Çok iyi görüyorum ben surprised1
buda hepinize kapak olsun 😜 😁
Çok iyi görüyorum ben surprised1

Hala göremiyorum o_O imagebanana please :P



Resimler yalan olmuş :)
niye ya neleri var 😁
Ben göremiyorum mesela 😁

Sağ ol imgbanana çektiğin için yanlız
o +11 nova bow yeter Cryoliadaki itemleri de yakmamışsın sanırım 😁
oh be muhabbet sonunda gerçek konusuna döndü ne resimmiş arkadaş 😁
sakın başlama oyuna bence cry.. son günlerde immortala yediğim para 250 tl yi geçti.. prem plus olduğu halde, joymax hep daha fazlasını istiyor sırf bu yüzden oyunu bırakmayı düşünüyorum -.-
Resimler Pert:(
Resimler Pert:(
😁

Çok iyi görüyorum ben surprised1
sadece o elindeki nova ile bowcuyla imzamdaki charı takas ederim sen itemsiz bowla ver bn bnm charı ;)
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap