Başlarım böyle oyuna 10 tane magic yemedi 😢 😳 😳 😳 😢
Bidaha mı magic ??
Töbee töbee
- Resim Silinmiş.
Bida Magic mi ?
· 13 Yanıt · 1.8K görüntüleme 0 okuyor
13 Yanıt
Oyunu bırakmıştım belki geri dönerim cıkarsa yokk hacı yokk 😁
/Char satılıktır alan olursa 😜
/Char satılıktır alan olursa 😜
git bi drees al bak keyfine bea işini şansa bırakma..Bhm 200 civarı silk boşa gitti bidaha oynamıyom 😁
T
TillDoomsDAY
⭐ 17y
ya 11. kartta çıkarsa ? 🎅 makara:
ya 11. kartta çıkarsa ? 🎅 makara:
öyle diyerek ztn bütün paramızı kaptırıyoz Joymax'a 😜
ya 11. kartta çıkarsa ? 🎅 makara:
Gaymax adamımısın la sen ?
Çıkışta alırım paçanı bıraktım oyunu verdim charı 64 lw wizard aldım ☕
T
TillDoomsDAY
⭐ 17y
ya 11. kartta çıkarsa ? 🎅 makara:
Gaymax adamımısın la sen ?
Çıkışta alırım paçanı bıraktım oyunu verdim charı 64 lw wizard aldım ☕
gaymax FTW makara: makara:
@Maynard
adam işi biliyor dağılın 😎
adam işi biliyor dağılın 😎
eskiler bilir
zamanında 1500 silk civarı bi silkim uçtu bidaha oynamam 😄
farmsız warlock iş yapmazdı en iyisini yaptın 🤤 summer6: summer6:
kuzum sen burda 10 tane magic oynamışsın tutmamış ne var bunda ? Millet 100-200 magic oynuyor ancak tutturuyor ^^
kuzum sen burda 10 tane magic oynamışsın tutmamış ne var bunda ? Millet 100-200 magic oynuyor ancak tutturuyor ^^
ben bilmem hacı en fazla 9 dedin mi tutacak 😆
@Maynard
adam işi biliyor dağılın 8)
+ Ne işi bilmesi hacım 😜
51 Lw warlcok/clerick = Caspian
64 Lw Wizard/Clerick= Malazgirt takas ettik 😜
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap