Icerige atla
Extraloob

bard en iyi nasıl geliştrilir ?

· 6 Yanıt · 3.0K görüntüleme
A
ancalimonnn OP ⭐ 15y
#1
merhaba arkadaşlar salı günü açılacak serverda bard açmak istiyorum sizce nasıl bir bard gelişmi yapsam oyundan zevk almam o kadar çok artabilir???daha önce bard açmadım skillerini bilmiyorum nasıl vermeliyim...yardımcı olursanız memnun olurum link yoluylada olabilir...

ilk defa bard seçicem yalnız çok tecrübeliymişim gibi bard gelişimeni sahip olmam gerek ???
6 Yanıt
X
Xperyon ⭐ 15y
#2
Moving Speed , Noise , Guard'ları açarsın birde danceleri açarsın lv leri geldinde alsana bard:) mana orbit te war tabi ama ilerde daha 😊
A
ancalimonnn OP ⭐ 15y
#3
yetermi diyorsun ?
A
ancalimonnn OP ⭐ 15y
#4
daha ayrıntılı yardımcı olabilecek varmı ?
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#5
Bard solo kasmak zor olur bard cleric olursan daha sağlam olursun. bence wiz/bard ol daha hızlı kasılırsın partilerdede yer bulman çok kolaylaşır
A
ancalimonnn OP ⭐ 15y
#6
wiz / bard gelişmek için nasıl skilleri vermem gerek yardımcı olurmsun linkle olabilir ???

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: