Selamın aleyküm kardeşlik. Vatani görevimi yapmaktayım Belçika NATO Birliğinde. Bir uğrayayım selam çakayım dedim kim var kim yok bakalım?
Special thx to Flexi
Special thx to Flexi

Special thx to Flexi
Special thx to FlexiAnladım kardeşim, iyi bakalım artık buralardayım zamanla tanışır kaynaşırız Gökhan ben :)

Yaralı style
Selamlar olsun <3<3
Ne güzel yer çıkmış ya , ilk başta belçika filan deyince şaka yapıyosun sandım 😄
Bizim arkadaşada diyarbakır/merkez çıktı :naber::naber:
Special thx to FlexiSelamlar olsun <3<3
Ne güzel yer çıkmış ya , ilk başta belçika filan deyince şaka yapıyosun sandım 😄
Bizim arkadaşada diyarbakır/merkez çıktı :naber::naber:


aleyküm selam kardeş hg, askerlik yerin de pek güzelmiş valla :D
Special thx to Flexi
Aleyküm selam Gökhan , instagramdan görüyodum soracaktım uzun zamandir nasil askerlik bu diye:bitch:
@Collapse Van'a kıyaslabiggrint1
Special thx to Flexi@Collapse Van'a kıyaslabiggrint1
Special thx to Flexi@Collapse
Senin askerlik anılarını zaten hatırlıyoruz canım kadıköyde buluştuğumuzda az muhabbetini çevirmedik 😄 ne günlerdi bee
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap