak karakter yapılandırmalarında bir sürü rehber var orda giyeceğin kıyafetlere kadar her şey anlatılıyor dostum o foruma da bir bak.
belki bulamamışsındır bu da topiç
viewforum.php?f=101
viewforum.php?f=101
teşekkür ederim arkadaşım
yardımcı olabildiysem ne mutlu bana extraokk
teşekkür ederim arkadaşım
tawsiye olarak eger str acarsan glavie yada bowman ac blade kullanmak icin oyundan biraz daha anlaman lasm itemlerinin iyi olmasi lasm fln filan ama glavie en iyisi olur bowmanin skilleri 80 de geliyo geriyekalan skiller iice ezik
eger int acicam diyosanda sword shield olmani oneririm spear kullanirsan cok olursun ama int yi 30 a kasmak biraz daha sıkıcıdır Wink
O
osman459445
⭐ 19y
kardeş açmana gerek yok tibbet de adamım war adı AYDINLIK yanında noob bir tane adam war ztn aydınlıkta noob ama smdılık senın ısını gorur 16 lvl istersen söle para karşılıgı deıl
teşekkür ederim arkadaşım
tawsiye olarak eger str acarsan glavie yada bowman ac blade kullanmak icin oyundan biraz daha anlaman lasm itemlerinin iyi olmasi lasm fln filan ama glavie en iyisi olur bowmanin skilleri 80 de geliyo geriyekalan skiller iice ezik
eger int acicam diyosanda sword shield olmani oneririm spear kullanirsan cok olursun ama int yi 30 a kasmak biraz daha sıkıcıdır Wink
+1905
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap