
botu durdurup biraz elle lure yapayım dedim,biraz fazla kaçtı galiba summer3:



Yeni serverda şöyle lurecim olsun 1milyar borcum olsun makara:
Yeni serverda şöyle lurecim olsun 1milyar borcum olsun makara:
o da olur inş makara: makara:
Yeni serverda şöyle lurecim olsun 1milyar borcum olsun makara:
o da olur inş makara: makara:
Oyunu bırakma sebebim oldular yav adamlara lure yap diyorum bakıyorum saatte %120 kasıyorum bi yemeğe gidiyorum geliyorum warrior fln kalmamış ortalıkta afk hepsi %15-20lere düşmüş makara:
bizim swde de çok öyle.Adam bard olur speed basmaz,warrior olur lure yapmaz,clerictir res vermez. daral:
vay mrs jones eziğine bak 107 ptlere girermiş 😄 kendisi eski W4nna he hacı 😄 onada selam söyle toxi ye söylediğin gibi bi zahmet 😜
ps : o buildi oynamayı ögrenmişmi o 😜 son daggerimin peşindeydi taa farm yaptığı zamanlar xD
No lure 😆
vay mrs jones eziğine bak 107 ptlere girermiş 😄 kendisi eski W4nna he hacı 😄 onada selam söyle toxi ye söylediğin gibi bi zahmet 😜
ps : o buildi oynamayı ögrenmişmi o 😜 son daggerimin peşindeydi taa farm yaptığı zamanlar xD
vay ezik vay w4nnayı sevmezdim bunu da kara listeye alayım hemen 😆
ps:110 olduğunda bi video hazırlıcakmış hacı,beni o zaman izlesin diyo.
Log in to write a reply.
Log In