Bende oyle düşünüyorum lakin azulon'un felan yeteneklerini bilmiyoruz belki onlar daa iyidir :D
yok yaw tartışmasız ıroh 😁
Bende oyle düşünüyorum lakin azulon'un felan yeteneklerini bilmiyoruz belki onlar daa iyidir :D
Hayır bence en ii ateş bükücüler son kalan 2 ejder(isimleri aklımda ddeil) hem zaten iroh'un ustaları!!!
İroh ur bencede 😊 şş Userbarın diger konuda ;)
Hayır bence en ii ateş bükücüler son kalan 2 ejder(isimleri aklımda ddeil) hem zaten iroh'un ustaları!!!
0_o doğru diyon bu gece ztn tüm 2.sezonu tekrar seyretmeyi planlıyom 😁
Hayır bence en ii ateş bükücüler son kalan 2 ejder(isimleri aklımda ddeil) hem zaten iroh'un ustaları!!!
0_o doğru diyon bu gece ztn tüm 2.sezonu tekrar seyretmeyi planlıyom 😁
o 2. degil 3. sezonda 😊 zukonun avatar takımına katılmasından sonra oluyor...başkan olabilmek için bilgilerini biraz gözden geçirsen sevinirim.


Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap