Icerige atla
Extraloob

Askerinizden selamlaaar.

· 25 Yanıt · 6.1K görüntüleme
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#1
Selamın aleyküm kardeşlik. Vatani görevimi yapmaktayım Belçika NATO Birliğinde. Bir uğrayayım selam çakayım dedim kim var kim yok bakalım?
Special thx to Flexi
25 Yanıt
RanstaMonsta
#2
Aleyküm selam kolay gelsin
Sparkle
Sparkle ⭐ 10y
#3
A.s hoşgeldin uzun zamandır yoktun buralarda meğer askerlikmiş 😁
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#4
Hoşbulduk, nickin değişmiş sanırım tanıyamadım kusura bakma 😊 Nişan falan yaptım ardından da askerdeyim işte şu an, yoktuk piyasalarda aynen 😊
Special thx to Flexi
Sparkle
Sparkle ⭐ 10y
#5
Nickim değişti bi kaç kere ama yine de tanıyacağını sanmıyorum, forumda sizlere göre biraz yeniyim de 😊
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#6
Anladım kardeşim, iyi bakalım artık buralardayım zamanla tanışır kaynaşırız Gökhan ben 😊
Special thx to Flexi
Sparkle
Sparkle ⭐ 10y
#7
Anladım kardeşim, iyi bakalım artık buralardayım zamanla tanışır kaynaşırız Gökhan ben :)

Aynen,ben de Samet.
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#8
Selamlar olsun <3<3
Ne güzel yer çıkmış ya , ilk başta belçika filan deyince şaka yapıyosun sandım 😄
Bizim arkadaşada diyarbakır/merkez çıktı :naber::naber:
Yaralı style
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#9
Aleyküm selam 😊
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#10
Selamlar olsun <3<3
Ne güzel yer çıkmış ya , ilk başta belçika filan deyince şaka yapıyosun sandım 😄
Bizim arkadaşada diyarbakır/merkez çıktı :naber::naber:


Ahahaja 😄 valla hocam yabancı dil her zaman artı derler de, askerde bir artısı olacağını tahmin bile edemezdim 😄
Special thx to Flexi
.
. ⭐ 10y
#11
Selamlar olsun <3<3
Ne güzel yer çıkmış ya , ilk başta belçika filan deyince şaka yapıyosun sandım 😄
Bizim arkadaşada diyarbakır/merkez çıktı :naber::naber:


Sesli güldümcicioe2 😄
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#12
Abi biz allahın çukurca hudut dağlarında nöbet tuttuk
adam belçika garılarına karşı nöbet tutsuncicioe2cicioe2

Spoiler
Düzeltme ; Hayırlı olsun gurban:bitch:
AYYILDIZ
AYYILDIZ ⭐ 9y
#13
Aleyküm selam kardeş
EnverPaşa∞
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#14
aleyküm selam kardeş hg, askerlik yerin de pek güzelmiş valla 😄
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#15
aleyküm selam kardeş hg, askerlik yerin de pek güzelmiş valla :D


Hohooo sarkicim naber ya 😊
Special thx to Flexi
Super
Super ⭐ 13y
#16
Aleyküm selam Gökhan , instagramdan görüyodum soracaktım uzun zamandir nasil askerlik bu diye:bitch:

@Collapse Van'a kıyaslabiggrint1
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#17
Aleyküm selam Gökhan , instagramdan görüyodum soracaktım uzun zamandir nasil askerlik bu diye:bitch:

@Collapse Van'a kıyaslabiggrint1


Ahzhahah 😄 iyi Kanka iyi sıkıntımız yok çok şükür, şartlarımız da Türkiye şartlarına göre oldukça iyi şükür.
Special thx to Flexi
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#18
@Collapse Van'a kıyaslabiggrint1


Benim askerliğim oldukça eğitici ve eğlenceliydi. Rf ile ilgili öğrendiğim birçok şey belkide şuanda çalıştığım şirkete girmemi sağladı.

Öte yandan askeriyede kendimize ait 8mbit lokal interneti ve elektriği olan konteyner, ekran kartı güçlü olan bir bilgisayar ayda bir helikopterle van gezisi vs vs ben askerlik hayatımdan memnundum açıkcası..


@Lenneth Hayırlı teskereler hacım. Ama askerden kaçıp vatandaşlık talebinde bulunmayı bir düşün derim. 🤣
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#19
@Collapse
Senin askerlik anılarını zaten hatırlıyoruz canım kadıköyde buluştuğumuzda az muhabbetini çevirmedik 😄 ne günlerdi bee
Special thx to Flexi
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#20
@Collapse
Senin askerlik anılarını zaten hatırlıyoruz canım kadıköyde buluştuğumuzda az muhabbetini çevirmedik 😄 ne günlerdi bee

Dönünce yaz yine buluşuruz asker muhabbeti çeviririz 🍺

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: