https://www.facebook.com/Eofelic/posts/613163332133878
Kimin için demiş pek anlamadım ama yinede gurur duydum. 😁
Edit:Rekkles için demiş ilginç. 🤔
Bir Holyphoenix değil...
· 4 Replies · 3.1K views 0 reading
4 Replies
YAV HE HE
Her laning phasede 10 kill almıyor holyphoenix gibi diyor, ben mi yanlış anladım?

Genelde dalga amaçlı diyorlar oyunların seviye farkı ilk 5 dk'da belli oluyo rki wildcardda taktik yapan pek olmadı.Genelde 2vs2 alırmıyız alırız dal 😄
Log in to write a reply.
Log In