Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Replies · 735K views · Page 241 / 482
Replies
P
Pennywise ⭐ 19y
#4801
Bana Kim Yapıo ❓ 🍿

biri yapmalımı?
3 imzan var zaten
T
TuffEnuff ⭐ 19y
#4802
ßana Kim Yapıcak ???
A
Aleral ⭐ 18y
#4803
TiTaN_ Oks den sonra baya rahatlayacaksın heralde sabırsazlanmayı arkadaşlar OKS ye 2 gün kaldı sonra gelsin imzalar 🤤 😄
D
drotalion ⭐ 19y
#4804
OKS ye girecek arkadaşlara şimdiden başarılar dilerim.

Ayrıca benim accounta baktığınızda ne bir düzgün avatar nede bir imza var 😄 e artık anlamışsınızdır umarım 😊

yani insan utanıyor 😄
H
#4805
Penny bana imza yap kampanyası başlatabilirmiyim 😊
P
Pennywise ⭐ 19y
#4806
OKS ye girecek arkadaşlara şimdiden başarılar dilerim.

Ayrıca benim accounta baktığınızda ne bir düzgün avatar nede bir imza var 😄 e artık anlamışsınızdır umarım 😊

yani insan utanıyor :D

kafama göre bi imza hazırlıyodum kendime sonra imza istek topiğine baktım o da nesi ❗ d. modlarımızdan birinin imzası yok 😄 olmaz öyle şey deyip imzadaki penny yazısını değiştirdim hemen,ortaya bu çıktı 😉
- Resim Silinmiş.
T
TitusPullo ⭐ 19y
#4807
edit
Q
Quensis ⭐ 19y
#4808
TiTaN_ Oks den sonra baya rahatlayacaksın heralde sabırsazlanmayı arkadaşlar OKS ye 2 gün kaldı sonra gelsin imzalar 🤤 :D


Ben OKS ye girmeyeceğim fakat hocalar notları verene kadar sözlü yazılı yapıyor.Dün bile 2 tane yazılı olduk düşünün.İmzalara başlayacağım artık. 🎅
B
#4809
OKS ye girecek arkadaşlara şimdiden başarılar dilerim.

Ayrıca benim accounta baktığınızda ne bir düzgün avatar nede bir imza var 😄 e artık anlamışsınızdır umarım 😊

yani insan utanıyor :D

kafama göre bi imza hazırlıyodum kendime sonra imza istek topiğine baktım o da nesi ❗ d. modlarımızdan birinin imzası yok 😄 olmaz öyle şey deyip imzadaki penny yazısını değiştirdim hemen,ortaya bu çıktı 😉
- Resim Silinmiş.


hacım bi bana nasip olmadı senn imzanı taşımak :evil:
drotalion şanslıymışsın
😜
T
TuffEnuff ⭐ 19y
#4810
Anlaşılan ßana İmza Yapcak Yok Neyse :S
D
drotalion ⭐ 19y
#4811
Penny ciğim danke ^^
B
#4812
- Resim Silinmiş.

Justice4All - ExL Member yazarsan sevinirm 😊

Dizayn ı Kafana Göre Hallet xD

Kolay Gelsin :)


- Resim Silinmiş.

al yaptım inş beğenirsin !
T
TuffEnuff ⭐ 19y
#4813
Yess..

Tam İstediğim Gibi Sade Ve Güzel 😊

Eyw Saolasın x)
B
#4814
Yess..

Tam İstediğim Gibi Sade Ve Güzel 😊

Eyw Saolasın x)


np.beğenmene sevindim
O
ozan-277 ⭐ 18y
#4815
Bende istiyorum imza anime olsun ve yazsın üzerinde P4TR0N diye teşekkür ederim
R
Replicant ⭐ 18y
#4816
Bana Kim Yapıo ❓ 🍿

biri yapmalımı?
3 imzan var zaten


Bana bir tane yaparmısn sadece ❓ ❓ 🙄
Q
Quincey ⭐ 18y
#4817
sizce şu ankimi güzel yoksa bumu:
- Resim Silinmiş.
A
Aleral ⭐ 18y
#4818
TiTaN_ Oks den sonra baya rahatlayacaksın heralde sabırsazlanmayı arkadaşlar OKS ye 2 gün kaldı sonra gelsin imzalar 🤤 :D


Ben OKS ye girmeyeceğim fakat hocalar notları verene kadar sözlü yazılı yapıyor.Dün bile 2 tane yazılı olduk düşünün.İmzalara başlayacağım artık. 🎅


Oks ye neden girmeyeceksin
A
Aleral ⭐ 18y
#4819
sizce şu ankimi güzel yoksa bumu:
- Resim Silinmiş.


Kız güzel efektler kötü 🎅
B
#4820
sizce şu ankimi güzel yoksa bumu:
- Resim Silinmiş.


Berbat.Şuanki imzanı kullan.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: