Gerçek yurtseverler bu ülkede Amerikancılığa ve emperyalizme karşı duranlar, işçilerin ve emekçilerin safında duranlardır.
Amerikan'ın ve Sermayedar patronların safında durup onların çıkarlarını koruyanlar bizden uzak Fethullah'a yakın olsunlar.
Ben Bir Türküm!
· 59 Replies · 4.3K views 0 reading · Page 2 / 3
Replies
X
XpressPower
⭐ 16y
Gerçek yurtseverler bu ülkede Amerikancılığa ve emperyalizme karşı duranlar, işçilerin ve emekçilerin safında duranlardır.
Amerikan'ın ve Sermayedar patronların safında durup onların çıkarlarını koruyanlar bizden uzak Fethullah'a yakın olsunlar.
@Mike Shinoda
Benim görüşüm , düşünce tarzım bu ama tabiki senin düşüncelerine de sonuna kadar saygılıyım.
Benim görüşüm , düşünce tarzım bu ama tabiki senin düşüncelerine de sonuna kadar saygılıyım.
T
Tony Montana
⭐ 18y
Gerçek yurtseverler bu ülkede Amerikancılığa ve emperyalizme karşı duranlar, işçilerin ve emekçilerin safında duranlardır.
Amerikan'ın ve Sermayedar patronların safında durup onların çıkarlarını koruyanlar bizden uzak Fethullah'a yakın olsunlar.
Ayrıca gerçek Vatanseverler 6.Filo geldiği zaman alkışlayanlar değil dimdik karşı çıkanlardır
Tamam birşey demiyorum. Milliyetçilik kötü birşeydir. M.Kemal Atatürk çok yanlış bir insandır çünkü milliyetçidir arkadaşın anlattığı gibi yurtsever değildir. Yurtsevenlik çok iyi bir idelojidir. Polis taşlanır , her türlü devlet aleyhine eylemde yer alınır , kamu malları yoktur taşlanabilir , Kapitalist malı diye Ziraat bankası bile taşlanır , Dağdakiler de kardeşlerimizdir onlarda insandır. Devletçilik diye bir anlam bulunmadığından benim askerim polisim yoktur. Arkadaşlarına bile faşist demektir yurtsevenlik. Ama bilmezlermi ataları Stalinden kaçan olamadığını.
Arkadaşın birisi beni Fethullahcı diğeri ülkücü yaptı 😆 Ben söyleyeyim Türkçüyüm Türk Irkçısıyım. Sizin tabirinizle faşistin önde gideniyim.
Ama Komünist, Sosyalist rejimlerin sonunuda görüyoruz. SSCB Yıkıldı. Küba açlıkdan ölüyor ağlayanı yok , Çin Kominizmin faşizme dönüşmüş halidir.
Amannn beyler ben almayayım siz böyle takılın kafanıza göre ama diğer herkese söyleyebilirim. Yurtseven olabilirsiniz.
Arkadaşın birisi beni Fethullahcı diğeri ülkücü yaptı 😆 Ben söyleyeyim Türkçüyüm Türk Irkçısıyım. Sizin tabirinizle faşistin önde gideniyim.
Ama Komünist, Sosyalist rejimlerin sonunuda görüyoruz. SSCB Yıkıldı. Küba açlıkdan ölüyor ağlayanı yok , Çin Kominizmin faşizme dönüşmüş halidir.
Amannn beyler ben almayayım siz böyle takılın kafanıza göre ama diğer herkese söyleyebilirim. Yurtseven olabilirsiniz.
Her ülkesini atalarını seven milliyetçi değildir diye biliyorum.Milliyetçilik; Kendi ırkını diğer ırklardan üstün görme değilmidir yoksa benmi yanlış biliyorum.Spoiler
Arkadaşlık kurmamız gereken yerlerde siyaset konuşursak kaos çıkıyor hep :P
Kardeşim anlattığın ırkçılıktır. Ama birde her insanın kendi milletini üstün görmesinden doğal ne olabilir.
Gerçek yurtseverler bu ülkede Amerikancılığa ve emperyalizme karşı duranlar, işçilerin ve emekçilerin safında duranlardır.
Amerikan'ın ve Sermayedar patronların safında durup onların çıkarlarını koruyanlar bizden uzak Fethullah'a yakın olsunlar.
Ayrıca gerçek Vatanseverler 6.Filo geldiği zaman alkışlayanlar değil dimdik karşı çıkanlardır
Alkışlama mı dedin ? güler geçerim alkışlama değil Amerikanın 6.Filosunu Kıble Alıp Namaz kıldılar deniz kenarında bu kadarlar işte
Tamam birşey demiyorum. Milliyetçilik kötü birşeydir. M.Kemal Atatürk çok yanlış bir insandır çünkü milliyetçidir arkadaşın anlattığı gibi yurtsever değildir. Yurtsevenlik çok iyi bir idelojidir. Polis taşlanır , her türlü devlet aleyhine eylemde yer alınır , kamu malları yoktur taşlanabilir , Kapitalist malı diye Ziraat bankası bile taşlanır , Dağdakiler de kardeşlerimizdir onlarda insandır. Devletçilik diye bir anlam bulunmadığından benim askerim polisim yoktur. Arkadaşlarına bile faşist demektir yurtsevenlik. Ama bilmezlermi ataları Stalinden kaçan olamadığını.
Arkadaşın birisi beni Fethullahcı diğeri ülkücü yaptı 😆 Ben söyleyeyim Türkçüyüm Türk Irkçısıyım. Sizin tabirinizle faşistin önde gideniyim.
Ama Komünist, Sosyalist rejimlerin sonunuda görüyoruz. SSCB Yıkıldı. Küba açlıkdan ölüyor ağlayanı yok , Çin Kominizmin faşizme dönüşmüş halidir.
Amannn beyler ben almayayım siz böyle takılın kafanıza göre ama diğer herkese söyleyebilirim. Yurtseven olabilirsiniz.
Küba açlıktan ölüyor mu ?
Dünya krize giderken Küba ekonomisini güçlendirdi.Bi gıdım bilginiz yok gelip burda komünizm hakkında yorumlar yapıyosunuz ben komünist olmadan önce ülkü ocaklarına gittim nur cemaatlerine gittim sonra yolumu seçtim annem sunni babam alevi ikisinide iyi araştırdım sonucu kendim buldum ve onu seçtim sizde böle şeyler yok size ne derlerse onu yapıyorsunuz.. Milletten duyun gelin burda konuşun.
"Komünist Manifesto"yu okumayanlar eleştirmesin 😆 Oradan bana bölüm sayfa paragraf vererek eleştirin, atıp tutmakla bir yere varılmıyor (:
Ne bu ya herkesden saçma sapan yorumlar.
Biri ordan '' Milliyetçilik '', diğeri '' Yurtseverlik '' , öbürü Komünistlik.
Bırakın bu Sol'cu ayaklarını,Sağ'cı ayaklarını. Bakın işinize gücünüze.
Biri ordan '' Milliyetçilik '', diğeri '' Yurtseverlik '' , öbürü Komünistlik.
Bırakın bu Sol'cu ayaklarını,Sağ'cı ayaklarını. Bakın işinize gücünüze.
Ben, yabancı kaynaklı hiçbir fikri benimsemeye tenezzül etmeyecek kadar millî şuur ve gurura malik bir Türküm. H.Nihal Atsız
Milliyetçilik renk körlüğü ise Başbuğ Kemal Atatürk körün önde gideniydi. Bizler yinede halkların kardeşliği safsatalarına ve hayallere kapılmadık.
Atatürk ü milliyetçilikle sınırlamak yanlış olur zira yaptığı devrimlere saygısızlık etmiş oluruz...
O iyi bir yurt severdi.Ama her yurtsever milliyetçidir diye birşey söz konusu değildir.
Halkların kardeşliği safsatası demişssiniz,yakışmamış.
Farklı din dil ırk renk lerede sahip olsak bu dünya kimsenin malı değil.Kimseyede yar olmaz.İnsanların birbiri ile barış,sevgi-güven dolusu içinde bir hayat yaşamak istemeleri neden safsata olsun ki?
Macro ve Socialist, burda sizden baska forum siyaseti yapan yok. her konuya sayasi yorumda bulunuyorsunuz. Her zaman bir görüşün karşıtı olucaktır ki oluyor. Sonlara tartışıyor ortalığı kızıştırıyorsunuz. bırakın bu tavırları. İllaki devrimi-devrimciyi övcekseniz ilk önce ATATÜRK'ten başlamalısınız.
Ne bu ya herkesden saçma sapan yorumlar.
Biri ordan '' Milliyetçilik '', diğeri '' Yurtseverlik '' , öbürü Komünistlik.
Bırakın bu Sol'cu ayaklarını,Sağ'cı ayaklarını. Bakın işinize gücünüze.
+WindTalker cool2:
Tartışmaların daha çok uzamayacağını umut ederek,konunun içeriğinin dışına çıkılmamasını rica ediyorum.
İyi Forumlar.
Sapına kadar ırkçı olan konuda sadece siz siyaset yapıyorsunuz diyenlere yazıklar olsun.
İyi forumlar
İyi forumlar
Sapına kadar ırkçı olan konuda sadece siz siyaset yapıyorsunuz diyenlere yazıklar olsun.
İyi forumlar
Bir insanın tarihiylen övünmesinin neresi ırkçılık ?
Tamam birşey demiyorum. Milliyetçilik kötü birşeydir. M.Kemal Atatürk çok yanlış bir insandır çünkü milliyetçidir arkadaşın anlattığı gibi yurtsever değildir. Yurtsevenlik çok iyi bir idelojidir. Polis taşlanır , her türlü devlet aleyhine eylemde yer alınır , kamu malları yoktur taşlanabilir , Kapitalist malı diye Ziraat bankası bile taşlanır , Dağdakiler de kardeşlerimizdir onlarda insandır. Devletçilik diye bir anlam bulunmadığından benim askerim polisim yoktur. Arkadaşlarına bile faşist demektir yurtsevenlik. Ama bilmezlermi ataları Stalinden kaçan olamadığını.
Arkadaşın birisi beni Fethullahcı diğeri ülkücü yaptı 😆 Ben söyleyeyim Türkçüyüm Türk Irkçısıyım. Sizin tabirinizle faşistin önde gideniyim.
Ama Komünist, Sosyalist rejimlerin sonunuda görüyoruz. SSCB Yıkıldı. Küba açlıkdan ölüyor ağlayanı yok , Çin Kominizmin faşizme dönüşmüş halidir.
Amannn beyler ben almayayım siz böyle takılın kafanıza göre ama diğer herkese söyleyebilirim. Yurtseven olabilirsiniz.
Küba açlıktan ölüyor mu ?
Dünya krize giderken Küba ekonomisini güçlendirdi.Bi gıdım bilginiz yok gelip burda komünizm hakkında yorumlar yapıyosunuz ben komünist olmadan önce ülkü ocaklarına gittim nur cemaatlerine gittim sonra yolumu seçtim annem sunni babam alevi ikisinide iyi araştırdım sonucu kendim buldum ve onu seçtim sizde böle şeyler yok size ne derlerse onu yapıyorsunuz.. Milletten duyun gelin burda konuşun.
O Hizmetlerin ne oldugunu bizde biliyoruz rahat old süleymancıların fethullahcıların nasıl olduklarınıda ataturke kataturk dediklerinide din öğretiolar ama sunu sölemek gerekirse orada okunan pırlanta risale vs. kitapların yerine çocuklara eğitim amaçlı kitaplar verseler gerçekten ülkede aydın insanlar olur
Yeter ya banlayın şu iki elemanı off topicde hangi konuya girsem altında sol görüş propagandası sizin inandıklarınız sizinle kalsın böyle bir konunun altında bile siyaset yapmak hangi akla mantığa sığar...
Konuyu dil,din,ırk ayrımına çekenlere teşekkür ediyorum(!)
Adamların profilleri , k.adı , imzası , yazdıkları, herşeyi siyasi sözcükler içeriyor. İlle bizdemi yapalım. Her yönden Partizanlıkdan başka işleri olmadığı belli.
Tamam beyler konu daha fazla uzamasın.Görüşlerimizden dolayı birbirimizi kırmaya veya saygısızlık yapmanın alemi yok. 🤝
Log in to write a reply.
Log In