arkadaslar bu s botta carmı ekranda oynar bı vazıyette goremıyecemmı ben normal botta sıkılıyom gezınıyom gıdıp pvp yapıyom bunda carı goremıyeceksem nerde bunun zevki dıger botlarla yıne bırazda olsa zevk alıyoz bu baya zevksız bısı olmus
bakarmısınız
· 3 Yanıt · 1.6K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
arkadaslar bu s botta carmı ekranda oynar bı vazıyette goremıyecemmı ben normal botta sıkılıyom gezınıyom gıdıp pvp yapıyom bunda carı goremıyeceksem nerde bunun zevki dıger botlarla yıne bırazda olsa zevk alıyoz bu baya zevksız bısı olmus
istediğin zaman hide client yapıp botu gizlersin istediğin zaman show client yaparsın botu izlersin 👍
ozaman ıyıymıs sagol bılgı ıcın 🎭
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap