NoWayOut [ECSRO] rutbesinden çıkarırmısnız normal üye olayım
Beni Rütbembden çıkarırmısınız
· 8 Replies · 1.0K views 0 reading
8 Replies
ÖM ataydın. daha kolay olurdu,reklam kokan hareketlere gerenk yok 😊
ayrıca kendin de çıkarsın ^^ Kullancı kontrol panelini kullanmayı öğrenelim
ayrıca kendin de çıkarsın ^^ Kullancı kontrol panelini kullanmayı öğrenelim
ÖM ataydın. daha kolay olurdu,reklam kokan hareketlere gerenk yok 😊
ayrıca kendin de çıkarsın ^^ Kullancı kontrol panelini kullanmayı öğrenelim
ne reklamı ya ben reklam filan yapmıyorum oyunu oynamıyorum o yüzden
T
TitusPullo
⭐ 19y
Grup Liderine ÖM atarak yapabilirdin.
ÖM ataydın. daha kolay olurdu,reklam kokan hareketlere gerenk yok 😊
ayrıca kendin de çıkarsın ^^ Kullancı kontrol panelini kullanmayı öğrenelim
ne reklamı ya ben reklam filan yapmıyorum oyunu oynamıyorum o yüzden
pardon abi,yardım etmeye çalıştığım için özür dilerim 😞 😞
ÖM ataydın. daha kolay olurdu,reklam kokan hareketlere gerenk yok 😊
ayrıca kendin de çıkarsın ^^ Kullancı kontrol panelini kullanmayı öğrenelim
ne reklamı ya ben reklam filan yapmıyorum oyunu oynamıyorum o yüzden
pardon abi,yardım etmeye çalıştığım için özür dilerim 😞 :(
yok kardeşim ya sen reklam dedin ya o yüzden ben öyle konustum bende ozur dilerim
Log in to write a reply.
Log In