Icerige atla
Extraloob

Besiktas CL'de ne yapar ?

· 36 Replies · 3.8K views · Page 2 / 2
Replies
B
By_DaDaS ⭐ 17y
#21
Biz Bare Fener Gibi Gidip de Sıfır Cekmiyoz.

fb: ŞAMPİYONLAR LİGİNE GİDİP DE SIFIR PUANLA DÖNEN İLK TÜRK TAKIMI
D
destiny ⭐ 18y
#22
8 yer oturur. 😄
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#23
Biz Bare Fener Gibi Gidip de Sıfır Cekmiyoz.

fb: ŞAMPİYONLAR LİGİNE GİDİP DE SIFIR PUANLA DÖNEN İLK TÜRK TAKIMI


görücez 😜
.NET
.NET ⭐ 19y
#24
gruptan çıkamaz 0 çeker 8)

0 çekmek bize has değil.^^
Benim ümidim var takımımdan. ManU'dan fark yer belki. Olabilir top yuvarlak sonuçta. Türkiye rezil oluyo diyosunuz. Türkiye'nin rezil olduğu falan yok. Beşiktaş rezil olur-olmaz. Ki bir Beşiktaş taraftarı olarak rezil olduğumuzuda düşünmüyorum.
[F New]Solo Gitarist
Q
Quensis ⭐ 19y
#25
gruptan çıkamaz 0 çeker 8)

0 çekmek bize has değil.^^
Benim ümidim var takımımdan. ManU'dan fark yer belki. Olabilir top yuvarlak sonuçta. Türkiye rezil oluyo diyosunuz. Türkiye'nin rezil olduğu falan yok. Beşiktaş rezil olur-olmaz. Ki bir Beşiktaş taraftarı olarak rezil olduğumuzuda düşünmüyorum.


Benim de ümidim var senin takımından ^^ En az 1 puan alır diye umuyorum. 😁
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#26
gruptan çıkamaz 0 çeker 8)

0 çekmek bize has değil.^^
Benim ümidim var takımımdan. ManU'dan fark yer belki. Olabilir top yuvarlak sonuçta. Türkiye rezil oluyo diyosunuz. Türkiye'nin rezil olduğu falan yok. Beşiktaş rezil olur-olmaz. Ki bir Beşiktaş taraftarı olarak rezil olduğumuzuda düşünmüyorum.


Gruptan Çıkamaz 85% [ 24 ] x
Son 16'da elenir 10% [ 3 ]
Çeyreğe kalır 0% [ 0 ]
Yarıya kalır 3% [ 1 ]

senmi seçtin bunu 😈
.NET
.NET ⭐ 19y
#27
Ben çeyrek dedim
[F New]Solo Gitarist
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#28
Ben çeyrek dedim


Gruptan Çıkamaz 85% [ 24 ]
Son 16'da elenir 10% [ 3 ]
Çeyreğe kalır 0% [ 0 ]
Yarıya kalır 3% [ 1 ]


çeyrek sıfır 😁
.NET
.NET ⭐ 19y
#29
Ben çeyrek dedim


Gruptan Çıkamaz 85% [ 24 ]
Son 16'da elenir 10% [ 3 ]
Çeyreğe kalır 0% [ 0 ]
Yarıya kalır 3% [ 1 ]


çeyrek sıfır 😁

Anaam son 16da eleniri seçmişim 😆
[F New]Solo Gitarist
B
By_DaDaS ⭐ 17y
#30
Bunlara Hic Gerenk yok.



Fenerin oynadığı 6 maçta yediği tüm goller:

Levekusen 2-1
Barcelona 0-3
Lyon 0-1
Lyon 3-1
Leverkusen 1-2
Barcelona 1-0

Ps: Yaranızı Deldik Ama. Sıfır Cekip Geldiniz Tüm Takımlar Tek Atmıs xD
.NET
.NET ⭐ 19y
#31
Bunlara Hic Gerenk yok.



Fenerin oynadığı 6 maçta yediği tüm goller:

Levekusen 2-1
Barcelona 0-3
Lyon 0-1
Lyon 3-1
Leverkusen 1-2
Barcelona 1-0

Ps: Yaranızı Deldik Ama. Sıfır Cekip Geldiniz Tüm Takımlar Tek Atmıs xD

Yalnız o gruptan puan almak da zormuş.
[F New]Solo Gitarist
B
By_DaDaS ⭐ 17y
#32
Bu Bizim Sorunumuz mu ?
S
shneZee ⭐ 18y
#33
Gruptan Çıkamaz.
Uefa'ya da kalamaz döner lig'e.
V
volkanka ⭐ 17y
#34
averaj takımı olur.
R
#35
GrupTan Hayatta Çıkamaz ki 😄 liverpool 8attı bakalm manchestr kaç atıcak 😄 ^^

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: