Adamların profilleri , k.adı , imzası , yazdıkları, herşeyi siyasi sözcükler içeriyor. İlle bizdemi yapalım. Her yönden Partizanlıkdan başka işleri olmadığı belli.
Biz sonuna kadar partizanız.
Adamların profilleri , k.adı , imzası , yazdıkları, herşeyi siyasi sözcükler içeriyor. İlle bizdemi yapalım. Her yönden Partizanlıkdan başka işleri olmadığı belli.
Adamların profilleri , k.adı , imzası , yazdıkları, herşeyi siyasi sözcükler içeriyor. İlle bizdemi yapalım. Her yönden Partizanlıkdan başka işleri olmadığı belli.
Biz sonuna kadar partizanız.
Gerçek yurtseverler bu ülkede Amerikancılığa ve emperyalizme karşı duranlar, işçilerin ve emekçilerin safında duranlardır.
Amerikan'ın ve Sermayedar patronların safında durup onların çıkarlarını koruyanlar bizden uzak Fethullah'a yakın olsunlar.
3. sayfa 9. yorum da belirtmiş olduğum şeylerin dikkate alınmasını önemle rica ediyorum.
Uzatın bakalım uzatabildiğiniz kadar, bakalım kim banlanacak.
Uzatın bakalım uzatabildiğiniz kadar, bakalım kim banlanacak.
Ya abi sen ne sanıyorsun kendini. Ben banlansam ne olur,banlanmasam ne olur? Yazmak istesem 1 saat için 500 üyelik alıp yine yazarım bu siteye. Sorun o değil.
Sorun siyaseti her konuda siteyle paylaşıp, tartışma ortamı yaratman.
Bütün yorumları okudum. Kimsenin kimseye saygısı kalmamış, hoşgörü yok. İnsanlar farklı düşünebilir düşüncelerini paylaşır susarlar. Siz birbirinizin açığını çıkarıp suçlamaya kendi düşündüklerinizi kabul ettirmeye çalışıyorsunuz her yorumda tartışmak istemiyorum deyip tekrar tekrar yazıyorsunuz. Bu yaptığınızın bence hiç bir mantığı yok.
Sorunlarınızı konu altında değil özel mesajla tartışın lütfen.
Şu tür konularda hep aynı isimler hep aynı partizanlık.Biz komünizminde tarihini biliyoruz faşizmnde.Komülerin babası stalin-lenin-mao nun hayvanlıklarınıda.Faşizmin babası hitlerin yaptıklarınıda.Sonuç ne oldu 100 MİLYONDAN FAZLA ÖLÜ.Bırakın artık propagandaları.HERŞEYİ SİYASETE YORUYORSUNUZ.KÜÇÜK RESME DEĞİL BÜYÜK RESME BAKIN.O SİZİN EMPERYALİST GÜÇLER DEDİĞİNİZİN OYUNLARINA GELİYORSUNUZ.ASLINDA HERKEZ AYNI ŞEYİ İSTİYOR.BURDA AMERİKA MERAKLISI YOK.DAHA DOĞRUSU AMERİKA ARTIK BİTİYOR.DEVİR YAHUDİLERİN DEVRİDİR...
RESMİN BÜYÜK KISMANA BAKMAK İSTİYENLER YOUTUBE DEN ''the arrivals'' serisini İzleyebilir....
http://www.youtube.com/watch?v=aaMDiLVWNmU
Herneyse hacım.Konuyu çok saptırmayalım. 😉 😘
Sapına kadar ırkçı olan konuda sadece siz siyaset yapıyorsunuz diyenlere yazıklar olsun.
İyi forumlar
Bir insanın tarihiylen övünmesinin neresi ırkçılık ?
Sapına kadar ırkçı olan konuda sadece siz siyaset yapıyorsunuz diyenlere yazıklar olsun.
İyi forumlar
Bir insanın tarihiylen övünmesinin neresi ırkçılık ?
Tarihiyle Övünen de üstün görende Şovenist'tir o zaman. Şovenizm de ırkçılığın, faşizmin ilk temeli diyelim. Ve ülkemizde ki okullarda eğitim sistemi ise Şovenist bir eğitim dir ve insan da milliyetçilik aşılar 😉
bkz : Osmanlı astı kesti biçti, Avrupa'nın 2/3 üne sahip idi vb..
Ve şu tarih dersi kitaplarında ise osmanlının yükselişi 100 sayfa, düşüşü ( yıkılışı ) ise 1 kaç satır.
Sapına kadar ırkçı olan konuda sadece siz siyaset yapıyorsunuz diyenlere yazıklar olsun.
İyi forumlar
Bir insanın tarihiylen övünmesinin neresi ırkçılık ?
Tarihiyle Övünen de üstün görende Şovenist'tir o zaman. Şovenizm de ırkçılığın, faşizmin ilk temeli diyelim. Ve ülkemizde ki okullarda eğitim sistemi ise Şovenist bir eğitim dir ve insan da milliyetçilik aşılar 😉
bkz : Osmanlı astı kesti biçti, Avrupa'nın 2/3 üne sahip idi vb..
Ve şu tarih dersi kitaplarında ise osmanlının yükselişi 100 sayfa, düşüşü ( yıkılışı ) ise 1 kaç satır.
Sapına kadar ırkçı olan konuda sadece siz siyaset yapıyorsunuz diyenlere yazıklar olsun.
İyi forumlar
Bir insanın tarihiylen övünmesinin neresi ırkçılık ?
Tarihiyle Övünen de üstün görende Şovenist'tir o zaman. Şovenizm de ırkçılığın, faşizmin ilk temeli diyelim. Ve ülkemizde ki okullarda eğitim sistemi ise Şovenist bir eğitim dir ve insan da milliyetçilik aşılar 😉
bkz : Osmanlı astı kesti biçti, Avrupa'nın 2/3 üne sahip idi vb..
Ve şu tarih dersi kitaplarında ise osmanlının yükselişi 100 sayfa, düşüşü ( yıkılışı ) ise 1 kaç satır.
Log in to write a reply.
Log In