Slm arkadaşlar ben gard tamburlu bir partide dance ve hit mach basıorum. ama moob gard basan arkaşa vurunca gard haliyle kapanıor ben tekrar dance ve hit march açtığımda;(hitmarch ı gard tambursuz basıyor biliyorsunuz zaten) dance açmıyor sadece hitmarcch basıor.Bunu çözmenin yoluda bana basılı olan gard tamburunu kapatıp tekrar(anında) tekrar açmak. Afk olduğumda haliyle yapamıyorum arada bir oluyor ama.Mbot kullnaıorum.aynı sorunu yaşayanlar varsa bi zahmet yazıversinler.+kullandığız hangi botta aynı sorun yaşıorsunuz.HERKESE İYİ OYUNLAR.. 👍
bard dance hitmarch
· 3 Replies · 3.7K views 0 reading
3 Replies
C
ChallangeEveryThing
⭐ 17y
dance acmak icin GuardTambour-Hitmarch ikiside gereklidir sadece hitmarch basan kisi dance acamaz
biliyorum admin benim anlatmak istediğim başka tekraar oku
Log in to write a reply.
Log In