TiTaN_ Oks den sonra baya rahatlayacaksın heralde sabırsazlanmayı arkadaşlar OKS ye 2 gün kaldı sonra gelsin imzalar 🤤 :D
Ben OKS ye girmeyeceğim fakat hocalar notları verene kadar sözlü yazılı yapıyor.Dün bile 2 tane yazılı olduk düşünün.İmzalara başlayacağım artık. 🎅
Oks ye neden girmeyeceksin
Girmem mi gerekiyor :?
Son baktığımda Lise 2. sınıfta okuyordum. 👍