Tesekkurler simdi cok cici oldu... 😘
Avatar:The Last Airbender ^FAN CLUB^
· 918 Yanıt · 101K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 40 / 46
Yanıtlar
saol abi 😘
ewt diğer üyelerden hala en sevdiği karakterin adını bekliyorum topice koyacam artık ss dende geçtim sadece isim söliyin koyucam bn bi ss tmm mı
ewt diğer üyelerden hala en sevdiği karakterin adını bekliyorum topice koyacam artık ss dende geçtim sadece isim söliyin koyucam bn bi ss tmm mı
hala bekliyorum yaw konu kilitli değil diğer herkes hala kilitlimi sanıyo ❓
Yaw bumiye nooldu şu kuşatmadan sonra ???
Herkez Bence The Beach ı izlesin süper bir bölüm xD
Herkez Bence The Beach ı izlesin süper bir bölüm xD
Yaw bumiye nooldu şu kuşatmadan sonra ???
Herkez Bence The Beach ı izlesin süper bir bölüm xD
the beach i tam 3 kere seyrettim 😁
Avatar Kartları yapalımmı xD Kartların PSD si yapıldıgında iş biter zatn xD
Çooooooook Saçma ama ^^
Çooooooook Saçma ama ^^
Avatar Kartları yapalımmı xD Kartların PSD si yapıldıgında iş biter zatn xD
Çooooooook Saçma ama ^^
bnim bildiğim ztn var 🙄 ama yapabilirsen yap 😁 bide evet biraz saçma olur 😁
Ps:hala sevdiğiniz karakterin adını bekliyorum beyler biraz acele pls 😉
bu konu neden kilitlenmişti? 🙄
bu konu neden kilitlenmişti? 🙄
önceden günde atılan mesaj sayısı çok olduğu için kilitlenmişti ndn sordun
Öylesine.
heee bnde "bu konu ndnd kilitlenmişti" diye sorunca normal soruyosun sanmıştım tmm sustuk hepimiz daha konuşmayız
Bak şimdi konuşun ama abartmayın dikkat edersen kimse size konuşmayın demiyor sadece muhabbeti uzatmayın diyor resim koyun video koyun karakterlerle ilgili yorum yapın vs vs...
Bak şimdi konuşun ama abartmayın dikkat edersen kimse size konuşmayın demiyor sadece muhabbeti uzatmayın diyor resim koyun video koyun karakterlerle ilgili yorum yapın vs vs...
tmm bir dahaki sefere öyle yaparız şimdi bn youtubeden bi sürü video alıp geliyorum tavsiye için tşk ederim 😘 👍
Avatar Kartları yapalımmı xD Kartların PSD si yapıldıgında iş biter zatn xD
Çooooooook Saçma ama ^^
bnim bildiğim ztn var 🙄 ama yapabilirsen yap 😁 bide evet biraz saçma olur 😁
Ps:hala sevdiğiniz karakterin adını bekliyorum beyler biraz acele pls ;)
Yeni olarak en sevdigim karakter ZUKO
En iyi ateş bükücü diye bi soru vardı bi aralar . İroh demiştim ama Avatar Roku yu unuttuk xD
Bana bide Katara hakkında özet bilgi yazabilirmisin (Kart İçin)
Resim Hazır ^^ Bi tek bilgi kaldı bide güç kısmı fln filan nasıl olcak o xD
Avatar Kartları yapalımmı xD Kartların PSD si yapıldıgında iş biter zatn xD
Çooooooook Saçma ama ^^
bnim bildiğim ztn var 🙄 ama yapabilirsen yap 😁 bide evet biraz saçma olur 😁
Ps:hala sevdiğiniz karakterin adını bekliyorum beyler biraz acele pls ;)
Yeni olarak en sevdigim karakter ZUKO
En iyi ateş bükücü diye bi soru vardı bi aralar . İroh demiştim ama Avatar Roku yu unuttuk xD
Bana bide Katara hakkında özet bilgi yazabilirmisin (Kart İçin)
Resim Hazır ^^ Bi tek bilgi kaldı bide güç kısmı fln filan nasıl olcak o xD
vallaha dediğinden pek bişi anlamadım biraz uykum varda 😁
en sevdiğin karakteri anladım ama onu ekliyom (zuko)
http://www.ninjacloak.com/index.php/1010110A/3603a636a025b01325c4614f1721eb9a912df62e6a78a79c5ff5ec55c31822cc2f6783107e5c01d017290
buda eğer ingcen iyiyse çooooooook komedi bi video 😆
EDİT-Şimdi dediğin şeyi anladım katara ile ilgili kartta bilgi istiyon tmm hmn biyerden bulup koyacam 😘
Züper Bi video Sokka kapıyı açıyo veeeee boooooommmm xD bide o klavyeyi niye parçalıyo öle kafasımı iyi xD Kim o yaw xD
Züper Bi video Sokka kapıyı açıyo veeeee boooooommmm xD bide o klavyeyi niye parçalıyo öle kafasımı iyi xD Kim o yaw xD
heralde video yu yapan kişi yanda oposide 2 ve 3 de var onlarıda seyret 3ü çok komediydi hatırladığım kadarıyla
(katara ile ilgili bilgiyi bu akşam buraya yazacam ama şimdi biraz uyumam lazım 😁 )
EDİT-allahını seviyosan hiç mi aklına gelmedi topicin içine bakmak 😁
al sana bilgi topicin içinden alıntı 😆
* Katara 14 yaşında. Güney Su Kabilesi'nde kalan son Su Bükücü'dür.Aynı zamanda dünyadaki 2 kan bükücüden biridir. Kardeşi Sokka ile birlikte Aang'i buzdağından çıkarır ve macera başlar. O ve Sokka, Ateş Lordu'nu yenmek üzere çıktığı yolculukta Aang'e arkadaşlık ederler. Katara olgun, sevecen ve duyarlıdır. Daima diğerlerinin iyiliğini ister ve zor durumlarda liderlik yeteneğini kullanır. Ancak bu durum onu bazen zor durumda bırakır. Katara sakin kişiliğine rağmen, zor anlarda, muhteşem su bükme yeteneği ve idealist düşünceleri ile düşmanlarına karşı oldukça yıkıcı olabilir. Annelerinin Ateş Ulusu tarafından öldürülmesinden sonra, kardeşi Sokka üzerinde anaç bir rol üstlenir. Katara aynı zamanda Aang'i Avatar Hali'ndeyken sakinleştirebilen tek kişidir. Suyla yaraları iyileştirme gücü vardır. Ateş Ulusu'nun annesini öldürmesi nedeniyle Ateş Ulusu'ndan nefret etmektedir. Karşılaştığı bir falcının (Kitap bir, kısım on dört Kahin) kendisinin güçlü bir bükücüyle evleneceğini söylemesi, seyircileri bu kişinin Aang mı yoksa Zuko mu olduğu konusunda düşündürmektedir. Ve o kişi aslında Aang dir, ama Katara, Aang'ın olgun olmayan tavırları yüzünden bunu bir türlü kabul edememiştir.Fakat o 3. sezonda Aang'in olgunlaştğını görecektir. Ve zaten Aang,Katara'ya 3. sezonda aşkını itiraf eder(3.kitap,10.bölüm: kara güneş günü). Yapımcılarla yapılan bir röpörtajla o kişinin Aang olduğu ve de asla Zuko olamayacağı ortaya çıkmıştır.
Özet Degilki bu xD Neyse ben Saldırı ve savunmalarıyla ilgili biseler yazcam ^^
ok neyse muhabbete arttırmayalaım tüm kartları hazırla sen tmm mı topicin içine koyarız topic güzelleşir 😁
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap