Icerige atla
Extraloob

Bi silaha Maximun + kaç basdın

· 39 Yanıt · 3.3K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
S
StickControl OP ⭐ 19y
#21
ilk kez +5 basdım 😱 😈
U
Uykucu ⭐ 19y
#22
+4
S
sorale ⭐ 19y
#23
52 lvl sos glaviem vardı bi salı günü check biter bitmez aldım elixir leri glavie yeyi doğru bandit kalesinin arkasına arka rakaya +6 bastım crit de 14 tü en cok bastığım bu
ama hatırladıkça kahroluyom o silahımı çaldılar 😢
I
#24
en fazla +6
S
screamadle ⭐ 19y
#25
2kere +7 xbow bastim 2 kere +7 spear bastim ama spear suan kazma gibi 😄 anca toprak eşelersin yani +8 deneyince :D

Buda aynı benim +6 shield gibiymiş, sanki plastikten her vuruş geçiyor tükürseler crit vuracaklar neredeyse 😁
TurKKillS
TurKKillS ⭐ 19y
#26
4 taner cok üstün zekalı arkadaşlarımızda +11 basmış ama kimligini acıklamıyor.Onlar kim merak ettim vallah gece uyuyamam hıhıhıhıh.com 😄 😈 😈 😁
S
StickControl OP ⭐ 19y
#27
4 taner cok üstün zekalı arkadaşlarımızda +11 basmış ama kimligini acıklamıyor.Onlar kim merak ettim vallah gece uyuyamam hıhıhıhıh.com 😄 😈 😈 😁

onlar çakma +11 basmışlar 😈
E
EnDZoNe ⭐ 19y
#28
+14 bastım
E
EnDZoNe ⭐ 19y
#29
mesela yani ? 😈 😈
S
#30
+7 / +8 😊 +11 basan 6 arkadaş varmış ankete göre kim bunlar :)
B
bakbakbak ⭐ 18y
#31
+3 attığım zaman bile seviniyom yaaa 😊
E
EnDZoNe ⭐ 19y
#32
ben daha 6 yı goremedim premiumsuz cok zor ..preli çardan tek kalem astral immortalsız +5 çakarım o ayrı
S
selcuksoss ⭐ 19y
#33
+8 bastım 3 kere honor silahıma ama bi turlu +9 olmadı :evil:
P
Pennywise ⭐ 19y
#34
+7 basmıştım bide silah zaten sos idi +5 ekle +12 basmışım sayılır,buarada basdın değil bastın olacak o(başlık)
S
StickControl OP ⭐ 19y
#35
+7 basmıştım bide silah zaten sos idi +5 ekle +12 basmışım sayılır,buarada basdın değil bastın olacak o(başlık)

🙄
Düzelteyim mi ❓ 😜
P
Pennywise ⭐ 19y
#36
+7 basmıştım bide silah zaten sos idi +5 ekle +12 basmışım sayılır,buarada basdın değil bastın olacak o(başlık)

🙄
Düzelteyim mi ❓ :P

e bi zahmet 😄
Game Designer
#37
+7 basmıştım bide silah zaten sos idi +5 ekle +12 basmışım sayılır,buarada basdın değil bastın olacak o(başlık)

🙄
Düzelteyim mi ❓ :P

e bi zahmet :D


😁 😁

------------------------------------------------

+5 bastım +6 yapınca patladı 😁
yes.
S
StickControl OP ⭐ 19y
#38
+7 basmıştım bide silah zaten sos idi +5 ekle +12 basmışım sayılır,buarada basdın değil bastın olacak o(başlık)

🙄
Düzelteyim mi ❓ :P

e bi zahmet :D

😈
S
StickControl OP ⭐ 19y
#39
------------------------------------------------

+5 bastım +6 yapınca patladı 😁

hmmm noralini toparlamak biraz zaman almışdır :? 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: