Icerige atla
Extraloob

Beni Rütbembden çıkarırmısınız

· 8 Replies · 1.0K views
E
Erroneous OP ⭐ 18y
#1
NoWayOut [ECSRO] rutbesinden çıkarırmısnız normal üye olayım
8 Replies
X
Xanthos ⭐ 19y
#2
ÖM ataydın. daha kolay olurdu,reklam kokan hareketlere gerenk yok 😊
ayrıca kendin de çıkarsın ^^ Kullancı kontrol panelini kullanmayı öğrenelim
E
Erroneous OP ⭐ 18y
#3
ÖM ataydın. daha kolay olurdu,reklam kokan hareketlere gerenk yok 😊
ayrıca kendin de çıkarsın ^^ Kullancı kontrol panelini kullanmayı öğrenelim

ne reklamı ya ben reklam filan yapmıyorum oyunu oynamıyorum o yüzden
T
TitusPullo ⭐ 19y
#4
Grup Liderine ÖM atarak yapabilirdin.
X
Xanthos ⭐ 19y
#5
ÖM ataydın. daha kolay olurdu,reklam kokan hareketlere gerenk yok 😊
ayrıca kendin de çıkarsın ^^ Kullancı kontrol panelini kullanmayı öğrenelim

ne reklamı ya ben reklam filan yapmıyorum oyunu oynamıyorum o yüzden

pardon abi,yardım etmeye çalıştığım için özür dilerim 😞 😞
E
Erroneous OP ⭐ 18y
#6
ÖM ataydın. daha kolay olurdu,reklam kokan hareketlere gerenk yok 😊
ayrıca kendin de çıkarsın ^^ Kullancı kontrol panelini kullanmayı öğrenelim

ne reklamı ya ben reklam filan yapmıyorum oyunu oynamıyorum o yüzden

pardon abi,yardım etmeye çalıştığım için özür dilerim 😞 :(

yok kardeşim ya sen reklam dedin ya o yüzden ben öyle konustum bende ozur dilerim
J
Jigsaw ⭐ 19y
#7
ucp.php?i=167

Bu sayfadan değiştirebilirsiniz.
P
pfffffff ⭐ 19y
#8
ucp.php?i=167

Bu sayfadan değiştirebilirsiniz.


teşekkürler cem amca 🎅

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: