Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Replies · 735K views · Page 242 / 482
Replies
Q
Quensis ⭐ 19y
#4821
TiTaN_ Oks den sonra baya rahatlayacaksın heralde sabırsazlanmayı arkadaşlar OKS ye 2 gün kaldı sonra gelsin imzalar 🤤 :D


Ben OKS ye girmeyeceğim fakat hocalar notları verene kadar sözlü yazılı yapıyor.Dün bile 2 tane yazılı olduk düşünün.İmzalara başlayacağım artık. 🎅


Oks ye neden girmeyeceksin


Girmem mi gerekiyor :?

Son baktığımda Lise 2. sınıfta okuyordum. 👍
J
Jim ⭐ 18y
#4822
Birisi Bana Harry poterli imza yapa bilirmi yaparsa çok sevinirim 🍺
P
Pennywise ⭐ 19y
#4823
OKS ye girecek arkadaşlara şimdiden başarılar dilerim.

Ayrıca benim accounta baktığınızda ne bir düzgün avatar nede bir imza var 😄 e artık anlamışsınızdır umarım 😊

yani insan utanıyor :D

kafama göre bi imza hazırlıyodum kendime sonra imza istek topiğine baktım o da nesi ❗ d. modlarımızdan birinin imzası yok 😄 olmaz öyle şey deyip imzadaki penny yazısını değiştirdim hemen,ortaya bu çıktı 😉
- Resim Silinmiş.


hacım bi bana nasip olmadı senn imzanı taşımak :evil:
drotalion şanslıymışsın
:P

- Resim Silinmiş.
H
#4824


hacım bi bana nasip olmadı senn imzanı taşımak :evil:
drotalion şanslıymışsın
😜



penny madem öle bari sen yap bana imza yaw 😞 lütfen
Q
Quincey ⭐ 18y
#4825
penny banada bi imza yapar mısın çok süper şeyler yapıyorsun efektlerine fln bayılıyorum
A
Aleral ⭐ 18y
#4826
TiTaN_ Ben seni 8. sınıf sanıyordum 😄
sanki oks ye çalışıyorum dediğini hatırlar gibiyim ya neyse 😊

şöyle kendi imzan gibi güzel bi imza yaparsan çok mutlu olurum 😘
Q
Quincey ⭐ 18y
#4827
Galiba pennynin imzası bana nasip olamaycak 😞
P
Pennywise ⭐ 19y
#4828
ben kimseye imza yapmıyorum,kafama estiği zaman bi imza hazırlıyorum sonra siteye girip kimin imzası yok diye bakıyorum gözüme takılan ilk kişiyede imzayı hediye ediyorum,yani bana imza yap demenize gerek yok,imzayı yaparım ben imza istiyorum diye msjınız gözüme çarparsada imza sizin olur,tamamen şans işi yani,siparişle imza yapmam 😉
F
#4829
imza lazım uygun ps user warsa bana sexy bir kzın bulunduğu üzerinde D.mod Xlaw yazan bi imza yapabilirmisiniz?
Q
Quensis ⭐ 19y
#4830
imza lazım uygun ps user warsa bana sexy bir kzın bulunduğu üzerinde D.mod Xlaw yazan bi imza yapabilirmisiniz?


Ben yaparım istiyorsan dün yapamamıştım ama bugün yaparım. 😘
F
#4831
imza lazım uygun ps user warsa bana sexy bir kzın bulunduğu üzerinde D.mod Xlaw yazan bi imza yapabilirmisiniz?


Ben yaparım istiyorsan dün yapamamıştım ama bugün yaparım. 😘



çok sevinirim 🤤 😘 🍺
A
Aleral ⭐ 18y
#4832
Duy beni TiTaN_ sadece sexy bir kız ve nickim birde güzel efektler olacak tabi imza da 😊 bu kadar yapabilirsen çok sevinirim 😊
Q
Quensis ⭐ 19y
#4833
imza lazım uygun ps user warsa bana sexy bir kzın bulunduğu üzerinde D.mod Xlaw yazan bi imza yapabilirmisiniz?


Ben yaparım istiyorsan dün yapamamıştım ama bugün yaparım. 😘



çok sevinirim 🤤 😘 🍺


MSN 'e bakarmısın. 😄

Duy beni TiTaN_ sadece sexy bir kız ve nickim birde güzel efektler olacak tabi imza da 😊 bu kadar yapabilirsen çok sevinirim :)


Şu anda meşgulüm farketmişsindir.Akşama doğru yapabilirim. 🎅
A
Aleral ⭐ 18y
#4834
Uzun zamandır yoktun meşgul olduğunu biliyorum zaten hemen şimdi yap demedim 😊 kafana ne zaman eserse o zaman yap 😘
Q
Quensis ⭐ 19y
#4835
Uzun zamandır yoktun meşgul olduğunu biliyorum zaten hemen şimdi yap demedim 😊 kafana ne zaman eserse o zaman yap 😘


😘
E
Erroneous ⭐ 18y
#4836
banada imza yapabilirmisiniz arkadaşlar şimdiden teşekkürler
anime olucak tabiki üstünde _Death_ yazıcak
B
#4837
banada imza yapabilirmisiniz arkadaşlar şimdiden teşekkürler
anime olucak tabiki üstünde _Death_ yazıcak


anime olsunda renkler falan nası olsun ? biraz daha ii bi açıklama yaparsan sevinirim . . .
E
Erroneous ⭐ 18y
#4838
banada imza yapabilirmisiniz arkadaşlar şimdiden teşekkürler
anime olucak tabiki üstünde _Death_ yazıcak


anime olsunda renkler falan nası olsun ? biraz daha ii bi açıklama yaparsan sevinirim . . .

ne bilim kafana göre takıl bence güzel brşey olsun yeter
B
#4839
banada imza yapabilirmisiniz arkadaşlar şimdiden teşekkürler
anime olucak tabiki üstünde _Death_ yazıcak


anime olsunda renkler falan nası olsun ? biraz daha ii bi açıklama yaparsan sevinirim . . .

ne bilim kafana göre takıl bence güzel brşey olsun yeter


çok meşgulüm ama 2saate kdr yaparım.tabi sana uygun olursa ?
E
Erroneous ⭐ 18y
#4840

çok meşgulüm ama 2saate kdr yaparım.tabi sana uygun olursa ?

uygun istediğin zaman yap ama bügün içinde yaparsn güzel olur

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: