Bana Kim Yapıo ❓ 🍿
biri yapmalımı?
3 imzan var zaten
Bana Kim Yapıo ❓ 🍿
OKS ye girecek arkadaşlara şimdiden başarılar dilerim.
Ayrıca benim accounta baktığınızda ne bir düzgün avatar nede bir imza var 😄 e artık anlamışsınızdır umarım 😊
yani insan utanıyor :D
TiTaN_ Oks den sonra baya rahatlayacaksın heralde sabırsazlanmayı arkadaşlar OKS ye 2 gün kaldı sonra gelsin imzalar 🤤 :D
OKS ye girecek arkadaşlara şimdiden başarılar dilerim.
Ayrıca benim accounta baktığınızda ne bir düzgün avatar nede bir imza var 😄 e artık anlamışsınızdır umarım 😊
yani insan utanıyor :D
kafama göre bi imza hazırlıyodum kendime sonra imza istek topiğine baktım o da nesi ❗ d. modlarımızdan birinin imzası yok 😄 olmaz öyle şey deyip imzadaki penny yazısını değiştirdim hemen,ortaya bu çıktı 😉
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Justice4All - ExL Member yazarsan sevinirm 😊
Dizayn ı Kafana Göre Hallet xD
Kolay Gelsin :)
Yess..
Tam İstediğim Gibi Sade Ve Güzel 😊
Eyw Saolasın x)
Bana Kim Yapıo ❓ 🍿
biri yapmalımı?
3 imzan var zaten
TiTaN_ Oks den sonra baya rahatlayacaksın heralde sabırsazlanmayı arkadaşlar OKS ye 2 gün kaldı sonra gelsin imzalar 🤤 :D
Ben OKS ye girmeyeceğim fakat hocalar notları verene kadar sözlü yazılı yapıyor.Dün bile 2 tane yazılı olduk düşünün.İmzalara başlayacağım artık. 🎅
sizce şu ankimi güzel yoksa bumu:
- Resim Silinmiş.
sizce şu ankimi güzel yoksa bumu:
- Resim Silinmiş.
Log in to write a reply.
Log In