Niye herkez Bard yada Cleric diye soruyor artık ....
Eu'ların sorunu ne 13 sn de 1 pot basmaları değil mı ?
Onun için Recovery Division gerek Bard'da ne acıcaksın Noise mı mob senı görse ne olucak ki Recovery Division olucak gorsede yatmıcaksın hadi yatmaya basladın POT var hadi oda yetmedi Vigor var.

Ne olcak 10-20 tane pot fazla bastırın alın vigor yada bota toplattırın ! Ölüp zamanının bosa gitmesinden daha iyidir ....