Icerige atla
Extraloob

Bir guilidde 2 Master

· 15 Yanıt · 3.7K görüntüleme
H
HAKAN0 OP ⭐ 19y
#1
Slm yine ben yine bir soru

Bir guildde 2 yada daha fazla master olabilirmi olabilirse nasıl ??
15 Yanıt
S
sw1ss ⭐ 19y
#2
Olamaz
D
Dampyre ⭐ 19y
#3
sorularının yanlış yere açıyosun silkroad chinese ya da europe sorular bölümüne açabilirsin Wink
H
HAKAN0 OP ⭐ 19y
#4
eminmisiniz olamıyacağı konusunda
S
screamadle ⭐ 19y
#5
Eminiz
J
Jigsaw ⭐ 19y
#6
Son kararınız mı? Mr. Green

Aslında tam yetki verirsen birine nerdeyse master oluyor. Sadece başkalarına yetki veremiyor guildi silemiyor bir de guildi promote yapamıyor.
H
HAKAN0 OP ⭐ 19y
#7
bide union kuramıyo Very Happy extraokk
S
SLayeR ⭐ 19y
#8
sadece bir master olur. fakat ilerki gelecek updatelerde ya 4 yada 5 tane masterin yetkilerine yakin vice-master lar olabilecek tabi bunuda master sececek
H
HAKAN0 OP ⭐ 19y
#9
valla ii olur yeni update gel pisi pisi pisi Mr. Green Mr. Green Mr. Green
D
DoNJuaN ⭐ 19y
#10
Laughing
N
Nebula ⭐ 19y
#11
Bende isterdim olmasını.Ama imkanı yok.Sadece yetkileri verirsin o kadar oluyo başkaca olmaz fazlası
TheMyth_
TheMyth_ ⭐ 19y
#12
herşey zamanla değil mi extraokk
G
GooD_D3wiL ⭐ 19y
#13
Mr. Green Mr. Green Mr. Green
E
eagle1016 ⭐ 19y
#14
bırde mercanary yanı yanına asker almaz masterden baskası

bunun ıcın kendı guıldlerını kurmak ısteyenlerı cok gördum Twisted Evil

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: