arkadaslar suanki imzaman uygun avatar istiyorum görüntü kalitesi bozulmadan
simdiden tesekkürler...
Avatar imza istek bölümü
· 9.7K Replies · 735K views 0 reading · Page 276 / 482
Replies
Arkadaşlar istediğim imza türü..
Çok çocukca karakterler içermesin,Renk tonu benım isminin rengi ile aynı olsun,Sol altta [V.İ.P] yazsın dier yardımcı renklerde biraz yeşil birazda lacivert olsun
Şimdiden çok teşekürler canlarım (:
Çok çocukca karakterler içermesin,Renk tonu benım isminin rengi ile aynı olsun,Sol altta [V.İ.P] yazsın dier yardımcı renklerde biraz yeşil birazda lacivert olsun
Şimdiden çok teşekürler canlarım (:
arkadaslar suanki imzaman uygun avatar istiyorum görüntü kalitesi bozulmadan
simdiden tesekkürler...
bu karakteri kullanarak bi imza yapabilirsen sevinirim 😉
foruma yeni katıldım 😳 ,
http://www.photodump.com/Anonymous/rohan0722214922343.html
!!!
ßunu yapıorsun güzel ama herkeze tek tek yapacağına linki wer vede acıkla biz kendimiz yapalım .
emege saygı !
arkadaşım sen bunları nerde yapılıo sanıosn bölümün adını iyi okumadın heralde burdaki size yardımcı olmaya çalışan ps user ve modlarla bu şekilde konuşamassın bide utanmadan emege saygı demişsin bak bende bi imza isteğinde bulunmuştum sonunda dayanamadım kendim yaptım 😄 herkes biras çabalarsa kendisi birşeyler yapabilir.. lütfen iyiliğe kötülükle karşılık vermeyelim :evil:
L
LegendLess
⭐ 18y
Arkdaslar benimde imzaya İhtiyacım var sagopa Olan bir imza Yapar mısıınız üzerimde ismim olsun yeterlidir.
kardes sagopanın resimlerinden iyi bişe cıkaramadım kusura bakma baska bi PS user yardımcı olabilir sana
Başka Yapabilecek Var mı ?
:jumper olmadı sen bana Kışkırtıcı Hatunlı bir Şeyde Yaparsan çok süper olur ^^ 🍿
Bayadır aynı imza ve avatarlayım bi degişelim...
Ps User üyeleri,ben yeni nickim için istiyorum o yüzden imzanın üstünde ''Torquel'' yazarsanız sevinirim.
Tercihim şu ankı imzadaki gibi güzel bir hatun koyarsanız sevinirim.110-60-90'ından 😄 Birde zahmet olmazsa uygun bir avatar çok hoşuma giderdi.
Saolun şimdiden.
ßunu yapıorsun güzel ama herkeze tek tek yapacağına linki wer vede acıkla biz kendimiz yapalım .
emege saygı !
arkadaşım sen bunları nerde yapılıo sanıosn bölümün adını iyi okumadın heralde burdaki size yardımcı olmaya çalışan ps user ve modlarla bu şekilde konuşamassın bide utanmadan emege saygı demişsin bak bende bi imza isteğinde bulunmuştum sonunda dayanamadım kendim yaptım 😄 herkes biras çabalarsa kendisi birşeyler yapabilir.. lütfen iyiliğe kötülükle karşılık vermeyelim :evil:
Şu andaki imzanı sen mi yaptın ?
Bende Avatarımın Rengıne Uyacak We RAP İle İlgili ( Mümkünse Ceza ) Birinin Fotosunun Olacagı We Tabiiki fatalaty Yazan Bi İmza Yaparsanız Cok Sevinirim...Tesekkurler...
Bu Arada Suan Bnm İmzam Olan Fotoyu Ben Yaptım..( Cok Kötü :S Gercı Ustune Sadece fatalaty yazdım o kadar )
Arkadaşlar istediğim imza türü..
Çok çocukca karakterler içermesin,Renk tonu benım isminin rengi ile aynı olsun,Sol altta [V.İ.P] yazsın dier yardımcı renklerde biraz yeşil birazda lacivert olsun
Şimdiden çok teşekürler canlarım (:
Avatar, imza isteklerinizi bu topic altında dile getirebilirsiniz ama şartları unutmayın
-Düzgünce istemek
-İmzada hangi renkler, hangi karakterler kullanılmasını ve ne yazacağını detaylı bir biçimde dile getirmek
-Bir imza isteğinden sonra başka bir imza istememek
İsteklerinizi burdaki Moderatorler veya V.i.p üyeleri yapmaya çalışacaktır...
Saygılar...
imzamdaki şebnem ferah resimlerini kullanarak cici bişeyler yapılmasını rica ediyorum 🎅 renkleri fazla cıvıl cıvıl olmadan kız işi olucak bişey istiyorum yazı olarak da şebo, hülya, SnowFlake, exl, d.mod gibi bişiler yazılmasını istirham ediyorum 😄 pek fazla anlamadığım için ne yapılırsa beğenirim diye düşünüyorum^^ 🤤 bu resimler olmaz dersen de yeni resimler verebilirim =)
Tamam.Üstteki son iki mesajı atan 2 arkadaşa bu akşam imza yapıp koyacağım.Yeter post kasmayın bee. 😜
ßunu yapıorsun güzel ama herkeze tek tek yapacağına linki wer vede acıkla biz kendimiz yapalım .
emege saygı !
arkadaşım sen bunları nerde yapılıo sanıosn bölümün adını iyi okumadın heralde burdaki size yardımcı olmaya çalışan ps user ve modlarla bu şekilde konuşamassın bide utanmadan emege saygı demişsin bak bende bi imza isteğinde bulunmuştum sonunda dayanamadım kendim yaptım 😄 herkes biras çabalarsa kendisi birşeyler yapabilir.. lütfen iyiliğe kötülükle karşılık vermeyelim :evil:
Şu andaki imzanı sen mi yaptın ?
evet ben yaptım
T
TitusPullo
⭐ 19y
Tamam.Üstteki son iki mesajı atan 2 arkadaşa bu akşam imza yapıp koyacağım.Yeter post kasmayın bee. :P
berkay cım seninde işin zor be. Vallahi uğrayayım dedimde şu topice millet deli gibi imza istiyor. Her kafadan başka bir ses. Allah kolaylık versin. Azıcık anlasam ps den gelip bende yardımcı olayım diyecem ya... 😜 😘
arkadaslar suanki imzaman uygun avatar istiyorum görüntü kalitesi bozulmadan
simdiden tesekkürler...
evet ben yaptım
Gerçekten sen yaptıysan ö.m den bir msn at seninle tanışmak isterim. 👍
Tamam.Üstteki son iki mesajı atan 2 arkadaşa bu akşam imza yapıp koyacağım.Yeter post kasmayın bee. :P
berkay cım seninde işin zor be. Vallahi uğrayayım dedimde şu topice millet deli gibi imza istiyor. Her kafadan başka bir ses. Allah kolaylık versin. Azıcık anlasam ps den gelip bende yardımcı olayım diyecem ya... 😜 😘
Sorma abi ya yazın yapmayacağım dedim.Rahat durmutor ki millet canı sıkılan imza istiyor. 😁
ok bende imzalara yardım ediim 👍
arkadaslar suanki imzaman uygun avatar istiyorum görüntü kalitesi bozulmadan
simdiden tesekkürler...
- Resim Silinmiş.
yaa olmuoo arkayı transparent yapamıormm 😢 😢
yaa olmuoo arkayı transparent yapamıormm 😢 😢
Log in to write a reply.
Log In