Icerige atla
Extraloob

Avatar:The Last Airbender ^FAN CLUB^

· 918 Yanıt · 101K görüntüleme · Sayfa 34 / 46
Yanıtlar
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#661
Bende oyle düşünüyorum lakin azulon'un felan yeteneklerini bilmiyoruz belki onlar daa iyidir :D

yok yaw tartışmasız ıroh 😁
W
#662
Hayır bence en ii ateş bükücüler son kalan 2 ejder(isimleri aklımda ddeil) hem zaten iroh'un ustaları!!!
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#663
Hayır bence en ii ateş bükücüler son kalan 2 ejder(isimleri aklımda ddeil) hem zaten iroh'un ustaları!!!

0_o doğru diyon bu gece ztn tüm 2.(edit-yanlış yazdığım için o 2 değil3olacakdı)sezonu tekrar seyretmeyi planlıyom 😁
B
BlueLight ⭐ 18y
#664
İroh ur bencede 😊 şş Userbarın diger konuda 😉
W
#665
İroh ur bencede 😊 şş Userbarın diger konuda ;)



Hacım şu red&blue dragon'lar daa iiler bence hem iroh onlar sayesinde ustalaşıyo 🍺
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#666
hadi beyler bn kaçara gidiyom 7ye kdr avatar seyretcem herkese e.a

cya my bro(lar 😁 )
W
#667
kolay gelsin!!!
S
Spartan123 ⭐ 18y
#668
Hayır bence en ii ateş bükücüler son kalan 2 ejder(isimleri aklımda ddeil) hem zaten iroh'un ustaları!!!

0_o doğru diyon bu gece ztn tüm 2.sezonu tekrar seyretmeyi planlıyom 😁

o 2. degil 3. sezonda 😊 zukonun avatar takımına katılmasından sonra oluyor...başkan olabilmek için bilgilerini biraz gözden geçirsen sevinirim.
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#669
Hayır bence en ii ateş bükücüler son kalan 2 ejder(isimleri aklımda ddeil) hem zaten iroh'un ustaları!!!

0_o doğru diyon bu gece ztn tüm 2.sezonu tekrar seyretmeyi planlıyom 😁

o 2. degil 3. sezonda 😊 zukonun avatar takımına katılmasından sonra oluyor...başkan olabilmek için bilgilerini biraz gözden geçirsen sevinirim.

kardeş yanlış tuşa basmışım sende direk bi hatamı görüyon yaw :? ha 3e basmışım ha 2 ye napabilirim laptopun klavyesine alışık değilim

ayrıca 3 yerine 2 ye bastığımda ne demeye çalıştığımı anlayn anladım mı olay bitmiştir... ☕
W
#671
- Resim Silinmiş.
Piandao
M
mertcangs ⭐ 18y
#672
ZUKO


ve zukonun en sevdiğim resmi 😁 :
- Resim Silinmiş.
A
Anthem ⭐ 18y
#673
azula en sevdigim goruntusu avatarda^^
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#674
aaa durun beyler uye listesinin yanlarına en sevdiği karakter diye bişi yazayım mı gzl fikir dimi 🍺
A
Anthem ⭐ 18y
#675
quzel fikir aslinda...
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#676
tmm ekliyom ozmn cnk__ bi kaç azula fotosu bul koy fotolu yapacam sanada lazım olur 😁
A
Anthem ⭐ 18y
#677
oke upluyorum simdi
I
ironEyE OP ⭐ 18y
#678
işe yaramıyo ne yaparsam yapıyım boşluk bırakılmıyo oraya 🙄 😞
A
Anthem ⭐ 18y
#679
sol alta basili tutara soldaki yuslardan 0160 yap
A
Anthem ⭐ 18y
#680


sana iclerinden buldugun en iyi fotolar^^

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: