Icerige atla
Extraloob

Bi allahın kulu baksın ne olur

· 8 Yanıt · 1.6K görüntüleme
N
nevarbee OP ⭐ 17y
#1
arkdaşlar benim 40 lvl char ım var sp farm yapıyorum 9 gap ama sp çok az geliyor bana

Skillerim
pachon 31 lvl
Fire 30 lvl
Force 30 lvl

nerede kasarsam taxi ye girersem en iyi performansı alırım.
8 Yanıt
N
nevarbee OP ⭐ 17y
#2
up
O
#3
sp nasıl az geliyor onu anlamadım ama sen muigi taxiye gir
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#4
9 gap en iyisi sitede bir sürü önerisi olan var en bir tur oku bence...
_
_wanted_ ⭐ 18y
#5
Ong yapsaydın keşke. 😆
Q
qanqa ⭐ 17y
#6
40 lvl carı gözünde büyütme 1 gunde yaparsın 40 lvl git ac kendine 0 carı sitemizde mevcut olan ong sp farmını da iyice oku kas sp nı bas git lvl line =)
C
#7
Evt çok yüksek lvl değil 40 lvl char ... Bnce ong farmı ile sp kas ve Rahat rahat SP qelsin
M
msoylu782 ⭐ 17y
#8
Dostum büyüleri biraz yükselt o zmn daha ii ex gelecektir...Eğer bir büyün 40 a ulaşırsa Penon Taxi ye gir ii kasılırsın ... Ps: Sen Farma çok geç başlamışın :D

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: