ilk kez +5 basdım 😱 😈
Bi silaha Maximun + kaç basdın
· 39 Yanıt · 3.3K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
+4
52 lvl sos glaviem vardı bi salı günü check biter bitmez aldım elixir leri glavie yeyi doğru bandit kalesinin arkasına arka rakaya +6 bastım crit de 14 tü en cok bastığım bu
ama hatırladıkça kahroluyom o silahımı çaldılar 😢
ama hatırladıkça kahroluyom o silahımı çaldılar 😢
I
IorıYAGAMI
⭐ 19y
en fazla +6
S
screamadle
⭐ 19y
2kere +7 xbow bastim 2 kere +7 spear bastim ama spear suan kazma gibi 😄 anca toprak eşelersin yani +8 deneyince :D
Buda aynı benim +6 shield gibiymiş, sanki plastikten her vuruş geçiyor tükürseler crit vuracaklar neredeyse 😁
4 taner cok üstün zekalı arkadaşlarımızda +11 basmış ama kimligini acıklamıyor.Onlar kim merak ettim vallah gece uyuyamam hıhıhıhıh.com 😄 😈 😈 😁

4 taner cok üstün zekalı arkadaşlarımızda +11 basmış ama kimligini acıklamıyor.Onlar kim merak ettim vallah gece uyuyamam hıhıhıhıh.com 😄 😈 😈 😁
onlar çakma +11 basmışlar 😈
+14 bastım
mesela yani ? 😈 😈
S
SagittariuS
⭐ 19y
+7 / +8 😊 +11 basan 6 arkadaş varmış ankete göre kim bunlar :)
+3 attığım zaman bile seviniyom yaaa 😊
ben daha 6 yı goremedim premiumsuz cok zor ..preli çardan tek kalem astral immortalsız +5 çakarım o ayrı
S
selcuksoss
⭐ 19y
+8 bastım 3 kere honor silahıma ama bi turlu +9 olmadı :evil:
+7 basmıştım bide silah zaten sos idi +5 ekle +12 basmışım sayılır,buarada basdın değil bastın olacak o(başlık)
+7 basmıştım bide silah zaten sos idi +5 ekle +12 basmışım sayılır,buarada basdın değil bastın olacak o(başlık)
🙄
Düzelteyim mi ❓ 😜
+7 basmıştım bide silah zaten sos idi +5 ekle +12 basmışım sayılır,buarada basdın değil bastın olacak o(başlık)
🙄
Düzelteyim mi ❓ :P
e bi zahmet 😄
Game Designer
⭐ 19y
+7 basmıştım bide silah zaten sos idi +5 ekle +12 basmışım sayılır,buarada basdın değil bastın olacak o(başlık)
🙄
Düzelteyim mi ❓ :P
e bi zahmet :D
😁 😁
------------------------------------------------
+5 bastım +6 yapınca patladı 😁
yes.
+7 basmıştım bide silah zaten sos idi +5 ekle +12 basmışım sayılır,buarada basdın değil bastın olacak o(başlık)
🙄
Düzelteyim mi ❓ :P
e bi zahmet :D
😈
------------------------------------------------
+5 bastım +6 yapınca patladı 😁
hmmm noralini toparlamak biraz zaman almışdır :? 😁
+5 bastım +6 yapınca patladı 😁
hmmm noralini toparlamak biraz zaman almışdır :? 😁
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap