Valla dün 72+5 glavieme + basayım dedim..Bastım immortalı astralı birde luckı..Sonra indim hotanın en aşagısına karakterı soydum ne var ne yoksa kasaya attım fakir bi görüntü oldu Mr. Green sonrasında arkadasların dediği gibi koydum inventoryi sağ alt köseye Y ye bastım sılahı koydum elixiri koydum powderı koydum.Mouse fuse hizesına getirdim veeeee Mr. Green anneme seslendım dedimki ben odadan cıkacam sen mouse a bas ok dedi bastıktan 1 sn ekrana bakarak mouse sılah ustune getrdım gozlerımı kacrdım
dedımkı sılah ısmı yanında yazan yazı 5 ten buyuk mu ufak mı? Mr. Green büyük dedi işte o an anacığımı kucakladım ve öptüm .Artık 72+6 glaviem olmustu masal gibi Mr. Green Mr. Green İşte taktik budur extraokk extraokk extraokk
+ Basarken Taktikleriniz Neler?
· 22 Replies · 3.9K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
S
suppergazi
⭐ 19y
Valla dün 72+5 glavieme + basayım dedim..Bastım immortalı astralı birde luckı..Sonra indim hotanın en aşagısına karakterı soydum ne var ne yoksa kasaya attım fakir bi görüntü oldu Mr. Green sonrasında arkadasların dediği gibi koydum inventoryi sağ alt köseye Y ye bastım sılahı koydum elixiri koydum powderı koydum.Mouse fuse hizesına getirdim veeeee Mr. Green anneme seslendım dedimki ben odadan cıkacam sen mouse a bas ok dedi bastıktan 1 sn ekrana bakarak mouse sılah ustune getrdım gozlerımı kacrdım
dedı**ı sılah ısmı yanında yazan yazı 5 ten buyuk mu ufak mı? Mr. Green büyük dedi işte o an anacığımı kucakladım ve öptüm .Artık 72+6 glaviem olmustu masal gibi Mr. Green Mr. Green İşte taktik budur extraokk extraokk extraokk
koptum ya Mr. Green Mr. Green
Log in to write a reply.
Log In