Tamam.Üstteki son iki mesajı atan 2 arkadaşa bu akşam imza yapıp koyacağım.Yeter post kasmayın bee. :P
bana diyosan yanıldın 😁 nick değiştirdiğim için bi daha attım 👍
Tamam.Üstteki son iki mesajı atan 2 arkadaşa bu akşam imza yapıp koyacağım.Yeter post kasmayın bee. :P
- Resim Silinmiş.
yaa olmuoo arkayı transparent yapamıormm 😢 😢
Tamam.Üstteki son iki mesajı atan 2 arkadaşa bu akşam imza yapıp koyacağım.Yeter post kasmayın bee. :P
bana diyosan yanıldın 😁 nick değiştirdiğim için bi daha attım 👍


yaa olmuoo arkayı transparent yapamıormm 😢 😢
arka tarafı iyice sil sonra kaydederken .png olarak kaydet
bir de renderi transparan yapma üstünde çizgi geçmiş güzel durmuyor
Bayadır aynı imza ve avatarlayım bi degişelim...
Ps User üyeleri,ben yeni nickim için istiyorum o yüzden imzanın üstünde ''Torquel'' yazarsanız sevinirim.
Tercihim şu ankı imzadaki gibi güzel bir hatun koyarsanız sevinirim.110-60-90'ından 😄 Birde zahmet olmazsa uygun bir avatar çok hoşuma giderdi.
Saolun şimdiden.
Bayadır aynı imza ve avatarlayım bi degişelim...
Ps User üyeleri,ben yeni nickim için istiyorum o yüzden imzanın üstünde ''Torquel'' yazarsanız sevinirim.
Tercihim şu ankı imzadaki gibi güzel bir hatun koyarsanız sevinirim.110-60-90'ından 😄 Birde zahmet olmazsa uygun bir avatar çok hoşuma giderdi.
Saolun şimdiden.
Kardeş banada bir imza yapabilir misiniz vaktniz warsa
şEyy yeşiL-siyah renkleri olsun wurdulu kırdılı olabilir 😄 üstünede Hodri Meydan yazarsanız sevinirim koLAy geLsin TEŞEKKÜRLER .....
Avatarımda onun gBi bşy olabilir ... Thx...
Arkadaşlar bende istemiştim beklemedeyim TeşekkrLer ....((yani beni unutmayın:D))
Kardeş banada bir imza yapabilir misiniz vaktniz warsa
şEyy yeşiL-siyah renkleri olsun wurdulu kırdılı olabilir 😄 üstünede Hodri Meydan yazarsanız sevinirim koLAy geLsin TEŞEKKÜRLER .....
Avatarımda onun gBi bşy olabilir ... Thx...
Arkadaşlar bende istemiştim beklemedeyim TeşekkrLer ....((yani beni unutmayın:D))
ben şebnem ferah resimleriyle demiştim özür dilerim istediğim bu değildi :|
ben şebnem ferah resimleriyle demiştim özür dilerim istediğim bu değildi :|
yaptıktan sonra Berkay söyledi biraz geç oldu ama deneyceğim
@batuknight senin imzan zaten hiç içime sinmemişti öyle aceleye gelmişti sanada hazırlayacağım
@Cooller sanada Sakura yapsın yaf 😁 herkes 1 imza yapsa eyter dimi 🍿
Bende Avatarımın Rengıne Uyacak We RAP İle İlgili ( Mümkünse Ceza ) Birinin Fotosunun Olacagı We Tabiiki fatalaty Yazan Bi İmza Yaparsanız Cok Sevinirim...Tesekkurler...


Teşekkür ederim 😘
SnowFlake şebnem ferahın düzgün bir resmini bulduğumda sana da bi imza ayarlayacağım ;)
Log in to write a reply.
Log In