L
Lord_Shadow
⭐ 19y
Ha bişi daha ben niye ofline gözüküyommmmm sitede dolanırken bile ofline gözüküyom ne iş Question
knight gibi boku çıkmasında
evet aynen öle olacak ben gibi bi sürü knigt çı yeni versiyondan sonra bırakmıştı kimiside ben gibi sro ya geçti ama bununda suyu çıkmaya başladı yeni online oyun arayışlarına girmek lazım Mr. Green
Bence Meslek Yenilikleri Güzel Değil !
1- Flagı Sadece Şehirde Takıp Şehirde Çıkartabiliyorsunuz
2- Flagı Her Çıkarıp Taktıkça Teleport Oluyorsunuz
3- Oyundaki Nickiniz Ve Guiliniz Gözükmüyor . Bu Yüzden Çoğu Zaman Arkadaşlarınıza Bile Dalıyorsunuz
Bence Sadece Tek Bir Meslek Seçimi Zorunluluğu Eklenmeli Diğer Ayarlara Dokunulmamalıydı Crying or Very sad
Hunterlik Yapma Hevesim Tamamen Öldü. Sadece Kasıyorum Ve Guild War Yapıyorum Artık detective
knight gibi boku çıkmasında
evet aynen öle olacak ben gibi bi sürü knigt çı yeni versiyondan sonra bırakmıştı kimiside ben gibi sro ya geçti ama bununda suyu çıkmaya başladı yeni online oyun arayışlarına girmek lazım Mr. Green
bulursan sro gibi bi oyun bizede haber ver haa Laughing
bu arada Fire ın 3 Nuke yi çok Güzel atıyo Wink
eksi yönleri;
1-traderlık yapılmıyacak duruma gelmiş 1 yıldıza bile thief dalıyor.
2-Dc sorunu
3-Lag
4-oyuna 2 saatte giriyor
5-akademyde güzel olmamış o kadar honor point biriktirene kadar canımız çıkcak
6-deve kuşunun ve filin devamlı kullanılamaması 150 silk olsaydı devamlı olsaydı Sad
artı yönleri ise
1-party monster
2-avrupalı charlar(item,skill,exp)
3-yüksek lvlin questlerini almak
4-deve kuşunun oyunda olması unique ararken iyi olucak Very Happy
eksi yönleri;
1-traderlık yapılmıyacak duruma gelmiş 1 yıldıza bile thief dalıyor.
2-Dc sorunu
3-Lag
4-oyuna 2 saatte giriyor
5-akademyde güzel olmamış o kadar honor point biriktirene kadar canımız çıkcak
6-deve kuşunun ve filin devamlı kullanılamaması 150 silk olsaydı devamlı olsaydı Sad
artı yönleri ise
1-party monster
2-avrupalı charlar(item,skill,exp)
3-yüksek lvlin questlerini almak
4-deve kuşunun oyunda olması unique ararken iyi olucak Very Happy
blah blah blah..
1.si 1 yıldızlı kervan çekmeden önce o 30 dk nın geçmesini bekleyeceksin.
böylece sorun ortadan kalkar.
2.si dc sorunu yakında geçecek sen eski sro da hiç mi dc yemiyordun ?
3.sü gene saçma lag her zaman her yerdedir tt sagolsun.
4.sü senin pc den kaynaklanıyor.
5.si akademi zorunlu değil.azar azar beklersin eninde sonunda sos un olur.
6.sı 150 silk e 150 dve kuşu alırsın bu da sana bir ömür yeter.
yani - leri yok bana göre.
ben bu konuya nasıl geldim

2009 da üyelik alıp, hiç mesaj yazmadan 2021 yılına 2 gün kala 2007 yılında açılmış konuya mesaj atman... alkis:

2009 da üyelik alıp, hiç mesaj yazmadan 2021 yılına 2 gün kala 2007 yılında açılmış konuya mesaj atman... alkis:
:santa::santa::santa::santa::santa::santa::santa:
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap