Icerige atla
Extraloob

Beyin Gücü Grubu !!!

· 8 Yanıt · 1.0K görüntüleme
S
StarkDrache OP ⭐ 19y
#1
Arkadaşlar Şuana Kadar Okuduğum Kitap Ve Dergilerde Zeki , Kararlı Ve Düşünceleri Sizinkine Benzeyen İnsanlarla Bir Beyin Gücü Grubu Oluşturmam Gerektiğini Öğrendim. Bu İnsanın Başarısı Üzerinde %100 'e Varan Bir Etki Yarakmaktadır.
Oluşumundaki Amaç Seni En Az Senin Kadar Düşünen Ve Düşünce Anlayışı Seninkiyle Aynı Olan , Seni Korkmadan Eleştirebilen , Tartışmaları Belirli Kurallar Çerçevesinde Yapan , BirBiriyle Sırlarını Paylaşabilen , Sürekli BirBirlerine Destek Olabilicek , BirBirlerinin Fikirlerini Elekten Geçirebilecek İnsanlardan Oluşmalıdır.
Biz Extraloob Ailesi Olarakta Bir Beyin Gücü Grubu İçerisindeyiz Yanlız Bu Çok Geniş Ve Farklı İnsanlardan Oluşmakta. Düşünceler Çatışabilir Ve Kavga Ortamı Doğabilir. Bu Nedenle Ben Kendi Düşünce Grubumu Kurmak İstiyorum.
İstediğim Şey Grubumda Kimse Kimsenin Arkasından İş Çevirmiyecek , Hepsi BirBirini Sonuna Kadar Destekliyecektir.
Yani ; Hepimiz Birimiz , Birimiz Hepimiz İçin Anlayaşı.
Düşünce Grubuma Katılan Arkadaşlar Burdan Haber Verip PM'le Msn Atarlarsa Sevinirim.


Saygılar !





Okumakta Oldugum Kitaptan Bir Alıntı ;

--> Planları Harekete Dönüştürecek Yeterli Güç Yoksa Planlar Boş Ve Yarasızdır. Bu Grup Kişinin Kendine Lazım Olan Gücü Nasıl Elde Edip En Yararlı Şekilde Nasıl Kullanacağı Hakkında Fikirler Üretip Yöntemler Geliştirir.


Grubun Bir Kaç Faydası ;

1-Sonsuz Akıl : Yaratıcı Hayal Gücüyle Ulaşılır.
2-Bilgi Birikimi : Bilgi Gruptaki Kişi Sayısıyla Orantılı Olarak Artar.
3-Deney Ve Araştırma : Kişi Sayısı Arttıkça Araştırma Hızlanır.



Ps: Ben Kendi Grubumun 5 Kişiden Oluşup Daha Sonradan Duruma Göre Arttırmak Yahut Azaltmak İstiyorum. Ve Herkesin Bir Beyin Gücü Grubu Oluşturmasını Şiddetle Tavsiye Ediyorum.



---Grubum---

StarkDrache
MetalMilita
SakuraKenji
8 Yanıt
M
#2
Yaz.. ^^
S
Sniker ⭐ 19y
#3
Ya o kitabı sonuna kadar okumadın, ya da kitap seni gerçekten yanlış bir yola doğru itiyor.
Reel hayatta görmediğin ve yalnızca yazılarıyla tanıdığın bir kişiyle kesinlik ama kesinlikle çok sağlıklı bir iletişim kuramassın.Topic ten anladığım kadarıyla bu kadar büyük hedefleri gerçekleştirmen ise imkansız.
BU konu hakkında daha fazla düşünmeni öneriyorum 😉
S
StarkDrache OP ⭐ 19y
#4
Ya o kitabı sonuna kadar okumadın, ya da kitap seni gerçekten yanlış bir yola doğru itiyor.
Reel hayatta görmediğin ve yalnızca yazılarıyla tanıdığın bir kişiyle kesinlik ama kesinlikle çok sağlıklı bir iletişim kuramassın.Topic ten anladığım kadarıyla bu kadar büyük hedefleri gerçekleştirmen ise imkansız.
BU konu hakkında daha fazla düşünmeni öneriyorum ;)


Düşündüm Merak Etme. Topicden Tanıştığım MetalMilitayı Örnek Vereyim Sana En Az Real Ark'n Kadar Yardımcı Olabiliyor. Ben Onun Gibi İnsanlarla Tanışmak Sanal Alemdede Rahatça Fikirlerimi Paylaşmak İstiyorum. Real Ortamdada Öğrenci Adam İçin Arkadaştan Daha Fazla Birşey Yok. Tamam Ama Sanal Alemdede Güvenebiliceğim Kişiler Aramaktayım Ve Bir Tanesini Buldum ; MetalMilita Gerçekten Güvenebiliceğin Ve Yardımcı Olabilicek Birisi. Diğerleini Aramaktayım.Sen Benim Amacımı Biraz Yanlş Anlamışsın Sanırım 🙄

Ayrıca ; İlahi Kuralları Aşmadığı Sürece İnsan Beyninin Düşünebiliceği HiçBirŞey İmkansız Değildir.
Q
Quensis ⭐ 19y
#5
Beni de yazabilirsin istersen. 😊
M
#6
Ya o kitabı sonuna kadar okumadın, ya da kitap seni gerçekten yanlış bir yola doğru itiyor.
Reel hayatta görmediğin ve yalnızca yazılarıyla tanıdığın bir kişiyle kesinlik ama kesinlikle çok sağlıklı bir iletişim kuramassın.Topic ten anladığım kadarıyla bu kadar büyük hedefleri gerçekleştirmen ise imkansız.
BU konu hakkında daha fazla düşünmeni öneriyorum ;)


Kitabın yanlış yola ittiğini söylemek yanlış olur çünkü kitaplar aslında anlatmak istediği konuyu anlayabilene güzeldir. Hoca camide vaaz verir sen bu vaazın aynısını uygularsan yanlış olur fakat anlatılmak isteneni anlarsan tecrübe olur.
Tabiki el elden üstündür ve Stark' ın yapmayı düşündüğü şey birbirimizi tamamlamaktır.
Hepimizin eksi ve artıları vardır önemli olan eksilerimizi bulabilmek ve artılarımızı diğerlerine katabilmektir.
S
StarkDrache OP ⭐ 19y
#7
Ya o kitabı sonuna kadar okumadın, ya da kitap seni gerçekten yanlış bir yola doğru itiyor.
Reel hayatta görmediğin ve yalnızca yazılarıyla tanıdığın bir kişiyle kesinlik ama kesinlikle çok sağlıklı bir iletişim kuramassın.Topic ten anladığım kadarıyla bu kadar büyük hedefleri gerçekleştirmen ise imkansız.
BU konu hakkında daha fazla düşünmeni öneriyorum ;)


Kitabın yanlış yola ittiğini söylemek yanlış olur çünkü kitaplar aslında anlatmak istediği konuyu anlayabilene güzeldir. Hoca camide vaaz verir sen bu vaazın aynısını uygularsan yanlış olur fakat anlatılmak isteneni anlarsan tecrübe olur.
Tabiki el elden üstündür ve Stark' ın yapmayı düşündüğü şey birbirimizi tamamlamaktır.
Hepimizin eksi ve artıları vardır önemli olan eksilerimizi bulabilmek ve artılarımızı diğerlerine katabilmektir.


Oy Oy Oy Oy Yine Yapmış O Yorumlarından Bir Tane 😘
M
Midbroke ⭐ 18y
#8
Ekle . . . 😜

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: