Icerige atla
Extraloob

Askerinizden selamlaaar.

· 25 Yanıt · 6.1K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#21
Dönünce yaz yine buluşuruz asker muhabbeti çeviririz 🍺

Tamamdır kardeşim sözüm olsun 🍺
Special thx to Flexi
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#22
Dönünce yaz yine buluşuruz asker muhabbeti çeviririz 🍺

Bende gelirim 😁
ps:Gökhan hayırlı tezkereler hacım 🍺
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#23
@Rewind
sağ ol gülüümm 😘
Special thx to Flexi
Super
Super ⭐ 13y
#24
@Rewind Mersin'den 130a bin burdasın 🤣
F
favretto ⭐ 16y
#25
vay be askere mi gittin sen keke
helalin var
nato birliklerine nasıl çıkıyon onu bi anlayamadım

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: