Icerige atla
Extraloob

bi bakın plz !

· 8 Replies · 2.2K views
M
McTIGER OP ⭐ 19y
#1
MİLLET Ksura bakmaym ama Astral tablet aldım 8d ivim 70 72 iv plerama basmak istiyorum basılmıyor immortal almadım ama neden olabilir bilen varmı
8 Replies
C
CWsaila ⭐ 19y
#2
İmmortal olmadan basılmıyor biliyorum kahvekeyfi
E
ebri ⭐ 19y
#3

İmmortal olmadan basılmıyor biliyorum kahvekeyfi

ewt dgru blion oyle! immortalsız astral baslmıo!
M
McTIGER OP ⭐ 19y
#4
Teşekkürler
G
godforme ⭐ 19y
#5
immortal alman gerekmez mi ya Question Exclamation Question Exclamation Wink
M
McTIGER OP ⭐ 19y
#6
Aldıkya noldu +3 den yukarı cıkmadı Sad
T
#7
en az +4 olmadan yansada astral gitmiyo bendede vardı 72 +3 blade 4 denerken yandı baya ama asrtal gitmedi
D
dwil ⭐ 19y
#8
astral +4 te nsora işlemye baslar silhin +4te nsora yanınca +4e geri düser özelliğibu 0a düşmez

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: