katılıorm kaç sene önce çıktık dediler 2009 geldi teknoloji ilerledi gene nie çıkmadılar peki?
cidden aradan neredeyse 50 yıl geçmiş ama aya niye cıkılmıyor 🤔 veya neden bi gelişme yok sürekli gidip geliniyor. ☕ 🍿
katılıorm kaç sene önce çıktık dediler 2009 geldi teknoloji ilerledi gene nie çıkmadılar peki?
herifler marsa cıkıo siz ay diosuns :D
Saçmalık baska birşey değil ...
Mythbusters hepsinin gerçek olduğunu kanıtladı ;)
Mythbusters hepsinin gerçek olduğunu kanıtladı ;)
Amerikan programının, Amerikanları kötüleyebileceğini düşündün mü gerçekten? 😁
Hadi Ay'a çıkıp bakalım çünkü Amerikalılar bayrak bırakmışlardı...
:D
Bro Gemiyi Hazırladım Gel Gidelim :D
Aldatmaca falan yok ortada hepsinin bilimsel açıklamaları var özellike bu fotoları yapan herifin bundan haberi olmadığı kesin ay yüzeyindeki rüzgarlar ayın dönüşünden kaynaklanan hafif rüzgarlardır bunu bu olayı araştıran herkez bilir 🍺 ayrıca aya astronotu bırakın insanları çıkarmayı planlıyorlar artık kısaca geçiniz.com 👍
Special thx to FlexiAldatmaca falan yok ortada hepsinin bilimsel açıklamaları var özellike bu fotoları yapan herifin bundan haberi olmadığı kesin ay yüzeyindeki rüzgarlar ayın dönüşünden kaynaklanan hafif rüzgarlardır bunu bu olayı araştıran herkez bilir 🍺 ayrıca aya astronotu bırakın insanları çıkarmayı planlıyorlar artık kısaca geçiniz.com 👍
Atmosfer yoksa rüzgar da yoktur.
Saçmalık bir olay Amerika isterse marsada çıkar ne güzel demişler Money Talks diye bu tip bir konuda Amerikanın yalan söyleyebileceğini düşünmek kesinlikle saçma bence ^^
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap