Icerige atla
Extraloob

benim kafam karışıyor.

· 7 Yanıt · 1.6K görüntüleme
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#1
Sbot devamlı beta versiyonlar çıkarıyor.ben şuan SBot_1.99.16a stable versiyon kullanıyorum. Ama daha üst sürümlerde çıkarmış sbot beta olarak örnek ; 1.99.17 beta1 1.99.17 beta 2 diye.
Ben stable kullanıyorum herzaman sizce hangisini kullanmalıyım betamı yoksa stable mi ?
7 Yanıt
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#2
bu konu hakkında bilgisi olan yok mu?
N
#3
Arasında ne fark varki stable ya da beta?
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#4
bende onu soruyorum işte 😊
L
Loras ⭐ 16y
#5
Beta da oto trace falan gibi özellikler var. Onları stable a geçircekler büyük iht. denemek için beta version veriyolar. Pek bi farkı yok kafana göre kullan. ben beta kullanıyorum 😎 şuan
X
Xanthos ⭐ 19y
#6
Beta(deneme) sürümlerinde oto takip, oto yaratık çekme(warriorlar için) ,vb. özellikler var. Buna nazaran Malicious devil skill kullanamıyor karakter.
Sabit sürümde oto takip ve oto lure yok. Eskiden nasılsa aynı şekilde kullanılabiliyor.
N
#7
Sagolun bilgi icin. Bende beta kullanıyorum

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: