Hacı Baq Msne Ekle Beni veya Ben Seni Ekleyem.Olmuyo Burda Böle(ASslında İİ Oluyo Post Kasılıyor 😆 )
😄 vallaha bn de bişi yapamıyom ki msn bozuk hiç bi msn yi açmıyo anlamadı gitti 🕵️
Komple Bütün yamaları Sil Msnide Sil Sonra Bir Dha Kur...Bazende Pc ye res atınca düzeliyor..Veya Modemi Resetle Çözümü Cokk.
- Resim Silinmiş.




