Slm yine ben yine bir soru
Bir guildde 2 yada daha fazla master olabilirmi olabilirse nasıl ??
Bir guilidde 2 Master
· 15 Yanıt · 3.7K görüntüleme 0 okuyor
15 Yanıt
Olamaz
sorularının yanlış yere açıyosun silkroad chinese ya da europe sorular bölümüne açabilirsin Wink
eminmisiniz olamıyacağı konusunda
S
screamadle
⭐ 19y
Eminiz
Son kararınız mı? Mr. Green
Aslında tam yetki verirsen birine nerdeyse master oluyor. Sadece başkalarına yetki veremiyor guildi silemiyor bir de guildi promote yapamıyor.
Aslında tam yetki verirsen birine nerdeyse master oluyor. Sadece başkalarına yetki veremiyor guildi silemiyor bir de guildi promote yapamıyor.
bide union kuramıyo Very Happy extraokk
sadece bir master olur. fakat ilerki gelecek updatelerde ya 4 yada 5 tane masterin yetkilerine yakin vice-master lar olabilecek tabi bunuda master sececek
valla ii olur yeni update gel pisi pisi pisi Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Laughing
Bende isterdim olmasını.Ama imkanı yok.Sadece yetkileri verirsin o kadar oluyo başkaca olmaz fazlası
herşey zamanla değil mi extraokk
G
GooD_D3wiL
⭐ 19y
Mr. Green Mr. Green Mr. Green
bırde mercanary yanı yanına asker almaz masterden baskası
bunun ıcın kendı guıldlerını kurmak ısteyenlerı cok gördum Twisted Evil
bunun ıcın kendı guıldlerını kurmak ısteyenlerı cok gördum Twisted Evil
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap