Şu Varmısın Yok Musun Tam Bir Geyik ^^
Bir Kaç Hafta Önce Alparslan Diye Bir Adama Yarışmacı Kadın Sordu ;
-Alparslan Bey Ne Hissediyorsunuz ?
-Benim ki Büyük ^^
Aynen Koptum Orda 😄 ^^ annem Nie GüLüon Die Sormayada BasLamıstı Bi Ara 😄
Şu Varmısın Yok Musun Tam Bir Geyik ^^
Bir Kaç Hafta Önce Alparslan Diye Bir Adama Yarışmacı Kadın Sordu ;
-Alparslan Bey Ne Hissediyorsunuz ?
-Benim ki Büyük ^^
super ama benımkı buyuk lafına daha cok guldum 😄 :D
super ama benımkı buyuk lafına daha cok guldum 😄 :D
Şu Varmısın Yok Musun Tam Bir Geyik ^^
Bir Kaç Hafta Önce Alparslan Diye Bir Adama Yarışmacı Kadın Sordu ;
-Alparslan Bey Ne Hissediyorsunuz ?
-Benim ki Büyük ^^
😆
super ama benımkı buyuk lafına daha cok guldum 😄 :D
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap