Icerige atla
Extraloob

bard dance hitmarch

· 3 Replies · 3.7K views
K
kkooss OP ⭐ 16y
#1
Slm arkadaşlar ben gard tamburlu bir partide dance ve hit mach basıorum. ama moob gard basan arkaşa vurunca gard haliyle kapanıor ben tekrar dance ve hit march açtığımda;(hitmarch ı gard tambursuz basıyor biliyorsunuz zaten) dance açmıyor sadece hitmarcch basıor.Bunu çözmenin yoluda bana basılı olan gard tamburunu kapatıp tekrar(anında) tekrar açmak. Afk olduğumda haliyle yapamıyorum arada bir oluyor ama.Mbot kullnaıorum.aynı sorunu yaşayanlar varsa bi zahmet yazıversinler.+kullandığız hangi botta aynı sorun yaşıorsunuz.HERKESE İYİ OYUNLAR.. 👍
3 Replies
C
#2
dance acmak icin GuardTambour-Hitmarch ikiside gereklidir sadece hitmarch basan kisi dance acamaz
K
kkooss OP ⭐ 16y
#3
biliyorum admin benim anlatmak istediğim başka tekraar oku

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: