Buyrun size kendi yazdığım şiirlerden bir tanesini sunacağım

AŞK


Aşk!!!O sevgilerin,mutlulukların en iyisi.
Aşk!!!O dostluğun,güvenin,huzurun en şevkatlisi
Aşk!!!O adeta bir anne kucağı
Aşk!!!Bir baharda hissettiğim sıcağı...

Aşk!!!Sabah işine giderken yudumladığın çayı
Aşk!!!Mutluluktan yanlızlığı
Aşk!!!Hatıralarla dolu bir ayrılığa
Aşk!!!Mutluluğa koyduğun özlemdir,aşk bir sudur

kesinlikle amatör bir çalısmamdır.Hoşgörünüzü rica ediyorum