Icerige atla
Extraloob

Avatar : The Last airbender <Fan Club>

· 43 Replies · 5.5K views · Page 2 / 3
Replies
N
#21

Ya dalga geçiyor galiba ama değilse ben öğrenmek isterim.Toprağıı sagopa nerdesin 😁
element bükem üzerine topic açtım
Link verebilrmisn?
off topice yeni açtım topici üstlerdedeir bulursun

bide telekinezi topicine daha önce bakmış biri olarak

nasıl olurda benim yazdıgım olaya dalgamı geçiyor yazıyorsun anlamadım
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#22

Ya dalga geçiyor galiba ama değilse ben öğrenmek isterim.Toprağıı sagopa nerdesin 😁
element bükem üzerine topic açtım
Link verebilrmisn?
off topice yeni açtım topici üstlerdedeir bulursun

bide telekinezi topicine daha önce bakmış biri olarak

nasıl olurda benim yazdıgım olaya dalgamı geçiyor yazıyorsun anlamadım
Toprak bükme nin falan imkansız olduğunu düşündüm bir an haklısn ne diyeyim. 😳
N
#23

Ya dalga geçiyor galiba ama değilse ben öğrenmek isterim.Toprağıı sagopa nerdesin 😁

element bükem üzerine topic açtım
Link verebilrmisn?
off topice yeni açtım topici üstlerdedeir bulursun

bide telekinezi topicine daha önce bakmış biri olarak

nasıl olurda benim yazdıgım olaya dalgamı geçiyor yazıyorsun anlamadım
Toprak bükme nin falan imkansız olduğunu düşündüm bir an haklısn ne diyeyim. 😳
insan beynin yapamayacagı tek şey ölüme cahre bulamk bunu dışında herşeyi yapar

metallleri bükebilen biz topragımı bükemicez!
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#24

Ya dalga geçiyor galiba ama değilse ben öğrenmek isterim.Toprağıı sagopa nerdesin 😁

element bükem üzerine topic açtım

Link verebilrmisn?
off topice yeni açtım topici üstlerdedeir bulursun

bide telekinezi topicine daha önce bakmış biri olarak

nasıl olurda benim yazdıgım olaya dalgamı geçiyor yazıyorsun anlamadım
Toprak bükme nin falan imkansız olduğunu düşündüm bir an haklısn ne diyeyim. 😳
insan beynin yapamayacagı tek şey ölüme cahre bulamk bunu dışında herşeyi yapar

metallleri bükebilen biz topragımı bükemicez!
Doğru söylüyorsun.
T
Tengrİ ⭐ 19y
#25
Benide yaz^^
T
Typhoon ⭐ 18y
#26
benide ekelrmisin hastasıyım bu çizgi filmin 😉
P
Pennywise ⭐ 19y
#27
anime istiyorsanız afro samurai izleyin(5 bölüm) yada final fantasy(gerçi izlemeyen yoktur) advent children tavsiye ederm
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#28
anime istiyorsanız afro samurai izleyin(5 bölüm) yada final fantasy(gerçi izlemeyen yoktur) advent children tavsiye ederm

Final fantasy XII diye bir oyun vardı bende 3d inanılmaz grafikdi.Ps2 oyunuydu.Süper bir şey sanırım o.Ama hiç izlemedim. ☕
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#29
Benide yaz dedim hem yav.
J
Jigsaw ⭐ 19y
#30
Death Note'un üstüne anime tanımam ama bunu da izleyeceğim vaktim olunca, elimde var Avatar. 🙄
D
drotalion ⭐ 19y
#31
Death Note'un üstüne anime tanımam ama bunu da izleyeceğim vaktim olunca, elimde var Avatar. 🙄


avatar kanımca küçk çocuklara anime i sevdirmek için yapılmış bir çizgi dizi. O kadar ilgini çekeceğini sanmyorum (en azından benimkini çekmemişti)
J
Jigsaw ⭐ 19y
#32
Death Note'un üstüne anime tanımam ama bunu da izleyeceğim vaktim olunca, elimde var Avatar. 🙄


avatar kanımca küçk çocuklara anime i sevdirmek için yapılmış bir çizgi dizi. O kadar ilgini çekeceğini sanmyorum (en azından benimkini çekmemişti)


Pokémon v2 diyorsun. 😜
N
#33
minnacık cocugun

çakra nedir bilmesi aurayı tanımasını meditasyon yapmasınımı bekliyosunuz 😄 o dizidekiler msytic olaylar velet lerin anlayamacgı cins
bakanda sadece elemt büktükleri için bakıyor
pokemon v2 deil bence
minnacık cocuklar focusdan astraldan medsitasyondan cakradan auradan ne alasın xD
D
drotalion ⭐ 19y
#34
SRO dan anlıyorlar ama 😄
N
#35
SRO dan anlıyorlar ama :D

sro bakarak izlenerek öğreniliyo xD


benim okuma yazma bilmeyen velet yegenim var elle kasarak oynuyo kimseyle yazaşamadan xD 61 lw xD
D
drotalion ⭐ 19y
#36
SRO dan anlıyorlar ama :D

sro bakarak izlenerek öğreniliyo xD


benim okuma yazma bilmeyen velet yegenim var elle kasarak oynuyo kimseyle yazaşamadan xD 61 lw xD


maşallah diyelim 😄
S
Sniker ⭐ 19y
#37
Valla oynamak ayrı şey öğrenmek ayrı şey Silkroad ı.
Benimde kardeşim var Xbow açtım 1 e extreme 2 3 4 5 e skiller bak bu ok bu pot bu mouse tıkla bas diyorum o da oynuyor hevesini alıp pc yi bırakıyor oynayabiliyor ama öğrendiğini zannetmiyorum.
Onlarda izleyerek çakrayı çukrayı öğrenemezler.
D
drotalion ⭐ 19y
#38
benimde bir arkadaş var, adamın tek bildiği start training e basmak. lvl 68 char var xianda, pvp yapalım diyorum nasıl yapılır bilmiyorum diyor ama varmı var kardeşim.
J
jumper ⭐ 19y
#39
heyy benide yazz muhtesem çizgifilm o
|
|O²| ⭐ 19y
#40
Sezon 1 FULL
Sezon 2 FULL
Sezon 3 15'e kadar, 16-17-18-19-20 Bu temmuzda cıkması lazım. Nerde bırakacaklarını cok iyi biliyolar. Kaynar Kaya 2 de bırakmıslar. Dün cıkması lazımdı. Nick TV de. Cumarteside CNBC-e de cıkar işl.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: