merhaba arkadaşlar salı günü açılacak serverda bard açmak istiyorum sizce nasıl bir bard gelişmi yapsam oyundan zevk almam o kadar çok artabilir???daha önce bard açmadım skillerini bilmiyorum nasıl vermeliyim...yardımcı olursanız memnun olurum link yoluylada olabilir...
ilk defa bard seçicem yalnız çok tecrübeliymişim gibi bard gelişimeni sahip olmam gerek ???
bard en iyi nasıl geliştrilir ?
· 6 Yanıt · 3.0K görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
Moving Speed , Noise , Guard'ları açarsın birde danceleri açarsın lv leri geldinde alsana bard:) mana orbit te war tabi ama ilerde daha 😊
yetermi diyorsun ?
daha ayrıntılı yardımcı olabilecek varmı ?
Bard solo kasmak zor olur bard cleric olursan daha sağlam olursun. bence wiz/bard ol daha hızlı kasılırsın partilerdede yer bulman çok kolaylaşır
wiz / bard gelişmek için nasıl skilleri vermem gerek yardımcı olurmsun linkle olabilir ???
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap