Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Replies · 735K views · Page 276 / 482
Replies
M
MoonLife ⭐ 19y
#5501
arkadaslar suanki imzaman uygun avatar istiyorum görüntü kalitesi bozulmadan

simdiden tesekkürler...
A
addIcFb ⭐ 19y
#5502
Arkadaşlar istediğim imza türü..

Çok çocukca karakterler içermesin,Renk tonu benım isminin rengi ile aynı olsun,Sol altta [V.İ.P] yazsın dier yardımcı renklerde biraz yeşil birazda lacivert olsun

Şimdiden çok teşekürler canlarım (:
M
MoonLife ⭐ 19y
#5503
arkadaslar suanki imzaman uygun avatar istiyorum görüntü kalitesi bozulmadan

simdiden tesekkürler...
T
Tukumas ⭐ 18y
#5505
ßunu yapıorsun güzel ama herkeze tek tek yapacağına linki wer vede acıkla biz kendimiz yapalım .

emege saygı !


arkadaşım sen bunları nerde yapılıo sanıosn bölümün adını iyi okumadın heralde burdaki size yardımcı olmaya çalışan ps user ve modlarla bu şekilde konuşamassın bide utanmadan emege saygı demişsin bak bende bi imza isteğinde bulunmuştum sonunda dayanamadım kendim yaptım 😄 herkes biras çabalarsa kendisi birşeyler yapabilir.. lütfen iyiliğe kötülükle karşılık vermeyelim :evil:
L
LegendLess ⭐ 18y
#5506
Arkdaslar benimde imzaya İhtiyacım var sagopa Olan bir imza Yapar mısıınız üzerimde ismim olsun yeterlidir.


kardes sagopanın resimlerinden iyi bişe cıkaramadım kusura bakma baska bi PS user yardımcı olabilir sana


Başka Yapabilecek Var mı ?

:jumper olmadı sen bana Kışkırtıcı Hatunlı bir Şeyde Yaparsan çok süper olur ^^ 🍿
T
Torquel ⭐ 19y
#5507
Bayadır aynı imza ve avatarlayım bi degişelim...

Ps User üyeleri,ben yeni nickim için istiyorum o yüzden imzanın üstünde ''Torquel'' yazarsanız sevinirim.
Tercihim şu ankı imzadaki gibi güzel bir hatun koyarsanız sevinirim.110-60-90'ından 😄 Birde zahmet olmazsa uygun bir avatar çok hoşuma giderdi.

Saolun şimdiden.
Q
Quensis ⭐ 19y
#5508
ßunu yapıorsun güzel ama herkeze tek tek yapacağına linki wer vede acıkla biz kendimiz yapalım .

emege saygı !


arkadaşım sen bunları nerde yapılıo sanıosn bölümün adını iyi okumadın heralde burdaki size yardımcı olmaya çalışan ps user ve modlarla bu şekilde konuşamassın bide utanmadan emege saygı demişsin bak bende bi imza isteğinde bulunmuştum sonunda dayanamadım kendim yaptım 😄 herkes biras çabalarsa kendisi birşeyler yapabilir.. lütfen iyiliğe kötülükle karşılık vermeyelim :evil:


Şu andaki imzanı sen mi yaptın ?
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#5509
Bende Avatarımın Rengıne Uyacak We RAP İle İlgili ( Mümkünse Ceza ) Birinin Fotosunun Olacagı We Tabiiki fatalaty Yazan Bi İmza Yaparsanız Cok Sevinirim...Tesekkurler...
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#5510
Bu Arada Suan Bnm İmzam Olan Fotoyu Ben Yaptım..( Cok Kötü :S Gercı Ustune Sadece fatalaty yazdım o kadar )
A
addIcFb ⭐ 19y
#5511
Arkadaşlar istediğim imza türü..

Çok çocukca karakterler içermesin,Renk tonu benım isminin rengi ile aynı olsun,Sol altta [V.İ.P] yazsın dier yardımcı renklerde biraz yeşil birazda lacivert olsun

Şimdiden çok teşekürler canlarım (:
S
SnowFlake ⭐ 18y
#5512
Avatar, imza isteklerinizi bu topic altında dile getirebilirsiniz ama şartları unutmayın

-Düzgünce istemek
-İmzada hangi renkler, hangi karakterler kullanılmasını ve ne yazacağını detaylı bir biçimde dile getirmek
-Bir imza isteğinden sonra başka bir imza istememek

İsteklerinizi burdaki Moderatorler veya V.i.p üyeleri yapmaya çalışacaktır...

Saygılar...

imzamdaki şebnem ferah resimlerini kullanarak cici bişeyler yapılmasını rica ediyorum 🎅 renkleri fazla cıvıl cıvıl olmadan kız işi olucak bişey istiyorum yazı olarak da şebo, hülya, SnowFlake, exl, d.mod gibi bişiler yazılmasını istirham ediyorum 😄 pek fazla anlamadığım için ne yapılırsa beğenirim diye düşünüyorum^^ 🤤 bu resimler olmaz dersen de yeni resimler verebilirim =)
Q
Quensis ⭐ 19y
#5513
Tamam.Üstteki son iki mesajı atan 2 arkadaşa bu akşam imza yapıp koyacağım.Yeter post kasmayın bee. 😜
T
Tukumas ⭐ 18y
#5514
ßunu yapıorsun güzel ama herkeze tek tek yapacağına linki wer vede acıkla biz kendimiz yapalım .

emege saygı !


arkadaşım sen bunları nerde yapılıo sanıosn bölümün adını iyi okumadın heralde burdaki size yardımcı olmaya çalışan ps user ve modlarla bu şekilde konuşamassın bide utanmadan emege saygı demişsin bak bende bi imza isteğinde bulunmuştum sonunda dayanamadım kendim yaptım 😄 herkes biras çabalarsa kendisi birşeyler yapabilir.. lütfen iyiliğe kötülükle karşılık vermeyelim :evil:


Şu andaki imzanı sen mi yaptın ?


evet ben yaptım
T
TitusPullo ⭐ 19y
#5515
Tamam.Üstteki son iki mesajı atan 2 arkadaşa bu akşam imza yapıp koyacağım.Yeter post kasmayın bee. :P

berkay cım seninde işin zor be. Vallahi uğrayayım dedimde şu topice millet deli gibi imza istiyor. Her kafadan başka bir ses. Allah kolaylık versin. Azıcık anlasam ps den gelip bende yardımcı olayım diyecem ya... 😜 😘
M
MoonLife ⭐ 19y
#5516
arkadaslar suanki imzaman uygun avatar istiyorum görüntü kalitesi bozulmadan

simdiden tesekkürler...
Q
Quensis ⭐ 19y
#5517

evet ben yaptım


Gerçekten sen yaptıysan ö.m den bir msn at seninle tanışmak isterim. 👍

Tamam.Üstteki son iki mesajı atan 2 arkadaşa bu akşam imza yapıp koyacağım.Yeter post kasmayın bee. :P

berkay cım seninde işin zor be. Vallahi uğrayayım dedimde şu topice millet deli gibi imza istiyor. Her kafadan başka bir ses. Allah kolaylık versin. Azıcık anlasam ps den gelip bende yardımcı olayım diyecem ya... 😜 😘



Sorma abi ya yazın yapmayacağım dedim.Rahat durmutor ki millet canı sıkılan imza istiyor. 😁
T
Tukumas ⭐ 18y
#5518
ok bende imzalara yardım ediim 👍
M
MoonLife ⭐ 19y
#5519
arkadaslar suanki imzaman uygun avatar istiyorum görüntü kalitesi bozulmadan

simdiden tesekkürler...
T
Tukumas ⭐ 18y
#5520
- Resim Silinmiş.
yaa olmuoo arkayı transparent yapamıormm 😢 😢

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: