Icerige atla
Extraloob

Bakıp da gülmeyen olamaz..

· 77 Yanıt · 7.8K görüntüleme · Sayfa 4 / 4
Yanıtlar
R
RiqueLme ⭐ 19y
#61
Şu Varmısın Yok Musun Tam Bir Geyik ^^

Bir Kaç Hafta Önce Alparslan Diye Bir Adama Yarışmacı Kadın Sordu ;

-Alparslan Bey Ne Hissediyorsunuz ?

-Benim ki Büyük ^^


Aynen Koptum Orda 😄 ^^ annem Nie GüLüon Die Sormayada BasLamıstı Bi Ara 😄
.
#62
Herkezde bir kutu merakı gidiyor 😎
M
mesut_xD ⭐ 18y
#63
ayuzhahahahhahaha :D:D
R
RiqueLme ⭐ 19y
#64
super ama benımkı buyuk lafına daha cok guldum 😄 :D
N
#65
super ama benımkı buyuk lafına daha cok guldum 😄 :D

^me too
E
engin-306 ⭐ 19y
#66
süper bişey yaaa yapan kişiyi tebrik ediroum ve bizimle paylaşan arkada teşekkurler
F
frhtyksl ⭐ 18y
#67
zuahahaah süqerr xD
C
Crumby_ ⭐ 19y
#68
:D:D süper
K
#69
Gülmekten yarılır. 👍
A
anıl__ ⭐ 18y
#70
puhahaha
P
Pr3uS ⭐ 18y
#71
Şu Varmısın Yok Musun Tam Bir Geyik ^^

Bir Kaç Hafta Önce Alparslan Diye Bir Adama Yarışmacı Kadın Sordu ;

-Alparslan Bey Ne Hissediyorsunuz ?

-Benim ki Büyük ^^

😆

😈 😈
F
F34RL3SS ⭐ 19y
#72
zuahahahhahahahaha xD
W
#73
ZUAHAHHA 😄
M
Milano ⭐ 18y
#74
super ama benımkı buyuk lafına daha cok guldum 😄 :D


haha super kaikatur...

@SilenTNoise 🍺
S
#75
zuhaha zaten bu yarışma herkesin alay konusu olmaya başladı güzel olmuş:S
B
BangBros ⭐ 18y
#76
Garanti vermeseydin 😊
D
Dwomalath ⭐ 18y
#77
😎

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: