Icerige atla
Extraloob

Beyler :(

· 16 Replies · 4.7K views
F
favretto OP ⭐ 16y
#1
Dersaneden kacip silkroad oynamayi ozledim 😞
Çayi demledim gelin eski gunleri yadedelim.

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
16 Replies
B
Ben de ⭐ 17y
#2
Dershane de neymiş, biz lisede öğle tatilinde okuldan kaçıp silkroad da kervan çekmeye giderdik 😄 Hey gidi günler..
F
favretto OP ⭐ 16y
#3
Oglumm 500 tane cicek kesme gorevini yaparken oyuna sovuyordum boyle gorevmi olur diye simdi 1500 olsun yeterki ayni tadi versin pehh

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
B
Ben de ⭐ 17y
#4
Eski isroda en çok özlediğim 2 şey var. Biri oyuna giriş introsu ikincisi de kervan, taa.. jangandan hotana çekerdik. Arkamızdan thiefler atlarla koştururdu, hele bir de oyunun en iyi karakterlerinden oluşmuş bir grubun varsa karşına kimse gelmeye cesaret edemezdi.Oyun sistemi tamamen kervan üzerine kuruluydu. Ancak şimdi gerek isro olsun gerek privateler tamamen level kasmaya yönelik olmuş. Kervanı düşünen yok 😞

F
favretto OP ⭐ 16y
#5
Kervan deme bana ya dead ravinede Thiefler tarafindan yatirilan binlerce malim aklima geliyor 😞 gece oturup sabaha kadar unique beklerdik hele o zamanlarda kurulan arkadasliklar cok degerliydi.

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
B
Ben de ⭐ 17y
#6
Bu mesaj favretto rumuzlu uyeden alinti yapildi
Kervan deme bana ya dead ravinede Thiefler tarafindan yatirilan binlerce malim aklima geliyor 😞 gece oturup sabaha kadar unique beklerdik hele o zamanlarda kurulan arkadasliklar cok degerliydi.

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile


Arkadaşlık deyince aklıma geldide, o zamandan görüşüp kardeşim dediğim biri var. Oyundan bu yana tanışalı 7-8 seneyi geçti herhalde 😁
F
favretto OP ⭐ 16y
#7
Hala surekli skype girip cikiyorum kovaliyoruz birbirimizi ne oldu ne bitti diye anilar olmezmis nede olsa

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
F
favretto OP ⭐ 16y
#8
Bu mesaj La'l rumuzlu uyeden alinti yapildi
Eski isroda en çok özlediğim 2 şey var. Biri oyuna giriş introsu ikincisi de kervan, taa.. jangandan hotana çekerdik. Arkamızdan thiefler atlarla koştururdu, hele bir de oyunun en iyi karakterlerinden oluşmuş bir grubun varsa karşına kimse gelmeye cesaret edemezdi.Oyun sistemi tamamen kervan üzerine kuruluydu. Ancak şimdi gerek isro olsun gerek privateler tamamen level kasmaya yönelik olmuş. Kervanı düşünen yok 😞


Bu introyu ben 1 2 hafta gorebildim sonraki update ile european race geldi. Hep buraya nasil gidiliyo diye merak etmisimdir cakilerin orda az tur atmadim burayi bulmak icin am a hic bulamadim sanirim sadece introda var 😄

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
O
Onitsuka ⭐ 17y
#9
başlamak isteyen varsa kasarız 😊
F
favretto OP ⭐ 16y
#10
Bu mesaj Onitsuka rumuzlu uyeden alinti yapildi
başlamak isteyen varsa kasarız :)

Allah korusun birader belki su silkroad 2 muhabbetine baslarim yada joymax kendi baslattigi bi proje olur re-cap tarzi anca öyle yani

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
O
Onitsuka ⭐ 17y
#11
Bu mesaj favretto rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Onitsuka rumuzlu uyeden alinti yapildi
başlamak isteyen varsa kasarız :)

Allah korusun birader belki su silkroad 2 muhabbetine baslarim yada joymax kendi baslattigi bi proje olur re-cap tarzi anca öyle yani

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile

summer3:
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#12
Kaç kere mesaj attım joymax'a abicim dedim 80-90-100 ayrı ayrı serverler açın kim ne isterse ona başlasın dedimde dinlemiyorlarki arkadaş
Yaralı style
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#13
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Kaç kere mesaj attım joymax'a abicim dedim 80-90-100 ayrı ayrı serverler açın kim ne isterse ona başlasın dedimde dinlemiyorlarki arkadaş

Herseyden once botun onune gecmeleri lazim, yoksa istedikleri kadar eski sistem acsinlar..

[ Mesaj mobilden gonderildi MobileDevice ] mobile
F
favretto OP ⭐ 16y
#14
Bu mesaj Lemonade rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj CezaAlp rumuzlu uyeden alinti yapildi
Kaç kere mesaj attım joymax'a abicim dedim 80-90-100 ayrı ayrı serverler açın kim ne isterse ona başlasın dedimde dinlemiyorlarki arkadaş

Herseyden once botun onune gecmeleri lazim, yoksa istedikleri kadar eski sistem acsinlar..

[ Mesaj mobilden gonderildi MobileDevice ] mobile

Oyle 80 90 ayri ayri server acmalari sacmalik olur. Yeni bi proje altinda oyunu bastan baslatip guncellemeleri agirdan almalari lazim. Tabi yapilan guncellemeler ile gittikce pay2win e donmemesi lazim oyunun. Bot olayina gelirsek bence uyelikleri para ile satmalari mantikli olur her uyelikte 1 karakter acilabilmesi en azindan botun onune gecer. Sonucta millet sirf gold satacak diye 20 30 kagita account almaz. Neyse konuyu saptirmayalim arkadaslar eski ozledigimiz gunleri yadedelim mevcut duruma cozum uretmek bizim isimiz degil.

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
M
#15
AynıKonuVol987654321
F
favretto OP ⭐ 16y
#16
Bu mesaj Mr. Mojo Risin' rumuzlu uyeden alinti yapildi
AynıKonuVol987654321

Napak baba eski konularimi hortlatak

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: