Sbot devamlı beta versiyonlar çıkarıyor.ben şuan SBot_1.99.16a stable versiyon kullanıyorum. Ama daha üst sürümlerde çıkarmış sbot beta olarak örnek ; 1.99.17 beta1 1.99.17 beta 2 diye.
Ben stable kullanıyorum herzaman sizce hangisini kullanmalıyım betamı yoksa stable mi ?
benim kafam karışıyor.
· 7 Yanıt · 1.6K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
bu konu hakkında bilgisi olan yok mu?
N
NoBodysPerfect
⭐ 17y
Arasında ne fark varki stable ya da beta?
bende onu soruyorum işte 😊
Beta da oto trace falan gibi özellikler var. Onları stable a geçircekler büyük iht. denemek için beta version veriyolar. Pek bi farkı yok kafana göre kullan. ben beta kullanıyorum 😎 şuan
Beta(deneme) sürümlerinde oto takip, oto yaratık çekme(warriorlar için) ,vb. özellikler var. Buna nazaran Malicious devil skill kullanamıyor karakter.
Sabit sürümde oto takip ve oto lure yok. Eskiden nasılsa aynı şekilde kullanılabiliyor.
Sabit sürümde oto takip ve oto lure yok. Eskiden nasılsa aynı şekilde kullanılabiliyor.
N
NoBodysPerfect
⭐ 17y
Sagolun bilgi icin. Bende beta kullanıyorum
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap