Icerige atla
Extraloob

Beyler barfiks demiri alıcam bir bakın?

· 40 Yanıt · 12K görüntüleme
T
tenpanter OP ⭐ 17y
#1
Şöyle kapıya takılabilen bir şey olsun ama hiç görmedim nasıl bilmiyorum kapıya çiviliyor musun napıyorsun hiç bilmiyorum?




Duvar köşelerine takılanlar varmış evdekiler kabul ederse ondanda alabilirim bir tavsiye verirseniz sevinirim?
40 Yanıt
L
Lordzek ⭐ 16y
#2
Bende var kapıya çivili bir demir aynı resimdeki gibi tutma yerlerinde sünger var belli bir kalınlıkta.
Temet Nosce
#3
Bende kapı arası barfiks var çok da kullanışlı çivi falan da uğraşmıyorsun.

Bkz :
T
tenpanter OP ⭐ 17y
#4
Bende var kapıya çivili bir demir aynı resimdeki gibi tutma yerlerinde sünger var belli bir kalınlıkta.


Aynı resimdeki gibi demi o üst yerlerinden çiviliyorsun?

Birde sağlam oluyor mu?
T
tenpanter OP ⭐ 17y
#5
Bende kapı arası barfiks var çok da kullanışlı çivi falan da uğraşmıyorsun.

Bkz :


ooo bro bu çok pratik bir şeye benziyor yanlardan nasıl sıkıştırıyorsun?

İstediğim zaman çıkarıp takma kolaylığı var mı?
L
Lordzek ⭐ 16y
#6
Bende var kapıya çivili bir demir aynı resimdeki gibi tutma yerlerinde sünger var belli bir kalınlıkta.


Aynı resimdeki gibi demi o üst yerlerinden çiviliyorsun?

Birde sağlam oluyor mu?

Arada gevşiyor tornavidayla bir sandalyeye çıkıp sıkıyorum ama gevşediğini hissediyorsun düşmezsin merak etme yani 😄 ve resimdeki gibi.
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#7
1.85 boyu olanlar için kullanışlı değil 😄
T
tenpanter OP ⭐ 17y
#8
1.85 boyu olanlar için kullanışlı değil :D


benim 1.81 ayakların yere değmesi açısından mı?

ayakları kırarım?

@Lordzek sağol panpa 😘
M
#9
Bende istiyorum ama daha ****** kaldıramıyorum.Allahını seven üstüme barfiks demiri fırlatsın . 😢
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#10
Hem ayaklar yere değiyo hemde kafayı kapı kasasına vuruyosun 😄 Bizim evde 1 metre genişliğindeki koridordan doğalgaz borusu geçiyo orda çekiyorum bazen ama havaya uçma tehlikem var 😄
T
tenpanter OP ⭐ 17y
#11
Bende istiyorum ama daha götümü kaldıramıyorum.Allahını seven üstüme barfiks demiri fırlatsın . 😢


bro ufak ufak başla derim bende daha 6 ay önce 1 tane şınav çekmek zor gelirdi 1 tane çeker yere atardım kendimi şimdi 20 tane yapıyorum.

1 tane yap ertesi gün 2 tane yap arttır böyle inan çok faydasını görürsün.

dambıl al çalış ama öyle rastgele çalışma düzenli bir programla çalış internetten bulursun yoksa tek bir şeyd çalışırsan vücudun şekilsiz durur.
M
#12
*** demek yasak olmuş ben böyle bir saçmalık görmedim.Anladınız la işte yine uyarı almayalım.
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#13
Şınav 30 mekik saymaya üşenecek kadar çok çekiyomda barfiks deyince akan sular duruyo yırtına yırtına 3-4 tane zor çekiyorum.
M
#14
Bende istiyorum ama daha götümü kaldıramıyorum.Allahını seven üstüme barfiks demiri fırlatsın . 😢


bro ufak ufak başla derim bende daha 6 ay önce 1 tane şınav çekmek zor gelirdi 1 tane çeker yere atardım kendimi şimdi 20 tane yapıyorum.

1 tane yap ertesi gün 2 tane yap arttır böyle inan çok faydasını görürsün.

dambıl al çalış ama öyle rastgele çalışma düzenli bir programla çalış internetten bulursun yoksa tek bir şeyd çalışırsan vücudun şekilsiz durur.

İlk kiloları atmam lazım da yapamıyorum.Boy 1.89 . Kilo : 96
T
tenpanter OP ⭐ 17y
#15
Şınav 30 mekik saymaya üşenecek kadar çok çekiyomda barfiks deyince akan sular duruyo yırtına yırtına 3-4 tane zor çekiyorum.


şimdi söyleyince doğalgaz borularına baktımda olmaz sakat gibi duruyor kopar mopar ölürüm 😄
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#16
16 kilo kadar vermelisin bende 16 kilo kadar almalıyım çok zayıfım kilo alamıyorum şu işler iyi giderse spor salonuna yazılıp kilo alma programı uygulayacam 😢
M
#17
16 kilo kadar vermelisin bende 16 kilo kadar almalıyım çok zayıfım kilo alamıyorum şu işler iyi giderse spor salonuna yazılıp kilo alma programı uygulayacam 😢

Ben veriyim fazlalıkları 😄
T
tenpanter OP ⭐ 17y
#18
aynen beyler bende zayıfım 60 kiloyum :S
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#19
Hacım yemezsen zayıflarsın diye düşünüyorum(ki eminim çok zordur) ben yemek yemek zorundayım banada yemek zor geliyo 😄 yemek kartıma 260 lira yüklüyolar ne bulursam yiyorum ama yok artış yok metebolizma hızlı 😄
T
tenpanter OP ⭐ 17y
#20
Hacım yemezsen zayıflarsın diye düşünüyorum(ki eminim çok zordur) ben yemek yemek zorundayım banada yemek zor geliyo 😄 yemek kartıma 260 lira yüklüyolar ne bulursam yiyorum ama yok artış yok metebolizma hızlı :D


gece lahmacun ye direk yat gör bak 😄

bende son 1 aydır spordan sonra iştahim bayağı açıldı arkadaşlar diyor eline yüzüne bir kan gelmiş red bull felanda içiyorum haftada 1 ama zararlı malum oda kilo aldırıyormuş.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: