Son 4-5 gündür baya lag var ve 1 saat bile olmadan dc oluyor,bunun telekomun çalışması ile ilgisi varmıdır?bilgisi olan varmı_?veyahut telekomun yurtdışı cıkısını artıkmakla ilgili bir calısması varmı?
Bağlantı Sorunları
· 2 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
_
_HaNNiBaL_
⭐ 19y
Soruın %100 TT-net kaynaklanıypor...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap