Icerige atla
Extraloob

Beyler Bir bakın .!!!!

· 18 Yanıt · 2.0K görüntüleme
18 Yanıt
N
#2
skiller gayet guzel bundan sonra cold kasmıcaksın aynen bu sekılde devam edersen guzel bır charn olur 👍
T
the king ⭐ 19y
#3
benim fikrim cold un 68 light ın 52de olması ve prot giyilmesi
N
#4
benim fikrim cold un 68 light ın 52de olması ve prot giyilmesi

boyle bır char yapılandırırsan hem de uzerıne prot gıyersen charın mag defans ve mag atack acıgı hat saffada olur pvplerde kolay lokma olursun nuker ve wizardlara karsı 👍
T
the king ⭐ 19y
#5
benim fikrim cold un 68 light ın 52de olması ve prot giyilmesi

boyle bır char yapılandırırsan hem de uzerıne prot gıyersen charın mag defans ve mag atack acıgı hat saffada olur pvplerde kolay lokma olursun nuker ve wizardlara karsı 👍

👴 zaten fire 90 olacağı için yeterince mag defans olcak light 52 ise yaklaşık olarak %10 magic attack vericek hem cold hemde fire ı iyi lvlara taşıdığımız için dengeyi bozmamak için prot giyeriz dedim
atrıca cold u 30 da bırakıp garm giyen adam eu str lere maskara olur heuksal passive sayesinde eu int i gördüün anda basarsın magic defans ı gider dibine ghost spear ı çakarsın olur biter ☕ yani cold 68 light 52 wep vee fire 90 çok iyi olur bence
bide prot set en az + 5 olcak ve hp mp str int i parayakıyılıp full basılacak 🎭
N
#6
benim fikrim cold un 68 light ın 52de olması ve prot giyilmesi

boyle bır char yapılandırırsan hem de uzerıne prot gıyersen charın mag defans ve mag atack acıgı hat saffada olur pvplerde kolay lokma olursun nuker ve wizardlara karsı 👍

👴 zaten fire 90 olacağı için yeterince mag defans olcak light 52 ise yaklaşık olarak %10 magic attack vericek hem cold hemde fire ı iyi lvlara taşıdığımız için dengeyi bozmamak için prot giyeriz dedim
atrıca cold u 30 da bırakıp garm giyen adam eu str lere maskara olur heuksal passive sayesinde eu int i gördüün anda basarsın magic defans ı gider dibine ghost spear ı çakarsın olur biter ☕ yani cold 68 light 52 wep vee fire 90 çok iyi olur bence
bide prot set en az + 5 olcak ve hp mp str int i parayakıyılıp full basılacak 🎭

bak ben de ne dıyorum cold 30 lvlda bırakırsan tabıkı uzerıne bolca str ve ınt esıt sekılde basılmıs protector gıyıceksın buna sozum yok ama cold 68 lvla kdar getrıp light 52de bırakırsan ve uzerıne prot gıyersen mag atack acıgın cok fazla olur ayrıca cold 68 yapmandakı amac eger snow shıldsa charın uzerındekı mp katıyen yetmıycektır charın uzerınde garment olursa eger ve cold max 48de kalırsa o zamn bır sansı olabılr bence ama o kdr colda bıle gerek yok 👍
T
the king ⭐ 19y
#7
yalnız hatırladığım kadarıyla 48 deki cold buff 68 dekinin 4/1 i kadar ayrıca char str olduğu için zaten maagic attack phy attack a göre daha önemsiz(tamamen önemsiz demiorum) birde şöyle düşün 52 lv bi light buff %10 kazandırırken max light buff%16 arttırıyo
atrıca şunuda bildiğini umuyorum armor bile giysen her zaman magic defans hep daha fazladır phy defans a göre
birde bu arkada hibrid(hitful la böle diyorus 😁 ) yapılandırmaya sahip olsaydı kesinlikle light ı up la ama neyi kısarsan kıs derdim ama bu adam full str
N
#8
yalnız hatırladığım kadarıyla 48 deki cold buff 68 dekinin 4/1 i kadar ayrıca char str olduğu için zaten maagic attack phy attack a göre daha önemsiz(tamamen önemsiz demiorum) birde şöyle düşün 52 lv bi light buff %10 kazandırırken max light buff%16 arttırıyo
atrıca şunuda bildiğini umuyorum armor bile giysen her zaman magic defans hep daha fazladır phy defans a göre
birde bu arkada hibrid(hitful la böle diyorus 😁 ) yapılandırmaya sahip olsaydı kesinlikle light ı up la ama neyi kısarsan kıs derdim ama bu adam full str

mag atack pyh atacka gore nasıl onemsız olabılır 😱 lutfen sacmalama zaten char pure str ve de cold 48 guard shıld series 3.kıtapcıgıyla ıstemedıgın kadar pys defans olucak korkman gerek str charlar degıldır ınt charlardır mag atack vuran moblardır bu acıgınıda garmentla kapatıcaksın...
T
the king ⭐ 19y
#9
yalnız hatırladığım kadarıyla 48 deki cold buff 68 dekinin 4/1 i kadar ayrıca char str olduğu için zaten maagic attack phy attack a göre daha önemsiz(tamamen önemsiz demiorum) birde şöyle düşün 52 lv bi light buff %10 kazandırırken max light buff%16 arttırıyo
atrıca şunuda bildiğini umuyorum armor bile giysen her zaman magic defans hep daha fazladır phy defans a göre
birde bu arkada hibrid(hitful la böle diyorus 😁 ) yapılandırmaya sahip olsaydı kesinlikle light ı up la ama neyi kısarsan kıs derdim ama bu adam full str

mag atack pyh atacka gore nasıl onemsız olabılır 😱 lutfen sacmalama zaten char pure str ve de cold 48 guard shıld series 3.kıtapcıgıyla ıstemedıgın kadar pys defans olucak korkman gerek str charlar degıldır ınt charlardır mag atack vuran moblardır bu acıgınıda garmentla kapatıcaksın...

yahu 90 defa dedim fire 90 olcak die fire ın 90 olması demek magic defans ın da iyi olması demektir(fire protection series)
N
#10
yalnız hatırladığım kadarıyla 48 deki cold buff 68 dekinin 4/1 i kadar ayrıca char str olduğu için zaten maagic attack phy attack a göre daha önemsiz(tamamen önemsiz demiorum) birde şöyle düşün 52 lv bi light buff %10 kazandırırken max light buff%16 arttırıyo
atrıca şunuda bildiğini umuyorum armor bile giysen her zaman magic defans hep daha fazladır phy defans a göre
birde bu arkada hibrid(hitful la böle diyorus 😁 ) yapılandırmaya sahip olsaydı kesinlikle light ı up la ama neyi kısarsan kıs derdim ama bu adam full str

mag atack pyh atacka gore nasıl onemsız olabılır 😱 lutfen sacmalama zaten char pure str ve de cold 48 guard shıld series 3.kıtapcıgıyla ıstemedıgın kadar pys defans olucak korkman gerek str charlar degıldır ınt charlardır mag atack vuran moblardır bu acıgınıda garmentla kapatıcaksın...

yahu 90 defa dedim fire 90 olcak die fire ın 90 olması demek magic defans ın da iyi olması demektir(fire protection series)

guzel kardesim cnm kardesım bnm 10 kez izah etmeye calıstım sana zaten tum str charların fire masteryleri zaten 90 lvldır bırbırlerıne karsı avantajları sadece uzerlerındekı ıtemlerdır ❗ bır str char olarak sen sadece kendı standartında charlarla savasmıyosn wizardlar nukerlerde var bu yuzden cold 48 yapıcaksa uzerın garment gıyıcek bundan otesı yok ❗ ❗ derse ki cold 30 o zamn prot gıysın ❗
N
#11
ayrıca sunu da eklıyım hıc bır str charın mag defansı pysh defansından fazla olamaz ❗ ❗ ❗ ❗ ❗ ❗
T
the king ⭐ 19y
#12
ayrıca sunu da eklıyım hıc bır str charın mag defansı pysh defansından fazla olamaz ❗ ❗ ❗ ❗ ❗ ❗

😈 olurmu öyle şey o zaman armor giyrn oyuncak olur intlerin elinde
itemlerin üzerinde oranlara bakarsan 1 lvdan itibarn bile armor bak armor diorum phy def2. vs iken mag. def 3 olur prot ta 1.8 vvs. iken mag. def 3.3 fln olur garm de ise 1.5 ikenphy def mag def. 3.5 4 fl olur
yani her türlü mag defans daha fazla meela ice guard ı max lı hali 60 70 phy defans verirken fire prot. un max lı hali 100 ü geçiyor 😉
N
#13
ben daha fazla bısey demıycem artık gercekten sınrım bozuldu anlatmaya ogretmeye calıstım ama sen hala kafanın dıkıne gıdıyorsun umarım hatanı ogrenıp guzelce dogru yolu bulursun 😘
S
Sniker ⭐ 19y
#14
ayrıca sunu da eklıyım hıc bır str charın mag defansı pysh defansından fazla olamaz ❗ ❗ ❗ ❗ ❗ ❗

Eğer armor giyersen olmaz.Ama senin giysi seçimin garment olacağı için böyle bişey söz konusu olmayacaktır.

ayrıca sunu da eklıyım hıc bır str charın mag defansı pysh defansından fazla olamaz ❗ ❗ ❗ ❗ ❗ ❗

😈 olurmu öyle şey o zaman armor giyrn oyuncak olur intlerin elinde
itemlerin üzerinde oranlara bakarsan 1 lvdan itibarn bile armor bak armor diorum phy def2. vs iken mag. def 3 olur prot ta 1.8 vvs. iken mag. def 3.3 fln olur garm de ise 1.5 ikenphy def mag def. 3.5 4 fl olur
yani her türlü mag defans daha fazla meela ice guard ı max lı hali 60 70 phy defans verirken fire prot. un max lı hali 100 ü geçiyor ;)

bakın giysilerdeki fark 90 capın gelmesiyle çok açıldı.Armorla protector arasında dağlar kadar fark var ama prot ve garment açısından bu söz konusu değil.
Verdiğin örneklerdeki gibi bi defans oranı söz konusu değil aralarındaki farklar çok daha fazla.
Bu farkları da yakşaık olarak 75 ile çarptığın zaman sana çok büyük defans farkları çıkar.
Yani rakibini nuke charlar olarak görüyorsan garment, glavie ve bladeye karşı çok zayıf kalmayayım diyorsan prot öneririm.
S
SlitherX ⭐ 19y
#15
Elektrikte Must Piercing Force serisini açmalısın magic atack yükseltiyor. İmbue skill atağı artar kanımca ben böle düşünüyorum
S
SlitherX ⭐ 19y
#16
Eklemek istediğim birşey var Her yaratık mag veya phy saldırmıyor bu yüzden paran varsa 2 tane set yapmanı öneririm.. Garment ve Protector..
D
DODO16 OP ⭐ 18y
#17
beyler Lighing teki Must Piercing Force serisini acayımmı ama mag atak arttırıo napıcam :S:S
N
#18
beyler Lighing teki Must Piercing Force serisini acayımmı ama mag atak arttırıo napıcam :S:S

zaten acıcaksın lightta kesınlıkle acman gereken yegane skıllden bırısı must piercing

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: