Icerige atla
Extraloob

Beyler sizce 100 lvlde King hangi karakter olur...!!!

· 38 Yanıt · 5.4K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
G
gokhan2413 ⭐ 19y
#21
Büyük ihtimalle bow.Çünkü bowda baya ilerleme var stat dağılımı 5 str 1 int olursa phy balance feci artıyor.Demek oluyor ki normalde 20k vururken 52kcrit filan vurursun çünkü phy balance vurduğun damgeyi katlıyor


mag balance dicektin heralde...
A
altanyunus ⭐ 19y
#22
warlock- warrior okadar stun sleep zehir alıyorsun sun bile olsa vuaramadıktan sonra 5000 tane skillin olduktan sonra yine vuramadıktan sonra bir manası yok. warlock varsa herzaman 2 kere düsüneceksin.
A
anibus ⭐ 18y
#23
arkadaşım nukeri her lwlde tek geçerim snow bitene kadar diyorsun ama snowu bitene kadar adamı öldürüyor !



snow bitene kadar hepsi safe zone da bekliyorlar snow bittiği zaamn cıkıyorlar nukerin karşısınıa 😁 ayrıca pvpde değilde eğer takım oyunu oynuyorsanız yani trade yada thieflik yaptığınız bir gurup varsa herkesin korkulu rüyası nuker oluyor 🙏
E
eLempTRa ⭐ 18y
#24
Bence Chn charları öne geçicek ama Eu da unutulan bir yapılandırma var
Bard&Cleric
Bard&Warlock
Cleric&warlock
Bence Eudan bu yapılandırmalar Bizleri 4Ever Chn diyenleri zorluycak
N
Nereus ⭐ 17y
#25
Rogue kral olur bence
F
F34RL3SS ⭐ 19y
#26
Force-Glavie nin üstünlüğü tartışılmaz bence şuanda.
özellikle force u 100 yapıp tüm vitalleri açtıktan sonra, FF olup yatıramayacagı adam kalmıcak.
Yalnız şunuda söyleyeyim force bow glavie den dahada üstün bence 😊
10dg bowların ATT Rate oranları inanılmaz yüksek. Attack ratesi %80 in üzerinde olan bi bow her türlü glavieyi keser (armor yada pro degilse 😄 ) özellikle yeni 6 lı ve 5 li sektirme combolarının arka arkaya wurulması bowculara belirgin bir üstünlük kazandırdı. Deli oluyolar 😄
R
RoyalFlush ⭐ 19y
#27
Bow derdim ancak blade skilleri gerçekten şahane. Neredeyse oyundaki tüm statüsleri barındıran 2 adet combosu var. Üstünede şöyle yağlısından bir yatır baıtr çektikmi, değme bladerın keyfine. Blader sahibi int karakterleri hiç kafasına takmasın. Yeni gelen güç arttırıcı skill %83 phy defansı düşürüyor ama atak gücünü hatrı sayılır bir biçimde arttırıyor 😉
K
KaX ⭐ 18y
#28
Tabikide Bow
M
MARi ⭐ 18y
#29
Force Nuker Çok iş yapıcak.
W
WosT ⭐ 17y
#30
5-6 combo geliceği için doğru düzgün hiç bi char bowun yanına yaklaşamayacak.Bence bow^^
CuNDeRs
CuNDeRs ⭐ 19y
#31
beyler bow tabiki güclüdür bladede glavecide ama iteme baglidir , skillere baglidir ve mutlaka unutulmamalidir oynayana baglidir.Oynamayi bilmeyen adam sizi en güclü char olsun kesemezzz.
tabi sizin itemlerinizde dahil ha bowun geri ittirme combolarina gelcek olursak bir fire ligh. bicheona koysa bile onlari light ile yanina jet hızında gelir yatir batirlari çekebilir bu bir avantajdir ve kombosuda warlockta bulunan birçok debuffu içerior yani blade kral olabilir :d bowu genede küçümsemeyin xD
S
swearbe ⭐ 17y
#32
anti-eu! eular bi işe yaramıyor zevkli de deil zaten ama 100 lvlde blade-bow kapışır =)
O
orkkafa ⭐ 19y
#33
Bow
I
Intimate ⭐ 17y
#34
Nuke
T
tekil ⭐ 19y
#35
Glavier bir süre daha belini doğrultamaz, kral bence bowdur, zorlanırsa da blade'de zorlanır ama o da normal yani.
2
2hoT4U ⭐ 18y
#36
her zaman için oyunu iyi bile ve charı güzel kullanan kraldır ama benm görüşüm warlock\warrior
Y
Yukie ⭐ 19y
#37
Glavie büyük bir düşüş yaşadı. Yetmezmiş gibi lightningler yeterli atack gücüne kavuşamadığı için çoğu kişi lightning i silip colda dönüştü veyahutta glavieyi komple siliip yerine blade skillerini açtılar. Onun yanısıra blader debufları ve en yeni batır skili crit kazanması ile üzerinizde tepinen blader crit atınca yaşama şansınız kalmıyor 😊

Ve ARKADAŞLARIN DEDİĞİ GİBİ İTEMİ GÜZEL OLAN KAZANIR

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: