MİLLET Ksura bakmaym ama Astral tablet aldım 8d ivim 70 72 iv plerama basmak istiyorum basılmıyor immortal almadım ama neden olabilir bilen varmı
bi bakın plz !
· 8 Replies · 2.2K views 0 reading
8 Replies
İmmortal olmadan basılmıyor biliyorum kahvekeyfi
İmmortal olmadan basılmıyor biliyorum kahvekeyfi
ewt dgru blion oyle! immortalsız astral baslmıo!
Teşekkürler
immortal alman gerekmez mi ya Question Exclamation Question Exclamation Wink
Aldıkya noldu +3 den yukarı cıkmadı Sad
T
The_DifferenT
⭐ 19y
en az +4 olmadan yansada astral gitmiyo bendede vardı 72 +3 blade 4 denerken yandı baya ama asrtal gitmedi
astral +4 te nsora işlemye baslar silhin +4te nsora yanınca +4e geri düser özelliğibu 0a düşmez
Log in to write a reply.
Log In