Icerige atla
Extraloob

Bağlantı Sorunları

· 2 Yanıt · 1.3K görüntüleme
W
wecsltr OP ⭐ 18y
#1
Son 4-5 gündür baya lag var ve 1 saat bile olmadan dc oluyor,bunun telekomun çalışması ile ilgisi varmıdır?bilgisi olan varmı_?veyahut telekomun yurtdışı cıkısını artıkmakla ilgili bir calısması varmı?
2 Yanıt
_
_HaNNiBaL_ ⭐ 19y
#2
Soruın %100 TT-net kaynaklanıypor...

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: