arkdaşlar benim 40 lvl char ım var sp farm yapıyorum 9 gap ama sp çok az geliyor bana
Skillerim
pachon 31 lvl
Fire 30 lvl
Force 30 lvl
nerede kasarsam taxi ye girersem en iyi performansı alırım.
Bi allahın kulu baksın ne olur
· 8 Yanıt · 1.6K görüntüleme 0 okuyor
8 Yanıt
up
O
Optimus Prime
⭐ 18y
sp nasıl az geliyor onu anlamadım ama sen muigi taxiye gir
9 gap en iyisi sitede bir sürü önerisi olan var en bir tur oku bence...
Ong yapsaydın keşke. 😆
40 lvl carı gözünde büyütme 1 gunde yaparsın 40 lvl git ac kendine 0 carı sitemizde mevcut olan ong sp farmını da iyice oku kas sp nı bas git lvl line =)
C
ChallangeEveryThing
⭐ 17y
Evt çok yüksek lvl değil 40 lvl char ... Bnce ong farmı ile sp kas ve Rahat rahat SP qelsin
Dostum büyüleri biraz yükselt o zmn daha ii ex gelecektir...Eğer bir büyün 40 a ulaşırsa Penon Taxi ye gir ii kasılırsın ... Ps: Sen Farma çok geç başlamışın :D
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap