ya ben otomatik ress programını buldum fakat res alan kişinin resi kabul etmesi için entere basıp durmam gerekiyo buda beni sıkıyo
bana arkaplanda calısan bi enterlayıcı lazım o enterlarken ben de internette gezebiliyim
Atomatik Res Kabul Etmek (Yardım)
· 4 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
Bot kullanıyormusunuz.
kullanıyorum ibot ama ibotla 2. chara girmeye calıstıgımda login hatası felan yazıyo 5minutes gibi bişeyler diyor
yokmu bunun bot suz çözümü ya
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap