S.a EXL Yöneticileri Bakarmısınız? Bir ricam olacaktı.
Bundan yaklaşık 1 sene önce Bir Global Mod ile yazı stilim hakkında tartışmıştık o zaman Türkçe'mizin bilincinde değildim ($,ß,) gibi karakterleri Türkçe'mizde kullanıyordum, Global mod'un Nickini Hatırlamıyorum Rica Etsem Üyeliğimin Banını kaldırabilirmisiniz?
Üye Adı : Tr_CaTLiaM
İlgi ve Yardımlarınızı Bekliyorum ... ☕ 🍿
Banlanan üyeligim Hakkında EXL yöneticileri Bakarmısınız?
· 17 Replies · 1.2K views 0 reading
17 Replies
Hacım Senin Bile Nickini Hatırlamadığın Üyeliği Yöneticiler Nasıl Hatırlasın 😁
Üyeliğimin Nicki : Tr_CaTLiaM
Global Mod'un Nickini Hatırlamıyorum :=) Dikkatli Okuyalım Please. 😉 🤤
açıldı.
umarım aynı hatalara bir daha düşmessin. 😘
umarım aynı hatalara bir daha düşmessin. 😘
Teşekkürler = )
Teşekkürler = )
Tavsiyem nick değiştirme sezonunda yeni düşüncelerine göre nick bulman.
J
JawBreaker
⭐ 18y
Quality`Man bu nick daha güzelmiş. 😆
Teşekkürler = )
Tavsiyem nick değiştirme sezonunda yeni düşüncelerine göre nick bulman.
Evet Bende onu düşünüyordum Nick Değiştirme Sezonu Aktif mi ?
Quality`Man bu nick daha güzelmiş. 😆
🎭 🎭
O Nicki Foruma üye olup derdimi anlatabilmek için aldım öylesine yeni nick Rastgele onu seçtim Quality Yapacaktım kullanılıyormuş :G başka gelmedi aklıma
J
JawBreaker
⭐ 18y
Biraz daha sabret değiştirirsin. 😎 😆 😈
Oğuz sende biri mesaj attığı anda damlıyorsun 😆
J
JawBreaker
⭐ 18y
Oğuz sende biri mesaj attığı anda damlıyorsun 😆
Hiç acımam damlarım. 😈
Yine damladım. 😁
Sezonu Beklemeden değiştirmenin bi yolu yokmudur bu nicki ? :=) Biraz Devrik cümle oldu :G
Sağ tarafından kalkan manager+ birisini bulursan evet ama büyük ihtimal olmayacaktır.
Sezonu Beklemeden değiştirmenin bi yolu yokmudur bu nicki ? :=) Biraz Devrik cümle oldu :G
OldSchool'a alındı.
Teşekkür ettim Hacım... 👴 ☕ 🕵️
Log in to write a reply.
Log In