herşeyim doğru script kaydettim bir kez gidiyo kasıyo sonra şehre dönüyo 2.kez gitmiyo kalıyo şehirde 2günde 2 lvl atladım kafayı yicem
bikez kastıktan sonra şehirde takılıyor yardım
· 6 Replies · 5.2K views 0 reading
6 Replies
sorunun nedenini biliyorum aynı şet bendede oluyodu
nedeni sbot acıkken baska bır oyune yada baska bır programa gırmıceksın 1 tane car ekrada olucak kasılıcak yoksa cok takılıyo
nedeni sbot acıkken baska bır oyune yada baska bır programa gırmıceksın 1 tane car ekrada olucak kasılıcak yoksa cok takılıyo
sorunun nedenini biliyorum aynı şet bendede oluyodu
nedeni sbot acıkken baska bır oyune yada baska bır programa gırmıceksın 1 tane car ekrada olucak kasılıcak yoksa cok takılıyo
hmm ama arkadaşmda bütün gün bot açık ve arkada interneti kullanıyor onda bi sorun yok
ve sabah 7de kurdum akşam 8de eve geldim 13 saattir pcye kimse ellemedi.buna rağmen takılmış sabah 9da başka bi nedeni olmalı
valla nedeninin şöyle açıklıyabilirim bot otamatik olarak bankayı silahcıyı fılan tıklıyo o tıklarken ekran modu gırılmıs oluyo ornegın bot 1024*.. ekran ayarında dogru yerı tıklıyo baska bır ekran ayarında oyun masaustu vs baska bır car acılınca bot otamatık olarak abuk sabuk yerlerı tıklıyo benım bıldıgım bu bendede oluyodu ılk yorudmakı dedıgımı yaptım duzeldı
sorun ondan değil pc elleyen olmadı çünkü bana kesin çözüm lazım 😞
1 kez kasınca takılan botu ben ne yapayım
1 kez kasınca takılan botu ben ne yapayım
Mrb, bilgisayarın hotanda kasılıyor olabilir.
Botta bundan etkilenip yapacağı şeyi yapamıyor olabilir.
Lütfen ayarlarınızı küçülterek oynamayı deneyin.
SBOT hem internetinizi yorar hemde pc nizi...
Botta bundan etkilenip yapacağı şeyi yapamıyor olabilir.
Lütfen ayarlarınızı küçülterek oynamayı deneyin.
SBOT hem internetinizi yorar hemde pc nizi...
Log in to write a reply.
Log In