Icerige atla
Extraloob

Beyler barfiks demiri alıcam bir bakın?

· 40 Yanıt · 12K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
M
#21
Yemek değilde dengesiz beslenmek ve haraketsizlik sorunum ama bir türlü değiştiremiyorum şunları.
T
tenpanter OP ⭐ 17y
#22
Yemek değilde dengesiz beslenmek ve haraketsizlik sorunum ama bir türlü değiştiremiyorum şunları.


önemli onan azim bro gerçekten istersen seni engelleyebilecek bir şey kalmaz.

Ama kilo atmayla uğraşma istersen bodye yazıl yağlarını kasa çevir hayvan gibi bir şey olursun 😜
Temet Nosce
#23
Bende kapı arası barfiks var çok da kullanışlı çivi falan da uğraşmıyorsun.


ooo bro bu çok pratik bir şeye benziyor yanlardan nasıl sıkıştırıyorsun?

İstediğim zaman çıkarıp takma kolaylığı var mı?


İstediğin zaman 2 dakikada çıkartıp takabilirsin.

İçinde demirleri var demirleri dışa doğru açarak kapını genişliği kadar çekiyorsun ve araya sıkışıyor hiç bir şartla yerinden çıkmıyor. redface
B
Belarj ⭐ 17y
#24
hocam almak sana pahalıya patlar çok gereksiz masraf bence git demirciye istediğin gibi yaptır ver 10-15 lira sonra matkabıda birinden bul gelsin 3-4 tane delik açsın çelik dübellerlede tuttur mis gibi
[F diye korkma, azız diye çekinme.”[/B]''Bilge Tonyukuk''
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#25
Oyun başından oturmaktan kurudum resmen 😄 30saat yemek yemeden beklemişimdir pc başında 😄

Demirciye yaptırmakta pahalıya patlar bu devirde herkez tuttuğunu öpüyo. Lisedeyken 2 kaynak yaptıralım dedik kaç para istedilerdi..
T
tenpanter OP ⭐ 17y
#26
hocam almak sana pahalıya patlar çok gereksiz masraf bence git demirciye istediğin gibi yaptır ver 10-15 lira sonra matkabıda birinden bul gelsin 3-4 tane delik açsın çelik dübellerlede tuttur mis gibi


bildiğim kadarıyla zaten bu şey 25 lira felan demirciyle kim uğraşacak :S
M
#27
Oyun başından oturmaktan kurudum resmen 😄 30saat yemek yemeden beklemişimdir pc başında 😄

Demirciye yaptırmakta pahalıya patlar bu devirde herkez tuttuğunu öpüyo. Lisedeyken 2 kaynak yaptıralım dedik kaç para istedilerdi..

Ben niye kurumuyorum summer4:
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#28
Bende odaya yapıyım bi tane benide meraklandırdın şimdi 😄 Bi boru buluyum odada bi kolon var ordan duvara dübelliyim babamın hurdalarında vardır demir boru 😄

Yaz başına doğru 2x5 kg dambıl aldım yazın çalışırken terlediğim için salladım kış oldu şimdide üşendiğim için çalışmıyorum evin bi köşesine atıldı duruyo 😄
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#29
Oyun başından oturmaktan kurudum resmen 😄 30saat yemek yemeden beklemişimdir pc başında 😄

Demirciye yaptırmakta pahalıya patlar bu devirde herkez tuttuğunu öpüyo. Lisedeyken 2 kaynak yaptıralım dedik kaç para istedilerdi..

Ben niye kurumuyorum summer4:

Valla ben doğuştan kuru bişeyim. Lise 1de 1.65 boy 50 kilo falandım. Kilo 50 olduğu için ergenlikte kemikler boyuna uzadı 1 yılda 15cm uzadım millet tanıyamadı beni. Sonra son 6 yılda 1.85e kadar uzadım kilo 62 oldu. 75kg+ olmalıyım anca kurtarır 😊
M
MicroEx ⭐ 19y
#30
Bende kapı arası barfiks var çok da kullanışlı çivi falan da uğraşmıyorsun.

Bkz :


bende var alısana kadar 2 kere yere dustum saglam oldu dıye kapı arasındakı barfıxler ellerınle dondure dondure sıkıstırıyorsun kapı arasına arkadaslarda sıkıstırıyorduk tahta kapıydı bıraz saglam olsun dusmıyelım dıye sıkıstırdık kapı kırıldı bu seferde ayarını bılmek lazım

Bence sureklı kullanıcaksan duvara monteler daha kullanıslı
T
tenpanter OP ⭐ 17y
#31
valla azmedicem seneye türkiye kick box şampiyonuyum fotoları yayınlarım burdan 😜
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#32
Sakinolşampiyon.

Hangifilmi izledin söle? unidputed 2 3? Never back down 1 2? Ben bu 4 filmi ard arda izledim pikaçuu diye canmdan atlıcaktım az daha 😄
T
tenpanter OP ⭐ 17y
#33
Sakinolşampiyon.

Hangifilmi izledin söle? unidputed 2 3? Never back down 1 2? Ben bu 4 filmi ard arda izledim pikaçuu diye canmdan atlıcaktım az daha :D


film falan izlemedim zaten kick boks-muay thai yapıyorum 😜
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#34
😄 😄

İzlemediysen izle undisputed 2 3 muhteşemdir 😜
T
tenpanter OP ⭐ 17y
#35
:D 😄

İzlemediysen izle undisputed 2 3 muhteşemdir :P


3 ü izledim de 2 yi izlemedim fırsat bulunca izleyeceğim 🍿
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#36
/kilit
özgü millete atislik yapma, dağılın
Spoiler
😁


[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
X
Xanthos ⭐ 19y
#37
Önce azim,kararlılık... İstemek en önemli karar
B
Belarj ⭐ 17y
#38
hocam almak sana pahalıya patlar çok gereksiz masraf bence git demirciye istediğin gibi yaptır ver 10-15 lira sonra matkabıda birinden bul gelsin 3-4 tane delik açsın çelik dübellerlede tuttur mis gibi


bildiğim kadarıyla zaten bu şey 25 lira felan demirciyle kim uğraşacak :S



hocam ilk olarak resim gördüğüm kadarıyla bu barfiks demiri pek kullanışlı değil ikincisi 25 lira oldugunu hiç sanmıyorum.
ben sana tavsiyem bu tarz birşey yaptırman yada bu tarz birşey satın alman kapıya takıcagın birşey sana kısa gelebilir.

http://www.alalimsatalim.com/ikinciel/B ... 158561.htm
[F diye korkma, azız diye çekinme.”[/B]''Bilge Tonyukuk''
T
tenpanter OP ⭐ 17y
#40
@Belarj öyle 75 TL lik bir şeye gerek olduğunu sanmıyorum.

Bkz: Xanthos'un gösterdikleri işimi görür sanırım.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: