Icerige atla
Extraloob

Avrupa Geldi Beklentinizi Karşıladımı Peki ?

· 38 Yanıt · 17K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
L
#21
Ha bişi daha ben niye ofline gözüküyommmmm sitede dolanırken bile ofline gözüküyom ne iş Question
3
3nToX ⭐ 19y
#22


knight gibi boku çıkmasında


evet aynen öle olacak ben gibi bi sürü knigt çı yeni versiyondan sonra bırakmıştı kimiside ben gibi sro ya geçti ama bununda suyu çıkmaya başladı yeni online oyun arayışlarına girmek lazım Mr. Green

bulursan sro gibi bi oyun bizede haber ver haa Laughing
_
_HeaveN_ ⭐ 19y
#23
Bence Meslek Yenilikleri Güzel Değil !

1- Flagı Sadece Şehirde Takıp Şehirde Çıkartabiliyorsunuz
2- Flagı Her Çıkarıp Taktıkça Teleport Oluyorsunuz
3- Oyundaki Nickiniz Ve Guiliniz Gözükmüyor . Bu Yüzden Çoğu Zaman Arkadaşlarınıza Bile Dalıyorsunuz


Bence Sadece Tek Bir Meslek Seçimi Zorunluluğu Eklenmeli Diğer Ayarlara Dokunulmamalıydı Crying or Very sad

Hunterlik Yapma Hevesim Tamamen Öldü. Sadece Kasıyorum Ve Guild War Yapıyorum Artık detective
BOSPHORUS
BOSPHORUS OP ⭐ 19y
#24
1. kalleşlik ortadan kalkıyor adam arkandan geliyo huntersen thıf oluyo kesiyo gidiyor
2.onun sebebi de gerçek kimliğini gizlemek
3.bu madde gelmeden önce kimse thıf yapmıyordu amcam şimdi kendi arkadaşını bile raharlıkla kesiyor Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
4.huntelik bu andan sonra daha da zevkli olucak en azından artık bir görevi var Twisted Evil
yeni eklenenlerle beraber oyunu tam bir grup laşmaya çevirdiler bireysel yetenekler artık pek işe yaramıyor

Bence Meslek Yenilikleri Güzel Değil !

1- Flagı Sadece Şehirde Takıp Şehirde Çıkartabiliyorsunuz
2- Flagı Her Çıkarıp Taktıkça Teleport Oluyorsunuz
3- Oyundaki Nickiniz Ve Guiliniz Gözükmüyor . Bu Yüzden Çoğu Zaman Arkadaşlarınıza Bile Dalıyorsunuz


Bence Sadece Tek Bir Meslek Seçimi Zorunluluğu Eklenmeli Diğer Ayarlara Dokunulmamalıydı Crying or Very sad

Hunterlik Yapma Hevesim Tamamen Öldü. Sadece Kasıyorum Ve Guild War Yapıyorum Artık detective
G
#25



knight gibi boku çıkmasında


evet aynen öle olacak ben gibi bi sürü knigt çı yeni versiyondan sonra bırakmıştı kimiside ben gibi sro ya geçti ama bununda suyu çıkmaya başladı yeni online oyun arayışlarına girmek lazım Mr. Green

bulursan sro gibi bi oyun bizede haber ver haa Laughing

aslında beyler cabal online baya gsl geldi bana
B
boo ⭐ 19y
#26

bu arada Fire ın 3 Nuke yi çok Güzel atıyo Wink

aynen meteoru duzenlemisler ve garip bi hareket yapip elini havaya kaldirio havadan da nuke gelio
daha mantikli olmsu cunku eskiden diger nukler gibiydi ve elinden cikmiodu havadan geliodu hangi nuk atcagi belli degildi cok sacmaydi super olmus smdi vallah kutladim
K
#27

eksi yönleri;
1-traderlık yapılmıyacak duruma gelmiş 1 yıldıza bile thief dalıyor.
2-Dc sorunu
3-Lag
4-oyuna 2 saatte giriyor
5-akademyde güzel olmamış o kadar honor point biriktirene kadar canımız çıkcak
6-deve kuşunun ve filin devamlı kullanılamaması 150 silk olsaydı devamlı olsaydı Sad
artı yönleri ise
1-party monster
2-avrupalı charlar(item,skill,exp)
3-yüksek lvlin questlerini almak
4-deve kuşunun oyunda olması unique ararken iyi olucak Very Happy



blah blah blah..
1.si 1 yıldızlı kervan çekmeden önce o 30 dk nın geçmesini bekleyeceksin.
böylece sorun ortadan kalkar.
2.si dc sorunu yakında geçecek sen eski sro da hiç mi dc yemiyordun ?
3.sü gene saçma lag her zaman her yerdedir tt sagolsun.
4.sü senin pc den kaynaklanıyor.
5.si akademi zorunlu değil.azar azar beklersin eninde sonunda sos un olur.
6.sı 150 silk e 150 dve kuşu alırsın bu da sana bir ömür yeter.
yani - leri yok bana göre.
M
MakmeN ⭐ 19y
#28
bence cok abartilar kötü oldu fln die bence gzl oldu sitne gitsin cinde kassin bi deisiklik geldi oyna ama gınayt gbi TR_AGA_TR ler le doalrsa oynanmaz ama bu hali bence gayet guzel oyunun
K
KaNaKaN ⭐ 19y
#29
benim karşıladı hatta tam olarak herşey oğrenildiinde çok çok fazlasını karşılıyacak
C
Ch0sen0ne ⭐ 19y
#30
Silkroad europe dan once sadece canavar kesme bot kurup kasma idi asıl simdi oyuna benzedi begenmeyen insanlar var ama anlamayadim gerci begenmeyen oynamasin ortalıkta kirlilik yapmazlar bari. tek bird job secebilme olayi cidden cok iyi oteki turlu adam kervan cekerken yaninda kasan adam birden takıp kıyafeti thief oluodu ya. neyse sonuc olarak acaip begendim bi tane de europe char actim Rogue Dagger olarak kasiorum acaip hosuma gitti.
K
Kobe ⭐ 19y
#31


eksi yönleri;
1-traderlık yapılmıyacak duruma gelmiş 1 yıldıza bile thief dalıyor.
2-Dc sorunu
3-Lag
4-oyuna 2 saatte giriyor
5-akademyde güzel olmamış o kadar honor point biriktirene kadar canımız çıkcak
6-deve kuşunun ve filin devamlı kullanılamaması 150 silk olsaydı devamlı olsaydı Sad
artı yönleri ise
1-party monster
2-avrupalı charlar(item,skill,exp)
3-yüksek lvlin questlerini almak
4-deve kuşunun oyunda olması unique ararken iyi olucak Very Happy



blah blah blah..
1.si 1 yıldızlı kervan çekmeden önce o 30 dk nın geçmesini bekleyeceksin.
böylece sorun ortadan kalkar.
2.si dc sorunu yakında geçecek sen eski sro da hiç mi dc yemiyordun ?
3.sü gene saçma lag her zaman her yerdedir tt sagolsun.
4.sü senin pc den kaynaklanıyor.
5.si akademi zorunlu değil.azar azar beklersin eninde sonunda sos un olur.
6.sı 150 silk e 150 dve kuşu alırsın bu da sana bir ömür yeter.
yani - leri yok bana göre.

yav ne 30 dk beklemesi ben anlamadım 1 yıldızla gidiyodum 80 lv çıktı dağıttı yav hemde fill almıştım jet gibi gidiyoduk
C
CWsaila ⭐ 19y
#32
Party olayı süper oldu yalan yok (yarkan haric orası biraz karıştı) 64 sosun staf cıkması hiç hoş olmaz sword kullanan için vede Avrupa carlarının o lanet 15sn kan almaları
T
TanerUNER ⭐ 19y
#33
Beni Sardı Network Agı olsun Server Kapasitesi olsun 7000-9000 e cıktı diye duydum dh demi ne oyle yazıyodu
H
hclbf ⭐ 17y
#34
ben bu konuya nasıl geldim
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#35

ben bu konuya nasıl geldim


2009 da üyelik alıp, hiç mesaj yazmadan 2021 yılına 2 gün kala 2007 yılında açılmış konuya mesaj atman... alkis:
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#36

2009 da üyelik alıp, hiç mesaj yazmadan 2021 yılına 2 gün kala 2007 yılında açılmış konuya mesaj atman... alkis:

:santa::santa::santa::santa::santa::santa::santa:
warrchar
warrchar ⭐ 6y
#37
ben nasıl düştüm buraya 😊 neredeyse 14 sene vay be
[F new]Where is The Good Old Days?
H
hclbf ⭐ 17y
#38

2009 da üyelik alıp, hiç mesaj yazmadan 2021 yılına 2 gün kala 2007 yılında açılmış konuya mesaj atman... alkis:


:santa::santa::santa::santa::santa::santa::santa:

Kral hareket ama dimi 🎅 🎅 🎅

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: