hangi skilleri açıyım ben şöyle yapmagı düşünüyorum
cold 80
light 80
fire 80
bicheon 60 nasıl olur böyle
şimdiden saolun
beyler 7-1 hybird ım 80 oldum gapıma başladım
· 13 Yanıt · 2.0K görüntüleme 0 okuyor
13 Yanıt
bi allahın kuluda yardım etsin
bıcheon da en son comboyu mutlaka açman lazım cold dan tassarruf edebilirsin
hangi skilleri açıyım ben şöyle yapmagı düşünüyorum
cold 80
light 80
fire 80
bicheon 60 nasıl olur böyle
şimdiden saolun
Ewt 73 combosunun statuleri cok iyi.Bicheon 73,Fire 80,Light 80,Cold67
Veya lightan fln kısarsın.Sen bilirsin ama bicheon 73 altı inmesin.
Veya lightan fln kısarsın.Sen bilirsin ama bicheon 73 altı inmesin.
Ewt 73 combosunun statuleri cok iyi.Bicheon 73,Fire 80,Light 80,Cold67
Veya lightan fln kısarsın.Sen bilirsin ama bicheon 73 altı inmesin.
cold olmaz snow shieldi ve 68 buff u var
N
NighTwaLkeR
⭐ 19y
90 lvl geldı gelıcek eger oyle yaparsan masteryi doldurursun bı de 90 gelınce skill sıfırlamak ııcın ugrasırsın bence soyle yap bıc 60 fire 80 light 70 cold 40-50
80 fire 79light 68 cold 73bicheon
ama 90 cap e gore kascam diosan fire i 0 la 90 light 90cold 90 ciheon yaparsin
ama 90 cap e gore kascam diosan fire i 0 la 90 light 90cold 90 ciheon yaparsin
1-7 hybrid S/S isen şu şekilde yapmanı tavsiye ederim.
Fire 80,
Lightining 78
Bicheon 73
Cold 69
Zaten hybrid olduğun için full int e göre phy defansın fazla olacak,ama magical atağın düşük olacak.Atak farkını Fire 80 ve defanstaki farkı da cold 69 yaparak kapatabilirsin.
80 lvl bir full int char sahibi olarak edindiğim tecrübeler ve oyun bilgim bunları söylüyor.Tercih yine de senin zevkine kalmış.
Fire 80,
Lightining 78
Bicheon 73
Cold 69
Zaten hybrid olduğun için full int e göre phy defansın fazla olacak,ama magical atağın düşük olacak.Atak farkını Fire 80 ve defanstaki farkı da cold 69 yaparak kapatabilirsin.
80 lvl bir full int char sahibi olarak edindiğim tecrübeler ve oyun bilgim bunları söylüyor.Tercih yine de senin zevkine kalmış.
1-7 hybrid S/S isen şu şekilde yapmanı tavsiye ederim.
Fire 80,
Lightining 78
Bicheon 73
Cold 69
Zaten hybrid olduğun için full int e göre phy defansın fazla olacak,ama magical atağın düşük olacak.Atak farkını Fire 80 ve defanstaki farkı da cold 69 yaparak kapatabilirsin.
80 lvl bir full int char sahibi olarak edindiğim tecrübeler ve oyun bilgim bunları söylüyor.Tercih yine de senin zevkine kalmış.
arkadaşım tam kalbime göre bende bunu düşünüyordum saolun
N
NighTwaLkeR
⭐ 19y
ben yınede sana 80 lvla gore yapılndırma yapma dıyorum kardesım sılkroadın agına dusme herifler 90 getirip skill sıfırlamak ıcın alınan sılklerden pparayı kaldırıcak bence para harcama Twisted Evil
_
_AkaN_TurkeR_
⭐ 18y
Pfff... Mag Attack Farkı sadece SPEAR ile kapatılabilir... Bicheonu - heuksal yap derim sana... Sonra zaten hp 2k 80 heuksalla artmıs olacak.. full nuke bile pvp de insanları kesebilirsin.. ss alırsın full nuke atarsın... spear alırsın pvp yaparsın derim ... ( ss tek basına yarkan kesmek ıcın felan.. )
Pfff... Mag Attack Farkı sadece SPEAR ile kapatılabilir... Bicheonu - heuksal yap derim sana... Sonra zaten hp 2k 80 heuksalla artmıs olacak.. full nuke bile pvp de insanları kesebilirsin.. ss alırsın full nuke atarsın... spear alırsın pvp yaparsın derim ... ( ss tek basına yarkan kesmek ıcın felan.. )
kolaysa sen sıfırla adam onca açmış böle kalacak artık sen git 70 lvl fire aç rehberindeki gibi
Pfff... Mag Attack Farkı sadece SPEAR ile kapatılabilir... Bicheonu - heuksal yap derim sana... Sonra zaten hp 2k 80 heuksalla artmıs olacak.. full nuke bile pvp de insanları kesebilirsin.. ss alırsın full nuke atarsın... spear alırsın pvp yaparsın derim ... ( ss tek basına yarkan kesmek ıcın felan.. )
zaten ben heuksaldan bicheona döndüm 7-1 hybırd spearla kasılamıyor(bnm72+5mag%80 spearım war)bicheon onu hem daha saglam hemde dayanıklı yapıyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap