Icerige atla
Extraloob

Ben Bir Türküm!

· 59 Replies · 4.3K views · Page 3 / 3
Replies
S
Socialist ⭐ 18y
#41
Adamların profilleri , k.adı , imzası , yazdıkları, herşeyi siyasi sözcükler içeriyor. İlle bizdemi yapalım. Her yönden Partizanlıkdan başka işleri olmadığı belli.


Biz sonuna kadar partizanız.
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#42
Adamların profilleri , k.adı , imzası , yazdıkları, herşeyi siyasi sözcükler içeriyor. İlle bizdemi yapalım. Her yönden Partizanlıkdan başka işleri olmadığı belli.


Biz sonuna kadar partizanız.


Hacım senin gibilerinin içi dolu. Böyle tartışçak yer arıyorsunuz. Bu konuda ırkçılıkla alakalı hiç birşey yok. Kendi milletini öven sözler niye batıyor size? Biz yok üstünüz, yok siz şöylesiniz böylesiniz diyor muyuz herhangi bir cümlemizde? Ne bu alınganlık, ne bu muhalefet? Hoşlanmıyorsan konuyu da açma, yorum da yapma... Lanet olsun ne kadar meraklısınız tartışmaya böyle...
M
Macro ⭐ 19y
#43
Uzatın bakalım uzatabildiğiniz kadar, bakalım kim banlanacak.
B
Belarj ⭐ 17y
#44
Gerçek yurtseverler bu ülkede Amerikancılığa ve emperyalizme karşı duranlar, işçilerin ve emekçilerin safında duranlardır.

Amerikan'ın ve Sermayedar patronların safında durup onların çıkarlarını koruyanlar bizden uzak Fethullah'a yakın olsunlar.

Ya Macro Hep Fakir Edebiyatı Yapıyon Be Abi 😁
[F diye korkma, azız diye çekinme.”[/B]''Bilge Tonyukuk''
Windy
Windy ⭐ 19y
#45
3. sayfa 9. yorum da belirtmiş olduğum şeylerin dikkate alınmasını önemle rica ediyorum.
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#46
3. sayfa 9. yorum da belirtmiş olduğum şeylerin dikkate alınmasını önemle rica ediyorum.

Siyasi yorum yapmaya devam edenler sohbetin devamı halinde uyarılacaktır.
E
El Verano ⭐ 18y
#47
Uzatın bakalım uzatabildiğiniz kadar, bakalım kim banlanacak.


Ya abi sen ne sanıyorsun kendini. Ben banlansam ne olur,banlanmasam ne olur? Yazmak istesem 1 saat için 500 üyelik alıp yine yazarım bu siteye. Sorun o değil.

Sorun siyaseti her konuda siteyle paylaşıp, tartışma ortamı yaratman.
M
Macro ⭐ 19y
#48
Uzatın bakalım uzatabildiğiniz kadar, bakalım kim banlanacak.


Ya abi sen ne sanıyorsun kendini. Ben banlansam ne olur,banlanmasam ne olur? Yazmak istesem 1 saat için 500 üyelik alıp yine yazarım bu siteye. Sorun o değil.

Sorun siyaseti her konuda siteyle paylaşıp, tartışma ortamı yaratman.

Eğer biri banlanırsa o banlanacak benim, onun için yazdım onu.
Z
Zeratul ⭐ 18y
#49
beyler sakin olun ^^
S
SnowFlake ⭐ 18y
#50
Bütün yorumları okudum. Kimsenin kimseye saygısı kalmamış, hoşgörü yok. İnsanlar farklı düşünebilir düşüncelerini paylaşır susarlar. Siz birbirinizin açığını çıkarıp suçlamaya kendi düşündüklerinizi kabul ettirmeye çalışıyorsunuz her yorumda tartışmak istemiyorum deyip tekrar tekrar yazıyorsunuz. Bu yaptığınızın bence hiç bir mantığı yok.
Sorunlarınızı konu altında değil özel mesajla tartışın lütfen.
E
El Verano ⭐ 18y
#51
Bütün yorumları okudum. Kimsenin kimseye saygısı kalmamış, hoşgörü yok. İnsanlar farklı düşünebilir düşüncelerini paylaşır susarlar. Siz birbirinizin açığını çıkarıp suçlamaya kendi düşündüklerinizi kabul ettirmeye çalışıyorsunuz her yorumda tartışmak istemiyorum deyip tekrar tekrar yazıyorsunuz. Bu yaptığınızın bence hiç bir mantığı yok.
Sorunlarınızı konu altında değil özel mesajla tartışın lütfen.

Buraya mesaj yazacağını hiç düşünmüyordum.😈 Tabi siz nasıl uygun görürseniz,öyle yaparız. lol
R
RoyalFlash ⭐ 17y
#52
Şu tür konularda hep aynı isimler hep aynı partizanlık.Biz komünizminde tarihini biliyoruz faşizmnde.Komülerin babası stalin-lenin-mao nun hayvanlıklarınıda.Faşizmin babası hitlerin yaptıklarınıda.Sonuç ne oldu 100 MİLYONDAN FAZLA ÖLÜ.Bırakın artık propagandaları.HERŞEYİ SİYASETE YORUYORSUNUZ.KÜÇÜK RESME DEĞİL BÜYÜK RESME BAKIN.O SİZİN EMPERYALİST GÜÇLER DEDİĞİNİZİN OYUNLARINA GELİYORSUNUZ.ASLINDA HERKEZ AYNI ŞEYİ İSTİYOR.BURDA AMERİKA MERAKLISI YOK.DAHA DOĞRUSU AMERİKA ARTIK BİTİYOR.DEVİR YAHUDİLERİN DEVRİDİR...

RESMİN BÜYÜK KISMANA BAKMAK İSTİYENLER YOUTUBE DEN ''the arrivals'' serisini İzleyebilir....

http://www.youtube.com/watch?v=aaMDiLVWNmU
S
Socialist ⭐ 18y
#53
Şu tür konularda hep aynı isimler hep aynı partizanlık.Biz komünizminde tarihini biliyoruz faşizmnde.Komülerin babası stalin-lenin-mao nun hayvanlıklarınıda.Faşizmin babası hitlerin yaptıklarınıda.Sonuç ne oldu 100 MİLYONDAN FAZLA ÖLÜ.Bırakın artık propagandaları.HERŞEYİ SİYASETE YORUYORSUNUZ.KÜÇÜK RESME DEĞİL BÜYÜK RESME BAKIN.O SİZİN EMPERYALİST GÜÇLER DEDİĞİNİZİN OYUNLARINA GELİYORSUNUZ.ASLINDA HERKEZ AYNI ŞEYİ İSTİYOR.BURDA AMERİKA MERAKLISI YOK.DAHA DOĞRUSU AMERİKA ARTIK BİTİYOR.DEVİR YAHUDİLERİN DEVRİDİR...

RESMİN BÜYÜK KISMANA BAKMAK İSTİYENLER YOUTUBE DEN ''the arrivals'' serisini İzleyebilir....

http://www.youtube.com/watch?v=aaMDiLVWNmU



Biz Siyonizmede karşıyız.
I
Inception ⭐ 18y
#54
Herneyse hacım.Konuyu çok saptırmayalım. 😉 😘
S
Socialist ⭐ 18y
#55
Herneyse hacım.Konuyu çok saptırmayalım. 😉 😘


Tamam peki. 😎
S
Sverdlov ⭐ 16y
#56
Sapına kadar ırkçı olan konuda sadece siz siyaset yapıyorsunuz diyenlere yazıklar olsun.

İyi forumlar


Bir insanın tarihiylen övünmesinin neresi ırkçılık ?


Tarihiyle Övünen de üstün görende Şovenist'tir o zaman. Şovenizm de ırkçılığın, faşizmin ilk temeli diyelim. Ve ülkemizde ki okullarda eğitim sistemi ise Şovenist bir eğitim dir ve insan da milliyetçilik aşılar 😉

bkz : Osmanlı astı kesti biçti, Avrupa'nın 2/3 üne sahip idi vb..
Ve şu tarih dersi kitaplarında ise osmanlının yükselişi 100 sayfa, düşüşü ( yıkılışı ) ise 1 kaç satır.
B
Belarj ⭐ 17y
#57
Sapına kadar ırkçı olan konuda sadece siz siyaset yapıyorsunuz diyenlere yazıklar olsun.

İyi forumlar


Bir insanın tarihiylen övünmesinin neresi ırkçılık ?


Tarihiyle Övünen de üstün görende Şovenist'tir o zaman. Şovenizm de ırkçılığın, faşizmin ilk temeli diyelim. Ve ülkemizde ki okullarda eğitim sistemi ise Şovenist bir eğitim dir ve insan da milliyetçilik aşılar 😉

bkz : Osmanlı astı kesti biçti, Avrupa'nın 2/3 üne sahip idi vb..
Ve şu tarih dersi kitaplarında ise osmanlının yükselişi 100 sayfa, düşüşü ( yıkılışı ) ise 1 kaç satır.

Kitap Kalın M.E.B ne yapsın 🙄
[F diye korkma, azız diye çekinme.”[/B]''Bilge Tonyukuk''
X
XER0 ⭐ 19y
#58
Sapına kadar ırkçı olan konuda sadece siz siyaset yapıyorsunuz diyenlere yazıklar olsun.

İyi forumlar


Bir insanın tarihiylen övünmesinin neresi ırkçılık ?


Tarihiyle Övünen de üstün görende Şovenist'tir o zaman. Şovenizm de ırkçılığın, faşizmin ilk temeli diyelim. Ve ülkemizde ki okullarda eğitim sistemi ise Şovenist bir eğitim dir ve insan da milliyetçilik aşılar 😉

bkz : Osmanlı astı kesti biçti, Avrupa'nın 2/3 üne sahip idi vb..
Ve şu tarih dersi kitaplarında ise osmanlının yükselişi 100 sayfa, düşüşü ( yıkılışı ) ise 1 kaç satır.


Kim kötü yönünü göstermek ister ki ?


...
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#59
Sapına kadar ırkçı olan konuda sadece siz siyaset yapıyorsunuz diyenlere yazıklar olsun.

İyi forumlar


Bir insanın tarihiylen övünmesinin neresi ırkçılık ?


Tarihiyle Övünen de üstün görende Şovenist'tir o zaman. Şovenizm de ırkçılığın, faşizmin ilk temeli diyelim. Ve ülkemizde ki okullarda eğitim sistemi ise Şovenist bir eğitim dir ve insan da milliyetçilik aşılar 😉

bkz : Osmanlı astı kesti biçti, Avrupa'nın 2/3 üne sahip idi vb..
Ve şu tarih dersi kitaplarında ise osmanlının yükselişi 100 sayfa, düşüşü ( yıkılışı ) ise 1 kaç satır.

Uzun yazmakla doğru yazmak arasında doğru bir orantı olmadığından bu yazdığın safsatalara kimse inanmayacaktır. Biraz delikanlı olup gerçekleri söylemeye cesaretiniz olsa yalan konuşmazsınız böyle.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: