Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Replies · 735K views · Page 277 / 482
Replies
S
SnowFlake ⭐ 18y
#5521
Tamam.Üstteki son iki mesajı atan 2 arkadaşa bu akşam imza yapıp koyacağım.Yeter post kasmayın bee. :P

bana diyosan yanıldın 😁 nick değiştirdiğim için bi daha attım 👍
A
Aleral ⭐ 18y
#5522
- Resim Silinmiş.
yaa olmuoo arkayı transparent yapamıormm 😢 😢


arka tarafı iyice sil sonra kaydederken .png olarak kaydet

bir de renderi transparan yapma üstünde çizgi geçmiş güzel durmuyor
Q
Quensis ⭐ 19y
#5523
Twi şu yukarıdaki istekleri halledebilecek misin ?
Q
Quensis ⭐ 19y
#5524
Tamam.Üstteki son iki mesajı atan 2 arkadaşa bu akşam imza yapıp koyacağım.Yeter post kasmayın bee. :P

bana diyosan yanıldın 😁 nick değiştirdiğim için bi daha attım 👍


Olsun nick değiştirsende sen yine sensin. 😜

Size yapacağım da evde değilim photoshop yok.Ya eve gidince yapacağım yada isterse Twilight yapar. 🎅
A
Aleral ⭐ 18y
#5525
At bakalım üstüme at at tembel ps user 🎅

SnowFlake sana birşeyler yapmaya çalışıcam şimdi
A
Aleral ⭐ 18y
#5526


Q
Quincey ⭐ 18y
#5527
ya ben bu imzayı pek sevemedim yenisi ni yapar mısınız ❓
çok sade ve renderin yüzü hiç belli değil dikkat çekmiyor bence
T
Tukumas ⭐ 18y
#5528

yaa olmuoo arkayı transparent yapamıormm 😢 😢


arka tarafı iyice sil sonra kaydederken .png olarak kaydet

bir de renderi transparan yapma üstünde çizgi geçmiş güzel durmuyor


artık çok geç desem 😈
T
Torquel ⭐ 19y
#5529
Bayadır aynı imza ve avatarlayım bi degişelim...

Ps User üyeleri,ben yeni nickim için istiyorum o yüzden imzanın üstünde ''Torquel'' yazarsanız sevinirim.
Tercihim şu ankı imzadaki gibi güzel bir hatun koyarsanız sevinirim.110-60-90'ından 😄 Birde zahmet olmazsa uygun bir avatar çok hoşuma giderdi.

Saolun şimdiden.
Q
Quincey ⭐ 18y
#5530
Bayadır aynı imza ve avatarlayım bi degişelim...

Ps User üyeleri,ben yeni nickim için istiyorum o yüzden imzanın üstünde ''Torquel'' yazarsanız sevinirim.
Tercihim şu ankı imzadaki gibi güzel bir hatun koyarsanız sevinirim.110-60-90'ından 😄 Birde zahmet olmazsa uygun bir avatar çok hoşuma giderdi.

Saolun şimdiden.

aa bende söylemeyi unutum bende nick değiştircem.
yeni nickim olan Quincey yazarsanız üstüne sevinirim 😉
S
SnowFlake ⭐ 18y
#5531



ben şebnem ferah resimleriyle demiştim özür dilerim istediğim bu değildi 😐
I
#5532
Kardeş banada bir imza yapabilir misiniz vaktniz warsa

şEyy yeşiL-siyah renkleri olsun wurdulu kırdılı olabilir 😄 üstünede Hodri Meydan yazarsanız sevinirim koLAy geLsin TEŞEKKÜRLER .....

Avatarımda onun gBi bşy olabilir ... Thx...




Arkadaşlar bende istemiştim beklemedeyim TeşekkrLer ....((yani beni unutmayın:D))
I
#5533
Kardeş banada bir imza yapabilir misiniz vaktniz warsa

şEyy yeşiL-siyah renkleri olsun wurdulu kırdılı olabilir 😄 üstünede Hodri Meydan yazarsanız sevinirim koLAy geLsin TEŞEKKÜRLER .....

Avatarımda onun gBi bşy olabilir ... Thx...




Arkadaşlar bende istemiştim beklemedeyim TeşekkrLer ....((yani beni unutmayın:D))
A
Aleral ⭐ 18y
#5534



ben şebnem ferah resimleriyle demiştim özür dilerim istediğim bu değildi :|


yaptıktan sonra Berkay söyledi biraz geç oldu ama deneyceğim

@batuknight senin imzan zaten hiç içime sinmemişti öyle aceleye gelmişti sanada hazırlayacağım

@Cooller sanada Sakura yapsın yaf 😁 herkes 1 imza yapsa eyter dimi 🍿
Q
Quensis ⭐ 19y
#5535



ben şebnem ferah resimleriyle demiştim özür dilerim istediğim bu değildi :|


yaptıktan sonra Berkay söyledi biraz geç oldu ama deneyceğim

@batuknight senin imzan zaten hiç içime sinmemişti öyle aceleye gelmişti sanada hazırlayacağım

@Cooller sanada Sakura yapsın yaf 😁 herkes 1 imza yapsa eyter dimi 🍿


Ben sana söyleyecektim de herhalde görmüşsündür diye söylemedim. 😁

Ya dedim yazın imza yapmayacağım yine imza yaptırıyorsunuz bana ya.Tamam Cooller'a yaparım.SnowFlake'e de ben yaparım sen batu'ya güzel birşeyler yap.Sonra dün akşam konuştuğumuz imzaya başla pls canımcım 😘
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#5536
Bende Avatarımın Rengıne Uyacak We RAP İle İlgili ( Mümkünse Ceza ) Birinin Fotosunun Olacagı We Tabiiki fatalaty Yazan Bi İmza Yaparsanız Cok Sevinirim...Tesekkurler...
A
Aleral ⭐ 18y
#5537


B
#5538
twi cidden süper bi imza yapmışsın eğer batu bu imzayıda beğenmezsen eşeklik olur yani 😄
A
Aleral ⭐ 18y
#5539
Teşekkür ederim 😘

SnowFlake şebnem ferahın düzgün bir resmini bulduğumda sana da bi imza ayarlayacağım 😉
Q
Quensis ⭐ 19y
#5540
Teşekkür ederim 😘

SnowFlake şebnem ferahın düzgün bir resmini bulduğumda sana da bi imza ayarlayacağım ;)


Ben yapmaya başladım boşuna yorulma. 👍

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: