Icerige atla
Extraloob

bikez kastıktan sonra şehirde takılıyor yardım

· 6 Replies · 5.2K views
F
ffearless OP ⭐ 19y
#1
herşeyim doğru script kaydettim bir kez gidiyo kasıyo sonra şehre dönüyo 2.kez gitmiyo kalıyo şehirde 2günde 2 lvl atladım kafayı yicem
6 Replies
W
Wajuka ⭐ 17y
#2
sorunun nedenini biliyorum aynı şet bendede oluyodu
nedeni sbot acıkken baska bır oyune yada baska bır programa gırmıceksın 1 tane car ekrada olucak kasılıcak yoksa cok takılıyo
F
ffearless OP ⭐ 19y
#3
sorunun nedenini biliyorum aynı şet bendede oluyodu
nedeni sbot acıkken baska bır oyune yada baska bır programa gırmıceksın 1 tane car ekrada olucak kasılıcak yoksa cok takılıyo

hmm ama arkadaşmda bütün gün bot açık ve arkada interneti kullanıyor onda bi sorun yok

ve sabah 7de kurdum akşam 8de eve geldim 13 saattir pcye kimse ellemedi.buna rağmen takılmış sabah 9da başka bi nedeni olmalı
W
Wajuka ⭐ 17y
#4
valla nedeninin şöyle açıklıyabilirim bot otamatik olarak bankayı silahcıyı fılan tıklıyo o tıklarken ekran modu gırılmıs oluyo ornegın bot 1024*.. ekran ayarında dogru yerı tıklıyo baska bır ekran ayarında oyun masaustu vs baska bır car acılınca bot otamatık olarak abuk sabuk yerlerı tıklıyo benım bıldıgım bu bendede oluyodu ılk yorudmakı dedıgımı yaptım duzeldı
F
ffearless OP ⭐ 19y
#5
sorun ondan değil pc elleyen olmadı çünkü bana kesin çözüm lazım 😞

1 kez kasınca takılan botu ben ne yapayım
V
volkanka ⭐ 17y
#6
Mrb, bilgisayarın hotanda kasılıyor olabilir.
Botta bundan etkilenip yapacağı şeyi yapamıyor olabilir.
Lütfen ayarlarınızı küçülterek oynamayı deneyin.
SBOT hem internetinizi yorar hemde pc nizi...

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: